Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni suusta:

Vierailija
20.05.2014 |

"Sun rinnat on pienentynyt ja kohta pelkät ketunnokat. Kohta pitää vissiin hakea täytettä rajan takaa."

Ei tullut hyvä fiilis ei :(

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 21:35"]

"Sillein"

:D ei vittu mikä älynjättiläinen langoilla!

[/quote]

Onpa sinulla todella sivistymätön asenne ja vähäinen ymmärrys kielen tilanteisesta vaihtelusta.

T. äikänmaikka

[/quote]

Joopa joo... :D

Ja sinä olet huono "maikka".

Tuo sana yhdistettynä typerään kommenttiin ei kieli erityisen korkeasta älykkyysosamäärästä.

Vierailija
22/39 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sillein"

[/quote]

Onpa sinulla todella sivistymätön asenne ja vähäinen ymmärrys kielen tilanteisesta vaihtelusta.

T. äikänmaikka

[/quote]

Rouva sanoi turkulaispiialle, että "älä sano lasten kuullen: simmottis ja tämmöttis, oppivat niin ruman murteen", Piika kysyi: no kummottis mää sit sanon? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sillein"

[/quote]

T. äikänmaikka

[/quote]

Juuri näin. "Sillein-mies" (oletan, että on mies - korjatkoon, jos olen väärässä) oli kuitenkin hartaasti pohtinut, minkä lukuisista vaihtoehdoista valitsisi juuri tähän tilanteeseen. Ja sitten joku juntti mamma ei ymmärtänytkään tilannesidonnaisuutta ja luuli Sillein-miestä tyhmäksi! Normaalisti hän ei sanoisi, saati kirjoittaisi, "sillein" mutta nythän ollaan av:lla ja Sillein-mies ajatteli tehdä lukemisen mammoille helpommaksi. Osaisivat sitten paremmin miellyttää miehiään. 

Vierailija
24/39 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina valitetaan, että miehet valehtelee ja kerran kun puhuu totta ni sekään ei kelpaa :<

Vierailija
25/39 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 21:21"]"Sun rinnat on pienentynyt ja kohta pelkät ketunnokat. Kohta pitää vissiin hakea täytettä rajan takaa."

Ei tullut hyvä fiilis ei :(

[/quote]

Miehenä ihmettelen tällaisia miehiä. Ei kävisi mielessäkään haukkua ja moittia omaa vaimoani. Päinvastoin kehun häntä päivittäin. Etsi joku, joka arvostaa sinua.

Silikoneja vastaan en ole, jos nainen niitä itse haluaa, mutta minusta on töykeää kritisoida puolisoaan tuolla tavoin.

Vierailija
26/39 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eivät roiku ja ovat kauniit ja terhakat, niin ainoa ongelma tässä on sun mies. Pistä pihalle, on niitä vielä miehiä jotka osaa käyttäytyä.

t. Mies

Vierailija
27/39 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 14:42"]Jos eivät roiku ja ovat kauniit ja terhakat, niin ainoa ongelma tässä on sun mies. Pistä pihalle, on niitä vielä miehiä jotka osaa käyttäytyä.

t. Mies

[/quote]

Jos eivät roiku?? Olet sitä mieltä että jos naisen rinnat roikkuvat tai ovat rumat, miehen on ihan ok huomautella siitä? -25

Vierailija
28/39 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 14:43"]

Jos eivät roiku?? Olet sitä mieltä että jos naisen rinnat roikkuvat tai ovat rumat, miehen on ihan ok huomautella siitä? -25

[/quote]

En usko, että hän sitä tarkoitti. Mutta tosiaan, jos tissit roikkuvat ja ovat rumat, niin ei niistä kyllä pakolla tarvitse pitääkään.

Vierailija
29/39 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus järkyttää. Yritä päästä yli.

Vierailija
30/39 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaa niin tosissaan?

Kun olin viimeisillään raskaana, mieheni sanoi että sä oot aika plösö. Vastasin vain että katto peiliin. Sitte naurettiin eikä kummallekkaa tullu mielipahaa.

Vierailija
31/39 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "ketun nenä" juttu on minun mieheni sanomana ihan perus läppää meillä. siihen vastaan esim " suksi kuuseen" ja asia on unohdettu

Vierailija
32/39 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukko alkaisi huomautella minulle samalla tavalla kuin ap:n ukko, siitä seuraisi "ilta sanan äärellä" eli tekisin hänelle perin selväksi, että naisen rinnat eivät suinkaan ole miestä varten, vaan vauvojen imettämistä varten. Ja jos ei miellytä, niin tuossa on viisi hirttä poikki. Sopii mennä sinne, mistä löytyy hänelle imettäjä.

Vierailija
33/39 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla sävyllä vaan asiallisia huomautuksia miehen mahakummusta, alkavasta kaljusta, roikkuvista kiveksistä jne. 

Vierailija
34/39 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 15:05"]

Tuo "ketun nenä" juttu on minun mieheni sanomana ihan perus läppää meillä. siihen vastaan esim " suksi kuuseen" ja asia on unohdettu

[/quote]

Mä en haluaisi elää suhteessa, jossa toisen arvostelu ja haukkuminen on arkipäivää. Se on henkistä sekä verbaalista väkivaltaa eikä minkäänlainen väkivalta kuulu hyvään ihmissuhteeseen. 

Vierailija
35/39 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsea äijä =( Meillä taas mies ei halua, että otan silikonit, vaikka rintani ovat tosiaan ketunnokat. Mieheni mielestä "aika isot ketunnokat sitten". 

En tiennyt, että termi ketunnokka on yleisesti käytössä, luulin keksineeni sen itse =P 

Vierailija
36/39 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 14:42"]

Jos eivät roiku ja ovat kauniit ja terhakat, niin ainoa ongelma tässä on sun mies. Pistä pihalle, on niitä vielä miehiä jotka osaa käyttäytyä.

t. Mies

[/quote]

Joo...

Tiesitkö, että iän myötä jokaisen naisen rinnat tulevat roikkumaan.

Vierailija
37/39 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 15:07"]Jos ukko alkaisi huomautella minulle samalla tavalla kuin ap:n ukko, siitä seuraisi "ilta sanan äärellä" eli tekisin hänelle perin selväksi, että naisen rinnat eivät suinkaan ole miestä varten, vaan vauvojen imettämistä varten. Ja jos ei miellytä, niin tuossa on viisi hirttä poikki. Sopii mennä sinne, mistä löytyy hänelle imettäjä.

[/quote]

Naisen rinnat kylläkin ovat miehiä varten. Imettämiseen riittäisi pelkät nännit, rinnat ovat evoluution temppu miesten houkuttelemiseksi. Sori vaan.

Vierailija
38/39 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 15:18"]

Naisen rinnat kylläkin ovat miehiä varten. Imettämiseen riittäisi pelkät nännit, rinnat ovat evoluution temppu miesten houkuttelemiseksi. Sori vaan.

[/quote]

Jep. Rinnat ovat kehittyneet ilmaisemaan sukukypsyyttä ja miehen houkuttelemista varten silloin kun lopetimme kävelemästä rystykävelyä.

Vierailija
39/39 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. en siis itse halua mitään silareita herranjestas sentään! Olen tyytyväinen näihin rintoihin nyt :) Eivät roiku, ovat kauniit ja terhakat. Miehen kommentti vain harmittaa :(

-ap-