Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyt, että mitä vikaa on legginsseissä???

Vierailija
21.05.2014 |

Jos ei vaan koskaan käytä housuja tai shorteja, aina mekko, noin polvipituinen. Mitä alle tällaisena päivänä, kun ei halua vielä paljaita sääriä vilautella ja sukkahousut on liian kuumat? Esim kuviolliset legginssit mustan mekon kanssa tai ne mustat kuviollisen kanssa. Siis mitä vikaa???

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähes aina ylläni leggarit ja mekko tai hame...en pidä housuista ja tykkään enemmän leggareista kuin sukkahousuista ja mua ei kiinnosta paskaakaan mitä muut siitä ajattelee...en minäkään pidä muiden rumista ja huonosti istuvista epänaisellisista housuista mutta ei se mua sen enempää liikuta.

Vierailija
2/99 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut näyttää ihan samalta kuin legginssit joten en tajua mitä eroa on pitää sukkiksia tai leggareita....selittäiskö joku mulle pliis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen just kävin kaupoissa ja siellä ainakin kaikki rekit täynnä leggareita joten tuskin ovat katoamassa yhtään minnekään. Itsekin ostin taas parit uudet joita pidän mekkojen kanssa...paljon kivampi kesällä pitää leggareita kuin sukkahousuja ja sitä paitsi leggareista ei näy läpi kuten sukkiksista...valitettavaa jos se jonkun persettä kaivelee :D

Vierailija
4/99 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 17:29"]

Jos ei vaan koskaan käytä housuja tai shorteja, aina mekko, noin polvipituinen. Mitä alle tällaisena päivänä, kun ei halua vielä paljaita sääriä vilautella ja sukkahousut on liian kuumat? Esim kuviolliset legginssit mustan mekon kanssa tai ne mustat kuviollisen kanssa. Siis mitä vikaa???

[/quote]

Ei mitään vikaa. 

Vierailija
5/99 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 20:59"]

Sukkahousut näyttää ihan samalta kuin legginssit joten en tajua mitä eroa on pitää sukkiksia tai leggareita....selittäiskö joku mulle pliis?

[/quote]

Sukkahousuissa on teräosat ja niitä ei siten voi esim sandaalien kanssa pitää ja toisaalta avokkaissa jalat hikoavat helteellä.

Vierailija
6/99 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten esim. nämä voivat näyttää joidenkin mielestä sukkahousuilta tai kalsareilta ja ovat siis nykyajan legginsit....

Vierailija
7/99 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 21:16"]

Miten esim. nämä voivat näyttää joidenkin mielestä sukkahousuilta tai kalsareilta ja ovat siis nykyajan legginsit....

[/quote]

ups linkki jäi http://www.hm.com/fi/product/14636?article=14636-K

Vierailija
8/99 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on yksi lysti ovatko sukkiksien tai kalsareiden näköiset jonkun mielestä. minä olen aina käyttänyt leggareita hameiden ja mekkojen kanssa ja käytän jatkossakin.

Vierailija
9/99 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman viime päivän aikana ole nähnyt kaksi sellaista leggingsviritystä, että oksat pois. Ensin tuollainen parikymppinen tyttö, oiekin reilusti ylipainoinen ja hänellä leggingsit ja liian lyhyt t-paita, helmasta virahtanut. Paksu laardin kuorruttama pullea maha vain vilkkui paidan helman alta. Meni ruokahalu!

Toinen "säällisemmin" pukeutunut, mutta samaa kaliiberia kuin edellinenkin. Leggingsit ja kevyt huppari, joka sentään oli riittävän pitkä eikä paljastanut ihoa. Mutta ne reidet ja peppu, vatsasta puhumattakaan. Oi ei!

Käytän itsekin leggingsejä, mutta vain pitkien housujen alla ja iltaisin kotiasuna. Ei tulisi pieneen mieleenikään pukea leggingsejä kesämekon alle (ovat kuin vaarin kalsarit), en myöskään shortsien alle. Hulluimpia virityksiä olen nähnyt talvisaikaan: nuorella tytöllä mustat leggingsit ja niiden päällä lyhyet valkeat ohuet kesäshortsit. Kaiken kruununa vyötäröpitunen takki. Ei siis minkäänlaista järkeä pukeutumisessa, mutta omapa on häpeänsä.

Vierailija
10/99 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hame+legginsit tai shortsit+legginsit on ihan hirveän näköiset! Hameen kanssa vielä voi menetellä jos on saapikkaat, mutta jos legginsien lahje näkyy, tulee kyllä kalsarit mieleen.

Vierailija
11/99 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 21:19"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 21:16"]

[/quote]

ups linkki jäi http://www.hm.com/fi/product/14636?article=14636-K

[/quote]

Minulla tuli mieleen ratsastushousut :) Paheksutaankohan niitäkin, kun ovat vähän kuin leggingsit.

Vierailija
12/99 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas leggarikansa herkällä päällä. Ap itse kysyi mitä vikaa legginseissä on ja kerroin oman mielipiteeni. Kauhee puolustelu heti päällä. Mä lähinnä nauran partaani, kun näen leggarihirvityksiä kaupungilla. Ja rehellisesti sanottuna mulla on muutakin ajateltavaa, että harvoin kiinnitän kenenkään vaatetukseen mitenkään huomiota. Mutta sen harvan kerran, kun silmiin iskee niin suurimmalla osalla on käynyt joku junaturma niiden legginssien ja muiden vaatteiden kanssa.

Vierailija
13/99 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"-osa näyttää siltä kuin päällä olisi pitkät kalsarit"

Olen samaa mieltä. Legginsit ovat useinmiten varsin karmaiseva näky naisen iästä tai vartalon muodoista riippumatta.

Vierailija
14/99 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan mun löysien säärien ja reisien, jotka vielä hyllyy valkoisena, selluisena, näkyä vaan sitten hameiden ja shortsien alta! Kerta legginsit on kauheat.

Vierailija
15/99 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän legginssejä housuja. Miehet on kuumana mun peppuun, niin se vaan on. T.48kg nainen

Vierailija
16/99 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitaan vikaa. mutta monessa niiden kayttajassa on.

kaytan niita minakin joskus, mutta aina mustia

t. 52 v

Vierailija
17/99 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä ei oo mitään vikaa kunhan ei pelkkinä housuina käytä.

Vierailija
18/99 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein käytettynä ei mitään, mutta tosiaankaan ne ei ole housut. Varsinkaan ne läpinäkyvämmät mallit....

Vierailija
19/99 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset näyttää kalsareilta. Liian isot näyttä kalsareilta. Jos on paita vyötärölle ja legginsit se näyttää kamalalta. Mutta mekon alla ne on siedettävät, eivät mielestäni mitenkään kauniit, mutta olen väärä ihminen sanomaan, kun itse puen enemmän mukavuudenhaluisesti kuin kauniisti ja muodikkaasti. 

Vierailija
20/99 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivat oikein hyvin meille hoikille. Mitä siitä märisemään? emme mekään kitise rintavien käyttämistä avarista päänteistä. Sopivat oikein hyvin heille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän