Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samaa UutisPaskaa päivästä toiseen!!

Vierailija
21.07.2014 |

En enää jaksa katsoa uutisia. Sitä samaa paskaa, päivästä toiseen. Verenvuodatusta ja yt-neuvotteluita. Joinakin päivinä YT-neuvotteluita ja verenvuodatusta. Kuolleita, työttömiä, kuolleita, työttömiä, sotaa, sotaa, yt-sotaa.

Kai joku positiivinenkin uutinen väliin mahtuisi? Itseä alkaa vain mietityttämään, näinkö paskassa maailmassa elän ja lapseni kasvatan. Vähän positiivisuutta kehiin, kiitos. 

Siihen saakka, uutispimennossa. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri selitin miehelle miten pikkupoika suhistaa jo huulia "shh, uutiset" kun otsikot tulevat kuudelta. Jäin pohtimaan mitä hänelle uskaltaa näyttää, kun kuitenkin on hyvä oppia seuraamaan maailman asiota. Ehkä noista minuutin uutisista voi aloittaa.

Vierailija
2/6 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän anneta lasten olla ilman maailman murheita lapsuus. Minkä ihmeen vuoksi lasten pitäisi olla perillä kaiken maailman Gazan pommituksista, meinaatko, että lapsesi maailmankuva ja hyvinvointi siitä paranee? 

Luulen, että tähän aikuisten maailmaan ehtii myöhemminkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiselle näyttäisit minuutin uutisotsikot? Puhun itse nyt 9-vuotiaasta, joka on n. 7-8 -vuotiaan tasolla. Hän on itse kiinnostunut uutisista nyt kesän aikana. 2

Vierailija
4/6 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-aste -ikäisiä varmasti kannustaisin vielä enemmän lasten maailmaan.

Turhaa huolta ja murhetta noin pienelle vielä, ei uutisissa tule muuta kuin ruumiskasoja, sotaa ja taloudellista epävakautta. Välillä tuntuu aikuisestakin raskaalta seurata niitä. 

ap

Vierailija
5/6 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, olet kyllä oikeassa, siksi jäinkin miettimään tuota lapsen kiinnostusta. Muistan itse katselleeni uutisia joskus 9-10 -vuotiaana vanhempien kanssa. Olen aina tykännyt olla ajan tasalla, olen vähän uutisriipuvainen. Jään vielä miettimään noita "minuutin uutisia", jos lapsi katsoisi niitä kanssani yhdessä. Voin selittää mistä on kyse.

Olisi kyllä tilausta "lasten uutisille", joissa kuvamateriaali ei lävähdä silmille niin pelottavasti.

Vierailija
6/6 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Suomessa edes näytetä mitään raatoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi