Miehen sisko haastaa riitaa
Mitäköhän pitäisi tehdä kun miehen sisko, joka on tähän asti kehunut minua äidilleen ja muillekin hyväksi ystäväkseen ja ihanaksi ihmiseksi kun olen hänen tukenaan ollut paljon, käänsikin yhtäkkiä kelkkansa ja syyttää minua nyt että olen huono puoliso ja leikin kuulemma terapeuttia ja olen muutenkin ilmeisen kamala ihminen. Hän myös pisti tämän haukkumalitanian jälkeen välit poikki.. tämä kaikki tuli ihan puskan takaa ja mieheni ja minä olemme ihan ihmeissämme..
Ajattelin antaa asian olla ja odottaa josko hän soittaisi pyytääkseen anteeksi. Näin ei ole kuitenkaan tapahtunut vaan tänään sisko otti mieheeni yhteyttä aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut..??
Kommentit (2)
Nojoo mies oli ollut aika nyrpeä puhelimessa siskon kanssa mutta ei ilmeisesti ollut siinä tilanteessa osannut kunnolla avautua. Lupasi soittaa siskolle huomenna ja selvittää ettei hyväksy tuollaista käytöstä.
Ketuttaa vaan kun itsellä ei tähän asti ole ollut mitään tuota siskoa vastaan.. niin sitten jotain tällaista.. harmittaa oikeastaan sen siskon puolesta kun sillä ei ole perhettä eikä paljoa ystäviä ja itse tykkään että on hyvät ja läheiset välit sukulaisiin. Mutta luottamus kyllä menee tuollaisen tempun jälkeen siihen ihmiseen..
Kai miehesi sinua puolustaen sanoi siskolleen ettei tollainen peli vetele ja että on turha soitella hänelle ennenkuin on pyytänyt sinulta anteeksi? Jos ei niin miehellesi on sanottava miten tulee toimia, onhan hän vaan mies ;)