Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea ero. En osaa, en jaksa. Mistä voisin pyytää apua?

Vierailija
21.05.2014 |

Olen eroamassa miehestäni, meillä on pieni lapsi. Mies tekee erosta mahdollisimman hankalaa kaikin puolin.

Pitäisi hoitaa talousasioita kuntoon, kertoa sukulaisille, selittää lapselle jne. Olen jo nyt henkisesti aivan poikki ja tuntuu, että todella tarvitsisin jonkun opastamaan kädestä pitäen, mitä kaikkea pitää muistaa tehdä.

Asumme suuressa kaupungissa, joten varmaan jotakin olisi tarjolla, mutta en osaa ohjautua minnekään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain apua täältä: http://www.eropalsta.info/index.php

Vierailija
2/5 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheneuvolasta saa tukea ja vinkkejä, kotipalvelu tarjoaa konkreettisesti apua lasten hoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin keskustelemassa kaupunkini kriisikeskuksessa, josta sain taas lisää vinkkejä mihin voi ja kannattaa ottaa yhteyttä. Ilman sitä apua olisin tuskin selvinnyt niin hyvin. Tsemppiä ja voimia sulle!

Vierailija
4/5 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheterapiassa voi käydä yksinään juttelemassa, se että saa puhua jollekin, auttaa jo jaksamaan. Sieltä voi saada kriisiajankin kun selität ajanvaraukseen tilanteesi. Tsemppiä ja voimahali. googleta vaikka perheterapia+ kaupunki

terv. kolmen yh

Vierailija
5/5 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä äidiltä, isältä tai sisarukselta tai joltain kaverilta apua. Soita ja pyydä apua.

Se tuntuu raskaalta ja varmaan nolottaakin kun "pitäisi pystyä hoitamaan", mutta tosiystävä ei arvostele vaan auttaa.

On saattanut jo halutakin auttaa muttei tiedä miten apuaan tarjota tai olet onnistunut vakuuttaamaan hänet että jaksat ja osaat.

Itse pyysin apua siskolta ja henkiseen tuskaan kävin juttelemassa psyk.sairaanhoitajan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme