Mitä ajatuksia herätti eilinen duudsonit jakso?
Eemeli 10v, asuu Kemissä, sairastaa diabetestä, kiusattiin koulussa insuliinipumpun takia! Ja haukuttiin myös pullamössöksi, koska isällä leipomo nimeltä pullajussi. Ja perheen labradorinnoutaja Jalo uhattu myös tappaa kun kerran karannut naapureiden pihalle.
Oikeesti minulla pisti jotenkin todella pahasti keittämään tuo jakso yli! Jos tuo Eemeli ois ollu mun lapsi, niin mulla ois ajat sitten kilahtanu jo niiden naureskelevien kiusaajien Jasperin ja Kristinin kanssa niin pahasti et TSÄDÄÄM. Kukaan ei saatana kiusaa mun lasta jonkun sairauden takii mille se ei itse mahda mitään ja nimittely on jo itsessään ihan tarpeeks kamalaa, niin vielä tuota lasta kuristettu! Kuristaminenhan on jo niin paha juttu, et pahimmassa tapauksessa siinä voi henkitorvi tukkeutua ja kun ei henkeä saa, niin kuolee.
Mun ois tehny mieli vedellä..... Sanonko loppuun, empä taida sanoa. Jos Eemeli ois mun lapsi ja kiusaaminen ei ois loppuakseen. Muutenkin oisin alusta pitäen puuttunut tuohon kiusaamiseen jämäkämmin vanhempana. Olisin mennyt vaikka sinne koululle luokan eteen puhumaan tai sitten opettajan kanssa Jasperin ja Kristinin kanssa puhumaan kahden kesken jonnekin huoneeseen ja sanonut etenkin tuolle Kristinille: että tiedätkö, minun silmissä sinä olet aivan pikku likka, joka ei pahasta mitään tiedäkkään. ;) nyt jätät meidän Eemelin rauhaan tai tämä asia etenee poliisille. Mä kerran sanon nyt kaikella ystävällisyydellä, mutta moni vanhempi ei sanoisi jos omaa lasta on kuristettu, tajuat varmaan.. ;)
Liekkö nuo Kristin ja Jasper jostain Kemiläisistä ongelma perheistä?, kun Kemihän on listattu yhdeks suomen rikollisimmista paikoista ja mukava huumeongelma kasvussa vaikka onkin pieni paikkakunta.
29, no pullamössöhän haukkumasanana kuuluisi nyt ensimmäiseksi liittyä ulkoiseen habitukseen. Tuskin kukaan muukaan sitä mihinkään muuhun yhdistäisi.
Mutta vaikka henkilö olisi lihava, ei häntä silti saisi kiusata pullamössöksi.
Piste.