Olen nörtti mutta olen aina saanut naisia. Kysy?
Olen nörtti, jota tytöt eivät teininä katsoneet päinkään, mutta aikuisena aloin saada naisia ongelmaksi asti. Kysy mitä haluat.
Kommentit (25)
ei kun it nöritt aloittaa aina alusta juuri lopetushetkellä.. siis buuttaavat itsensä
Miksi pidät omituisena, että nörtit saavat naisia? Niinhän se on. Nörtit on ihania <3
Nerds shall rule the Earth. ;-) Ei kysyttävää, tunnen ilmiön paremmin kuin hyvin.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:06"]Iso muna?
[/quote]
Ei mikään jätti, hiukan keskimääräistä isompi kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:15"]Miksi pidät omituisena, että nörtit saavat naisia? Niinhän se on. Nörtit on ihania <3
[/quote]
Varmaan siksi, etten nuorempana ollut suosittu. Tuntuu kai edelleen hiukan oudolta se, kuinka moni nainen ja ennen kaikkea kuinka monet erilaiset naiset ovat minut halunneet, kaikenlaista väkeä goottiprinsessoista bisnesnaisiin, taiteilijaboheemeista bilettäjiin.
Mulla on nörttimies enkä pois vaihtaisi. Siis it-nörtti, ei sellainen sisäänpäinkääntynyt, laiha, silmälasipäinen stereotyyppi-nörtti kuitenkaan. Ei ymmärtänyt nuorena naisista mitään, oli superujo ja hiljainen, mutta vapautui tuossa parikymppisenä. Ja onneksi ehti saada kokemuksia naisista ennenkuin tapasi minut. Tänäkään päivänä hän ei ymmärrä flirttailusta mitään, mutta ehkä se on mun kannalta parempi niin.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:16"]Minkälainen nörtti olet? Mikä tekee sinusta nörtin?
[/quote]
Sarjakuva-, scifi-, fantasia- ja pelinörtti. En mikään hc-scififantasinörtti mutta katson kaikki mahdolliset scifileffat, fanitan monia paranormaaleista jutuista kertovia sarjoja ja luen paljon outoa kirjallisuutta.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:17"]Mulla on nörttimies enkä pois vaihtaisi. Siis it-nörtti, ei sellainen sisäänpäinkääntynyt, laiha, silmälasipäinen stereotyyppi-nörtti kuitenkaan. Ei ymmärtänyt nuorena naisista mitään, oli superujo ja hiljainen, mutta vapautui tuossa parikymppisenä. Ja onneksi ehti saada kokemuksia naisista ennenkuin tapasi minut. Tänäkään päivänä hän ei ymmärrä flirttailusta mitään, mutta ehkä se on mun kannalta parempi niin.
[/quote]
Kuulostaa mukavalta mieheltä!
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:25"]Olen nörtti mutta olen aina saanut miestä. Kysy? :)
[/quote]
Naiselle se ei ole niin erikoista, nainen kuin nainen saa miestä, jos haluaa.
Minullakin on oma tietokonenörtti <3 En ikinä vaihtaisi pois. Söpö, luotettava, auttavainen, aina kotona ( minä saan mennä miten haluan ) ym... Kaikilla on vikansa, mutta hän on minulle täydellinen.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:16"]Minkälainen nörtti olet? Mikä tekee sinusta nörtin?
[/quote]
Sarjakuva-, scifi-, fantasia- ja pelinörtti. En mikään hc-scififantasinörtti mutta katson kaikki mahdolliset scifileffat, fanitan monia paranormaaleista jutuista kertovia sarjoja ja luen paljon outoa kirjallisuutta.
[/quote]
Ei pelkästään tuollaiset mielenkiinnon kohteet vielä tee nörttiä.
Mitä kummallista siinä on, että nörtti saa naista? Oma poikaystävä työskentelee tällä hetkellä it-alalla ja minä itsekkin opiskelen it-alalla jo toista vuotta. Ei me kaikki syrjitä nörttejä.
t. 17v
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:16"]Minkälainen nörtti olet? Mikä tekee sinusta nörtin?
[/quote]
[/quote]
Ei pelkästään tuollaiset mielenkiinnon kohteet vielä tee nörttiä.
[/quote]
No nörtille nyt ei ole mitään täsmällistä määritelmää, mutta on muitakin nörttejä kuin tietokonenörttejä. Minua eivät tietokoneet kiinnosta sen enempää kuin on pakko.
Lienetkö oikea nörtti? Oikea nörtti opiskelee tietotekniikkaa Aalto-yliopistossa tai vastaavassa, ei tapaa naisia juuri yhtään opinnoissaan eikä tulevissa ammateissaan, vaikka tapaa niitä niin on niin kokematon että sanoo tyhmiä aloitusrepliikkejä jotka naiset tyrmäävät heti alkumetrillä sen verran selkeästi ettei huvita yrittää ainakaan muutamaan viikkoon uudestaan, siksi ei kokemusta kerrykään eivätkä taidot parane j.n.e. j.n.e.
Mikäli nörtillä on vielä vaaleat hiukset ja silmälasit, niin haastetta tulee vielä sitäkin enemmän. Iso- tai pienimunaisuudella ei ole mitään merkitystä koska juuri kukaan nainen ei kuitenkaan tiedä siitä yhtään mitään.
Meillä on kasvamassa nörtti vielä kotona, mutta uskoisin että vientiä tulee riittämään
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:48"]Lienetkö oikea nörtti? Oikea nörtti opiskelee tietotekniikkaa Aalto-yliopistossa tai vastaavassa, ei tapaa naisia juuri yhtään opinnoissaan eikä tulevissa ammateissaan, vaikka tapaa niitä niin on niin kokematon että sanoo tyhmiä aloitusrepliikkejä jotka naiset tyrmäävät heti alkumetrillä sen verran selkeästi ettei huvita yrittää ainakaan muutamaan viikkoon uudestaan, siksi ei kokemusta kerrykään eivätkä taidot parane j.n.e. j.n.e.
Mikäli nörtillä on vielä vaaleat hiukset ja silmälasit, niin haastetta tulee vielä sitäkin enemmän. Iso- tai pienimunaisuudella ei ole mitään merkitystä koska juuri kukaan nainen ei kuitenkaan tiedä siitä yhtään mitään.
[/quote]
Kuten sanoin, on muitakin nörttejä kuin it-alalla työskentelevät.
Todista että olet oikea nörtti kerro meille jtn star warsista jotain mitä emme tiedä
Iso muna?