Vierailija

Mikä ihme mulla on, kun panettaa koko ajan! Voisin nussia monta kertaa päivässä, jos vain saisin tilaisuuden. Tuijotan kans kiimasesti kaikkia vähänkin pantavia miehiä niin töissä, harrastuksissa, kun kadulla yms. Mies panee minua ainakin kerran päivässä, yleensä illalla, mutta tuntuu ettei se riitä mihinkään. Koko ajan on pimpsa märkä ja ajatukset pyörii seksin ympärillä. Nyt keväällä tämä siis paheni tälläseksi. Talvella vielä pari panoa päivässä ja sain olla ajatuksilta rauhassa. Runkatakkaan en koko ajan jaksais.  Antakaa neuvoja mitä teen!

Sivut

Kommentit (27)

Ap on panija-nainen, panemisen uupuessa sitten runkkaaja-nainen. Rivo-Riittako se siellä näpyttelee viestiä kuppilan lastauslaiturilla röökitaukoa pidellessään?

Mistä tuollainen nainen löytyisi vai voiko edes olla olemassa? Mä olen 50v mies jota on sama vaiva piinannut koko aikuisiän. Oltaisiin hyvä pari samalla työpaikalla.

Tuo on ihan normaalia! Ihan sama juttu alkaa täälläkin joka kevät; rinnat kihelmöi ja alapää märkänä ja ajtukset sellasia että. Mies joutuu vonkaamaan pimeään aikaan, mutta valoisana aikana toistepäin. Mies onneksi jaksaa meillä pari kertaa päivässä hoidella minut. Nyt vaan oottelen kesälomaa, että että saadaan taas paneskella miehen kanssa kuin kanit. Onneksi molemmilla pitkät lomat!

Meillä vaimolla kevätkiima taas menossa ja pääsen pukille heti viimestään kun kakarat nukkuu. Vessassa yritetään käydä sutasemassa varmaan kohta jos saadaan nuo kakarat ulos. Jumatsuikka tää on miehelle mahtavaa aikaa. Kalu vaan vähän herkkänä liiasta touhuamisesta.

Minuakin panettaa mielettömästi. Mieheni on työmatkalla ja vibraattorin patterit lopussa. Kuinka helpotusta tilanteeseen?? En viitsi enää hangata itseöni huonekaluihin ja ranne on jäykkä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat