Joulunvietto anopin kanssa, minkälaisia tunteita herättää?
Kommentit (55)
Tänä vuonna joulu kerrankin ilman anoppia, ihanaa!
24 joulua viettänyt meillä valmiissa pöydässä. Nyt ei tule, kiitos koronan!
Saamme nauttia omasta joulusta lasten perheiden kanssa ihan rauhassa
En ole hirveän innoissani, koska anoppi ei koskaan ole tuntunut olevan minusta kiinnostunut tai pitävän minusta. Mutta miehen takia tietysti vietetään yhdessä joulua.
Pelkään että joku meidän koululaisista tai minä itse koulussa töissä olleena tartuttaa tietämättään anoppiin koronan. En mitenkään raaski kieltääkään tulemasta, jäisi kokonaan yksin jouluksi. Pidetään sitten maskeja ja istutetaan anoppi pöydän päähän kauas muista.
Muuten kutsun anopin paljon mieluummin meidän joulupöytään kuin menen hänen laittamaansa. Kaikki kunnia anopille, mutta ruoanlaitto ei kuulu hänen vahvuuksiinsa.
Olen viettänyt monta joulua anopin kanssa (toki mukana muukin perhe ja välillä sukuakin). Hän on mukava tyyppi ja joulut ovat olleet todella ihania. Ei mitään valittamista. Yhdessä on laitettu ruokia ja nautittu joulusta.
Ois melko kamala ajatus. Onneksi meillä ei vietetä joulua kuin perheen kesken.
Erosin tänä vuonna miehestäni ja samalla pääsin anopistakin eroon 😄
Mukavaa joulunviettoa, tullaan hyvin toimeen.
En ole koskaan viettänyt joulua anopin kanssa, joten jos nyt sellainen olisi tulossa, niin kyllä ahdistaisi. Hän on ihan ok, mutta emme viihdy toistemme seurassa puolta tuntia pitempään, tunne on molemminpuolinen.
Mukavaa, että anoppi tulee joulupöytään. Ei olla juurikaan nähty syksyllä, ja hän asuu yksin, niin hänkin on varmasti iloinen seurasta.
Lähinnä kiinnostaa, että miksi helvetissä ette noudata koronaohjeita? Ei joulu ole mikään tekosyy sairastuttaa ja pahimmassa tapauksessa tappaa itsensä ja muita.
Olisi tosi kiva viettää joulu anopin kanssa. Ei tule ikinä vaikka pyydän. Enää en ole pariin vuoteen pyytänyt ja nyt asuu palvelutalossa.
Hän on erakkotyyppi eikä kyläile ikinä missään. Nuorempana kuulemma meni paljonkin mutta avioeron jälkeen pikku hiljaa kai jämähti kotiinsa.
Teeveydenkin kanssa ongelmaa ja pelkäsi kaatuvansa ja selkä hänellä pitkään kipeä mihin aina vetosikin että sen vuoksi ei uskalla lähteä kun selkää alkaa särkeä.
Meillä on ollut hyviä keskusteluita anopin kanssa ja tullaan toimeen hyvin.
On kertonut paljon elämästään ja hällä ollutkin aika mielenkiintoinen elämä.
Hänen luonaan siis sai käydä kylässä kunhan ei liian usein käynyt 😅
Nyt ei halua ketään vieraita palvelutaloon. Korona on hyvä syy nyt kieltäytyä vaikka tapaamiset siellä onkin ihan ok "seurusteluhuoneessa".
Vien tänään oven taakse hälle kassin ja hoitajat toimittaa sen sitten hänelle.
Illalla tulee sitten viestiä häneltä.
Ahdistaa hirveästi. Hirviöanoppi ketjussa tuli monta bingoa ja joka joulu sen seurassa tarvitsisin suojakänniä.
Anopista olisi mukavaa, kun kutsuttaisiin edes joulukahveille, niin monet ruoat ja kahvit olen minuälle tarjoilkut.
Suojakänni 😅 kyllä suomen kieli on rikasta! Hyvää Joulua kaikille!
Lapsia on saanut hoitaa ja heistä huolen pitää. Vastapalvelua on turha odottaa tältä minualta.
Lievästi ärsyttää, ei pahasti. Tulee aina myöhässä syömään, eikä osaa lähteä kotiin.