Pakko laihtua 3 kiloa 1,5 viikossa.
Muuten ei sovi viime kesäinen juhlamekko päälle. Kokeilin ja meni juuri ja juuri, mutta ei siinä voi liikkua.
Kommentit (15)
Vähähiilihydraattinen ruokavalio tiukasti noudatettuna.
Jätä hyvä ihminen ne leivät ja puurot pois jos meinaat laihtua!
ei siihen taida 3kg riittää... Mutta Nutrilett yms kuurilla voit tuon kilomäärän saada pois jo viikossa.
Mekon mitatko otetaan kiloissa. Interesting
Nyt sitten havahduit laihtumisen tarpeen? Koita nutrilettia ja vesipaastoa.
Havahduin siihen, että nämä juhlat tulee näin pian eteen. Lihoin joulun aikaan ja olen pysynyt tässä painossa pitkän aikaa. Kyllä se kolme kiloa näin pienellä näkyy nopeasti ja vaikuttaa todellakin, kun koko on 36. Tuo mekko ei vain jousta yhtään.
Hommaa oksennustauti. Laihdut kolme kiloa yhdessä yössä.
En kokeile mitään ihmepaastoja. Syön normaalia ruokaa; tein laihduttajan kaalikeittoa eilen ison kattilallisen. Sitä pidän töissä eväänä ainakin tämän viikon. Illalla syön normaalia ruokaa pienen annoksen ja aamupalalla niinkuin ennenkin: leipää, marjoja ja jugurttia tai puuroa ja marjoja. iltapalana hedelmä. Tällä aion laihtua. Tänä aamuna oli 59,6; kerron viikon kuluttua, missä mennään. 56,5 suunnilleen on tavoite.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 08:12"]
Jätä hyvä ihminen ne leivät ja puurot pois jos meinaat laihtua!
[/quote]
En minä niitä koko aikaa puputa. Puuron olen havainnut yhdeksi parhaista nesteen poistajista kaalin lisäksi, enkä syö sitä monta kertaa päivässä. Leipä tai puuro, ei molempia. Olenpahan sitä paitsi jo laihtunut, vyötärölläkin tuntuu vähän, kun ei housut purista. Jatkan samaa ruokavaliota, ilmoittelen taas muutaman päivän päästä, missä mennään. Liikuntaa on ohjelmassa normaalistikin paljon.
En jätä leipää ja puuroa pois, ei toimi minulla. Aiemmin olen kokeillut ja tuloksena oli huimausta ja toimimaton vatsa - vaikka en kovin paljon rasvaa syönyt. Nyt olen koettanut vähän lisätä öljyä ruokaan, kun yleensä syön rasvaa liian vähän.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 08:23"]
En jätä leipää ja puuroa pois, ei toimi minulla. Aiemmin olen kokeillut ja tuloksena oli huimausta ja toimimaton vatsa - vaikka en kovin paljon rasvaa syönyt. Nyt olen koettanut vähän lisätä öljyä ruokaan, kun yleensä syön rasvaa liian vähän.
[/quote]
Siksihän sulla vatsa ei toiminut kun söit rasvaa liian vähän. Huimausta suolan puutteesta kun leipä jäi pois.
Kannattais ensin tutkia ja sitten vasta hutkia.
Helppo nakki, mulla ainakin tipahti melkein neljä kiloa turvotusta viime viikon aikana, kun noudatin jutta-kuuria. Kasvotkin kapenivat viime sunnuntaista huomattavasti. En käytä alkoholia, mutta sokeri ja turhat hiilarit keräävät nestettä. Olen nyt paljon pirteämpikin ja jätskit, pullat ja namut edelleen pannassa :)
Jätskiä teki eilen valtavasti mieli, mutta pidin pintani. Otin sen sijaan pakastimesta marjoja ja laitoin maustamattoman jugurtin sekaan, jätskinhimo meni sillä. Ap.
Nyt kannattaisi muistaa ettei parissa viikossa voi LAIHTUA kolmea kiloa, mutta nestettä voi kyllä saada poistumaan ja vatsan litteämmäksi jos maha ja suoli ei ole täyteen ahdettu.
1 kg rasvaa sisältää 7000 kcal, joten kolmen rasvakilon polttaminen vaatisi 21 000 kcal energiavajetta. Jos aikaa 10 päivää, vuorokausikohtaisen energiavajeen pitäisi siis olla n.2100 kcal. Eli hieman rankka satsi suoritettavaksi.
24.5 Paino 58,8. Voi se kolme kiloa olla aika tiukka, Mutta jos tuon yhden kilon saisi ensi lauantaihin pois. Helatorstai on on vaan oltava tiukkana, kun olen luvannut käydä kylässä, missä on aina valtavat tarjoilut.