Katsooko teidän lemmikit telkkaria?
Meidän pienempi koira katsoo tiiviisti eläinohjelmia ja lastenohjelmia. Lisäksi ulvoo musiikin tahtiin ja pelaa iPadilla. Isompaa ei kiinnosta kuin tosielämä.
Kommentit (22)
Mulla 2 koiraa, länsiylämaanterriereitä, ja ne tykkää katsoa kyllä usein. Luonto-ohjelmat on aina pakko katsoa. Nuorempi koirista tykkää lisäksi katsoa jalkapalloa, tuijottaa intensiivisesti mihin pallo menee ja pää kääntyilee sen mukana.
Meillä ei ole telkkaria, katsotaan kaikki läppäriltä, joka on usein sellaisessa paikassa, ettei koira sitä näe, mutta kerran vanhempieni luona koira todella pelästyi telkkarissa eteenpäin pöykkivää hyljettä! Oli aika prislös :)
Koirani alkaa ulvomaan vain Pavarotin ja Freddie Mercuryn ääntä.
t. Musiikkiohjelmista pitävä
Meidän koira tykkää katsoa musiikkivideoita.
Nykyisiä katteja ei telkkari kiinnosta, mutta yksi nykyisin jo ajasta ikuisuuteen tassutellut seurasi silmä kovana formulaa.
Kissa katsoo luonto-ohjelmat ja ylen uutiset (joskus avaan telkkarin vaan kissaa varten)
Kaikki kolme kissaa katsovat jalkapalloa, rugbya ja lätkää sekä luontofilmejä, erityisesti linnuista kertovia.
Ei tunnu kissa tajuavan ruudusta mitään. Tiekkarillakin olen vaikka mitä elukoita yrittänyt näyttää, mutta ei korvaansa lotkauta äänille, eikä katso näyttöä vaikka kuinka usuttaisi ja kääntäisi päätä kohti.
Jotenkin hyvällä tavalla huvittava tämä keskustelu. :D
Meillä kissa katselee joskus telkkaria. Kerrankin olin itse ollut ensin toisessa huoneessa ja olohuoneeseen tullessani löysin katin röhnöttämästä sohvalta ja katselemassa silmä kovana jotain rikoselokuvaa. :D
Joskus, vaihtelevasti. Meillä kaksi kissaa siis. Joskus sylissä ollessaan näyttää seuraavan, vaikka eihän sitä tiedä mitä pikku päässä liikkuu :) Joskus harvoin tulee toiselle sellaisia yhtäkkisiä kiinnostuksen puuskia. En ole kiinnittänyt huomiota että silloin olisi aina esim. lintuja ruudussa, eli en tiedä mistä johtuu. Mirri siis istuu niin lähellä telkkaria kuin pääsee, maukuu ja tassullakin koittaa :D Ja joskus ihan itsekseen sohvan nurkasta näyttää seuraavan.
Koirani katsoo jääkiekkoa. Kyllä, olen tosissani.
Meijän vanha tyttökissa katsoo kaikkea "rauhallista" esim. keskusteluohjelmia. Katsoo mielellään vaalikeskusteluja :D
Mitä mieltä olette, voiko kissan antaa katsoa k-12 lastenohjelmia?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 17:36"]Mitä mieltä olette, voiko kissan antaa katsoa k-12 lastenohjelmia?
[/quote]
uskoisin :) käännät kanavan jos alkaa selkä- tai niskalarvat nousee.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 17:36"]
Mitä mieltä olette, voiko kissan antaa katsoa k-12 lastenohjelmia?
[/quote]
Jos seurana olet ja valmiina keskustelemaan askarruttavista kysymyksistä, niin en näe että miksi ei.
Suhteuta kissojenikään. 12- vuotias kissa on vanhus eli k-12 ohjelmia ei voi näyttää aivan pentukissoille, mutta muille kyllä.
Olen nauhottanut kissalle mm. Avara luonto-dokkareita. Kissa katsoo koko ohjelman alusta loppuun sohvalla herkeämättä... suosikit on tietty ne ohjelmat missä on juttuja kissapedoista ja linnuista :) kerran.kisu juoksi huitasemaan tv-ruutua kun leijona tuli ruutuuun.
Välillä pistän kissalle ohjelman tarkoituksella pyörimään.
Myös karvinen-leffa oli meijän katin lemppari... kissa katsoi sitä ainakin tunnin putkeen..ilme vaan vaihteli milloin oli kuvassa karvinen ja milloin oikeat kisut ja koirat :)
Meidän kissat tykkää lotosta ja urheilusta. Kun tulee tarpeeksi jännä kohta, niin yrittävät vaikuttaa tilanteeseen käpsimällä niitä palloja ruudun takaa.
Myös näytöllä viilettävä kursori kiinnostaa, mutta sitä ei saa napata, näyttö kun kaatuu helpommin.
Meillä nuorempi kissa katsoo jääkiekkoa ja vanhempi kissa kattelee ohjelmia joissa on lintuja...