Käyttäydyin lapsellisesti. .
Alkuun hieman taustaa olemme molemmat 30+ molemmilla omat lapset ja asumme vielä omissa talouksissamme.
Eilen kumppani sai puhelinsoiton, jossa tarjottiin töitä toisella paikkakunnalla ja töihin piti lähteä heti.
Kumppani päätti lähteä samantien sinne, vaikka tiesi että tänään olimme sopineet menevämme kuukausipäivää juhlistaa.
Tämä ei vielä itsessään saanut tunteitani kuohahtaa, vaan se että samantien hän alkoi suunnittelemaan kuinka pääsee vkloppuisin harrastamaan harrastustaan kolmannelle paikkakunnalle.
Ainoa mitä minulta kysyttiin asiasta oli 'harmittaako sua kovasti'
Vastasin että harmittaa ja menin vessaan.
Se mitä tein seuraavaksi harmittaa myös.
Samalla kun hän järjesti hoitopaikkaa tulevalle kuukaudelle, jonka työ kestää, ilmoitin että lähden hakemaan omaa lastani ja lähdin sen kummemmin hyvästelemättä.
Kumppani soitti perääni, mutta löin luurin, koska olin yhtä aikaa niin shokissa, vihainen ja surullinen nopeasti edenneestä uutisesta.
Nyt tilanne onkin se että hän ei halua parisuhdetta, jossa toinen käyttäytyy näin hölmösti.
Mielipiteitä ottaisin vastaan, kiitos.
Kommentit (13)
Kumppanisi on ihan oikeassa, ei tuollaisesta tule aikuisten parisuhdetta jos toinen kitisee kuin pikkukakara.
Mietis nyt itsekin miten pitkä aika joku kk on teidän loppuelämästä? Töitä kuitenkin tarvii tehdä että pystyy sulle kuukautisjuhlat tarjoamaan.
Kuukausipäivä? Eli olette seurustelleet alle kuukauden?
Ette kai tuossa vaiheessa vielä lapsia toisillenne ole esitelleet?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 11:41"]Kuukausipäivä? Eli olette seurustelleet alle kuukauden?
Ette kai tuossa vaiheessa vielä lapsia toisillenne ole esitelleet?
[/quote]
Vuosipäiväkinkö meinaa että vuoden vaan seurustellut?
Tiedän töiden olevan tärkeä ja se ei olisi itsessään haitannut. On hän aiemminkin lähtenyt muualle töihin, mutta se että ilmoitetaan vain tyyliin heippa lähden sai tunteet kuohahtamaan. Ja ehkä tein lapsellisesti siinä että ilmoitin vain samoin, kun lähdin hakemaan omaa lastani hoidosta sovittuun aikaan.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 11:44"]
Tiedän töiden olevan tärkeä ja se ei olisi itsessään haitannut. On hän aiemminkin lähtenyt muualle töihin, mutta se että ilmoitetaan vain tyyliin heippa lähden sai tunteet kuohahtamaan. Ja ehkä tein lapsellisesti siinä että ilmoitin vain samoin, kun lähdin hakemaan omaa lastani hoidosta sovittuun aikaan.
[/quote]
5kktta ollaan oltu. Joista nyt 2kktta on mennyt etänä.
Virheistä oppii. Hyvä kun tunnistat käyttäytyneesi huonosti. Puhu kumppanisi kanssa asiasta, pyydä anteeksi ja selitä miksi toimit niin kuin toimit, mutta että se ei olisi oikeuttanut tuollaista käytöstä. Tee selväksi, että otit opiksesi, etkä aio käyttäytyä jatkossa samalla tavalla. Varmista myös, että pidät lupauksesi. Ihmettelen jos miehesi ei yhtä kertaa anna anteeksi. Silloin on jotain muutakin pielessä, kuin tuo tapahtunut.
mä ymmärrän tavallaan sun harmistuksen, mutta niinkuin itse sanoit, vähän lapsellista. Shokissa tuskin kuitenkaan olit, joten kun pyytelet anteeksi mieheltä, niin jätä nämä tekosyyt; olin shokissa, järkyttynyt sun muut ylidramaattiset tilanne kuvaukset pois. joskus näitä sattuu ja jos kerran noin kypsästi ja reilusti ajattelet itsekin että toimit vähän äkkipikaisesti ja suutuspäissäsi, niin kyllä se mies siitä leppyy.
Lisätään vielä se että pari päivää aiemmin olin itse skipannut 2-3- vuorotöistä, joihin olisi päässyt, vain sen takia että kumppani pääsee harrastukseensa ja voin olla lapsenvahtina.
Mitä helvettiä te muut vastaajat oikein ajattelette?
Mitä luulisitte miehen tekevän, jos nainen ilmoittaisi vastaavalla tavalla lähtevänsä töihin kuukaudeksi asenteella heippa? Voi olla, että mäkin olisin lähtenyt noin ja jollei mies suhtautuisi asiaan että auts, tulikohan hoidettua asia sittenkin huonosti, mies saisi jäädä. Mun mielestä ihan normaali reaktio, koska asioita ei todellakaan hoideta noin itsekkäästi. Saattaa olla että itse kullakin olisi ollut hermoissa pitelemistä, varsinkin jos on ensin itse uhrautunut tavalla jos toisella.
Miten nyt menee, ap?
Kyllä rakkaus voittaa lopulta.
Ihan asiallisia kommentteja tullut puolelta ja toiselta, joka onkin saanut omaakin päätä hieman purettua.
Eniten harmittaa se että löin luurin kiinni.
Asiaa varmasti vielä rasitti sekin että ens kuu hänellä menee harrastuksensa parissa siellä kolmannella paikkakunnalla, jolloin itse toimin lastenvahtina.
Ja se että joutuu taas luopumaan hetkeksi omista tekemisistään, kun oma tukiverkko täällä ei ole niin hyvä.
Kateuttakin koen hieman, kun hän saa lapsensa hoitoon vanhemmilleen ja voi vapaasti elää työn ja harrastuksien parissa.
Rakkaimpiaan on niin helppo satuttaa..
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 12:41"]
Kyllä rakkaus voittaa lopulta.
Ihan asiallisia kommentteja tullut puolelta ja toiselta, joka onkin saanut omaakin päätä hieman purettua.
Eniten harmittaa se että löin luurin kiinni.
Asiaa varmasti vielä rasitti sekin että ens kuu hänellä menee harrastuksensa parissa siellä kolmannella paikkakunnalla, jolloin itse toimin lastenvahtina.
Ja se että joutuu taas luopumaan hetkeksi omista tekemisistään, kun oma tukiverkko täällä ei ole niin hyvä.
Kateuttakin koen hieman, kun hän saa lapsensa hoitoon vanhemmilleen ja voi vapaasti elää työn ja harrastuksien parissa.
Rakkaimpiaan on niin helppo satuttaa..
[/quote]
Miksi suostut olemaan miehen lasten vahtina? Mä en ainakaan ilmaiseksi suostuisi siihen, ja ainakaan en suostuisi jättämään omia tekemisiäni väliin. En ainakaan tuollaisen käytöksen jälkeen. #12
No mitäs tohon sanoisi. Aika harva haluaisi parisuhdetta sun tavalla käyttäytyvän ihmisen kanssa.