Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä oireita raskausmyrkytyksessä olikaan?

31.07.2006 |

Hei!

Lauantaina sattui kummallinen juttu, kun näkökenttä muuttui aivan ihmeelliseksi. Vasen osa näkökenttää vaan väreili, enkä nähnyt. Homma meni ehkä tunnissa ohi mutta nyt jostain ihmeestä tuli mieleen, että saattoikos se olla yksi oire raskausmyrkytyksestä? En ole ottanut yhteyttä neuvolaan tai mihinkään, kun se kerranmeni ohi mutta pitäisköhän? Torstaina olisi kuitenkin lääkärineuvola.

Onko täällä myrkytyksen kokeneita; mitä oireita siinä on? Kiitos etukäteen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-valkuaiasta virtsassa

-päänsärky

-näin värillisiä " pilkkuja"

-kutina jalkapohjissa ja kämmenissä

Muitakin oireita varmasti saattaa olla, mutta nuo kai ovat ns. ne yleisimmät....

Mulla synnytys sitten käynnistettiin raskausmyrkytyksen vuoksi.

Vierailija
2/4 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet alkoi rv 30

Valkuainen virtsassa

Verenpaine nousi

Silmissä näkyi sellaisia kirkkaita lenteleviä kuvioita

päätä koski kuolettavan paljon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sairaalassa sitten piti kaikki pissa laittaa kannuun talteen.... oli tosi rasittavaa.....

Vierailija
4/4 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut samantyylisiä ongelmia, tosin jo ennen raskauksia. Eli näkökenttä pienenee, esim jos lukee, osaa rivistä ikäänkuin katoaa näkökentän ulkopuolelle. Tähän liittyy myös sahalaitakuvioita, mustavalkoisia ja pientä pahoinvointia. Lääkärin mukaan kyseessä särytön migreenikohtaus, täsmälääkkeitä saa.

Näitä " kohatuksia" ollut nyt parin vuoden aikana ehkä 5. Ensimmäinen kerta todella säikäytti, koska siihen liittyi lievää puheentuottamis vaikeutta. Nyt menee rutiinilla, kun tietää, mistä kyse.

Eli mulla ei raskausmyrkytys oire.