Olen 22-vuotias nainen ja ostin tänään ensimmäistä kertaa kortsuja
Eksä hankki meille kortsut kun seurustelin hänen kanssa. Ostin niitä itse ensimmäisen kerran vasta tänään. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (24)
Sain jo eilen ja saan tänäänkin :P
minkä väriset alushousut sulla oli päällä
Mistä netistä edellinen niitä tilaa? Tarkoitan jos valikoima olisi Siwaa laajempi enkä joutuisi siihen että miespuolinen myyjä riisuu minut mielessään aina kun ostan niitä.
No joo joo mutta haluan tietää jos jollakin on hyviä kokemuksia tietyistä verkkokaupoista.
Ei hävettänyt vaikka kassalla oli sillä kertaa nuorehko mies. Häpeä on väärä sana kuvailla tunnetta, sillä asun pienessä kaupungissa ja tunsin ennestään tuon miehen ja hän on yritti minua lukiossa. Tilanne oli enemmän hiukan kiusallinen. Paikallisesta Siwasta ostin.
Minä olen 38v enkä ole ikinä ostanut kortsuja.
Yletitkö ottamaan ne telineestä?! Itse joudun pyytämään takana olleelta nuorelta mieheltä apua, kun en ylettynyt. Mies käytti tilaisuutta hyväksi ja pyysi kokeilmaan kanssaa ja nyt ollaan oltu yhdessä pari vuotta.
Oon ostanu kerran kortsuja ja sekin tapahtu hupimielessä kaverin kanssa 14v. No kysymys: ootko koskaan ajatellu siirtyväs johonkin toiseen, halvempaan ehkäisymenetelmään?
N20
Mä oon 27v enkä ole ikinä ostanut kortsuja.... Että ei ole kysyttävää...
Yletyin ottamaan. Aloitan (tai pikemminkin me aloitamme) pelin kortsuilla ja siirrytään todennäköisesti pillereihin kun miehen testitulokset on selvät. Minun käsityksen mukaan tämä on normaali käytäntö uuden kumppanin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:48"]Mistä netistä edellinen niitä tilaa? Tarkoitan jos valikoima olisi Siwaa laajempi enkä joutuisi siihen että miespuolinen myyjä riisuu minut mielessään aina kun ostan niitä.[/quote]
Kumiukko.fi on todettu hyväksi, on ainakin meille tarpeeksi paljon kaikkia erilaisia ja tulevat valkoisessa kirjekuoressa suoraan kotiin :) lisäksi saa kerralla ja edullisesti enemmän kuin kaupasta.
Mä ostan aina liukkaritkin. Eikä hävetä. :)
Olen 36-vuotias, enkä ole ikinä ostanut kortsuja. Käyttänyt olen lukemattomia kertoja. Haluatko sinä ap kysyä minulta jotain?
On. Miksi maksatat kortsut kumppanilla? Eikö olisi reilumpaa että molemmat osallistuu?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:21"]Eksä hankki meille kortsut kun seurustelin hänen kanssa. Ostin niitä itse ensimmäisen kerran vasta tänään. Haluatko kysyä jotain?[/quote]
Meinaatko saada aisaa lähiaikoina?