Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

duudsonit tuli taloon.. itken :(

Vierailija
20.05.2014 |

Itkettää tuon pienen pojan puolesta. Kiusataan inskapumpusta jne :(

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin..mutta oon itkenyt kyllä kaikissa muissakin duudsoneissa, oon kauhee itkupilli :D mutta oikeesti pistää vihaksi tollanen kiusaaminen, tulee hirvee viha ja suru kun ajattelee että jos omaa lasta kiusattais joskus...:/

Vierailija
2/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tää on kyllä surullinen jakso :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itket sitä, että aikuiset sallivat kiusaamisen! Ei tarvita kuin vanhemmat, jotka kasvattavat lapsensa ja sen jälkeen huolehtivat, että lapset ovat ihmisiksi.

Kasvattaminen vain on niin hankalaa ja siinä pitää olla itse läsnä. Joutuu kieltämään ja asettamaan rajoja. Helpompi laittaa silmät kiinni ja päättää, että kiusaaminen on kiusatun oma vika.

Vierailija
4/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana poika! Kyllä tuli itsellekin tippalinssiin, kun näki toisen surun ja pelon ja häpeän. Toivottavasti kiusaaminen on loppunut!

Vierailija
5/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset osaa olla ihan kauheita. :(

Vierailija
6/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkään väheksymättä tämän päivän jaksoa, koko kausi on tuntunut tosi teennäiseltä

Vierailija
7/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noi kiusaajat näyttääkin ihan "kiusaajilta" if you know what I mean...

Vierailija
8/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi luin tämän ketjun, kiitos aloittajalle. Aattelin alkaa boxilta katsomaan jaksoa, mutta en taidakaan. En vain pysty. Itsellä on 4-vuotias lievästi cp-vammainen poika ja niin peloissani olen jo valmiiksi hänen tulevasta koulutaipaleestaan, että en taida tarvita nyt tuollaista ohjelmaa. Mainoksen siis olen nähnyt.

Vierailija
9/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mäkin vollotan täällä. Oon entinen koulukiusattu.....jättänyt elinikäiset arvet. Tunnistan tuon arkuuden itsessäni, mihinkään ei uskalla heittäytyä.

Vierailija
10/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi loppu katsomatta,miten kävi? Loppuiko kiusaaminen? 

Vierailija
11/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista:( kiusaamisen takia pieni poika on muuttunut epävarmaksi ja araksi:( miksi joillakin lapsilla on tarve alistaa ja tuottaa toisille pahaa mieltä? :(

Vierailija
12/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 22:04"]Jäi loppu katsomatta,miten kävi? Loppuiko kiusaaminen? 

[/quote]

Ei selvinnyt tämän jakson lopussa mutta ensi jaksossa näytetään kuinka kävi sekä mitä muiden jaksojen perheille kuuluu :)

Vierailija
13/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäkin itkeä vollotin tota jaksoa katsoessa :( Omakohtaisesta kokemuksesta sen verran, että 14v tyttäreni on harkinnut itsemurhaa ala-asteelta asti jatkuneen koulukiusaamisen takia, onneksi ymmärsi itse tilanteen vakavuuden ja meni puhumaan kuraattorille, joka ilmoitti minulle. Tällaisten ehkäisemiseksi kiusaaminen TULEE saada loppumaan!

Surettaa, miten noin pientä ja viatonta ihmistä kiusataan :( Vaikkakaan se ei ole iästä kiinni, kiusaaminen on aina väärin. :(

Vierailija
14/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui, kiusattu ja kiusaajat ystävystyivät :) Tämä tosin selvisi mtv:n nettisivuilta eikä ohjelmasta.

Vierailija
15/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itkin jo edellisen jakson lopussa, jossa näytettiin lyhyt pätkä tulevasta jaksosta. :-(

Vierailija
16/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikki osapuolet ovat suostuneet kuvauksiin, että saivat kuvattua tämän jakson. Kiusattu, kiusaajat ja koulu. Tätä ohjelmaa seuraa varmasti moni kiusaajakin ja toivoa sopii että pistää ajattelemaan.

Miettikää jos tuollaista jatkuu vuosikaudet eikä kukaan puutu. Se ahdistunut katse silmissä oli niin sydäntäriipaiseva. Voi varmaan verrata kidutukseen kun joutuu kestämään fyysistä ja psyykkistä uhkaa joka päivä.

Vierailija
17/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä juttu että loppu hyvin,kaikki hyvin <3 mikään ei ole kamalampaa kuin se,että lasta kiusataan. Ketään ei ole sitä ansainnut! :( 

Vierailija
18/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen on ikävää, mutta eipä kukaa 2luokan jälkeen ainakaan stadissa pitänyt duutsoneja mitenkää cooleina joten tuo vain pahentaa asioita!

Vierailija
19/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvitaan Duudsonit ennen kuin kukaan puuttuu asiaan? Miksi aikuiset sallivat kiusaamisen ja siten hyväksyvät sen?

Vierailija
20/31 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nolottaisi olla noiden kiusaajien vanhempi. Omille olen sanonut, että jos haluavat nähdä mut järjettömän vihaisena, niin kiusatkaa jotain. Kiusaaminen on asia joka saa mut ihan raivoihin!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi