Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tilaat Hesburgerista?

Vierailija
22.12.2020 |

Kuinka usein käyt, vai käytkö mieluummin muualla? Itse käyn pari kertaa kuukaudessa. Tänään oli taas herkuttelupäivä. Tykkään Hesestä eniten niiden majoneesien takia.

Otan aina kerrosaterian soodalla ja paprikamajoneesin ranskalaisille. Mulla on tosin huono tapa syödä närppien, ja puolet hampurilaisesta jää syömättä ja osa ranskalaisista....

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanatortilla kokiksella ainakin kerran viikossa !

Vierailija
22/51 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrosateria

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin joskus nuorena useinkin Hesessä, mutta nykyään ei maistu yhtään. Ruisfilehampurilainen oli ihan jees, jos piti joskus poiketa. Ensin vaihtoivat possunfileen jauhelihapihviin ja nyt poistui ilmeisesti koko ruishampurilainen, kun ei löydy verkkosivuiltakaan.

Ne vehnäsämpylään tehdyt hampparit on vaan aika surkeita, jos vertaa millaisia hampurilaisia nykyään voi syödä monessa paikassa. Hesen burgerit on sellainen pahan rasvan, pehmeän pullasämpylän ja makean majoneesin inha liitto.

Vierailija
24/51 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrosateria

Vierailija
25/51 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesessä haisee ja maistuu pahanmakuinen rasva.

Vierailija
26/51 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijatortilla-ateria paprikamajoneesilla ja fantalla.

Vierailija
27/51 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt hampurilaisravintolassa viimeksi 5-6 vuotta sitten. Kerran tilattiin Mäkkäristä kotiin hamppareita. Ihan ok oli BicMac mutta eipä tarvitse vähän aikaan tilailla. Kerrosaterian otin Hesessä kun siellä menneinä vuosina asioin.

Tehdään itse hampurilaiset ja kastikkeet ja ollaan hiottu ne niin hyviksi vuosien varrella että ihan halpiskamaa on nämä hampurilaisravintoloiden hampurilaiset niihin verrattuna joten eipä niitä kaipaa. Samoin pitsa tehdään itse mutta joskus tilataan pitsaa kotiin. Ehkä pari kertaa vuodessa. Pitsat maistuu tilattunakin tosin ei nekään kotikutoista pitsaa voita.

Vierailija
28/51 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JuustoVekeAteria on mun lemppari! Halpa ja herkullinen. Vaikka ärsyttääkin tuo tekovitsikäs vegestä väännetty nimi "veke" , niin silti himoitsen sitä. Lurps!

Vierailija
29/51 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanatortilla ranskalaisilla ja light colalla (en ikinä muista, onko siellä pepsiä vai cokista) . Tai kertoateria samalla setillä. Ranskalaisille kurkkumajoneesi. Kortilla saan jo kaakaon ja keksin. Oijoi ❤️.

Vierailija
30/51 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää mitään. Yksi työntekijä teki paljastuksen:

Vegaanipihvit ja soijatikut paistetaan kanojen kanssa, mikä idea 😂

Vegesafkaa ennen tilasin pari kertaa kuukaudessa.

Vierailija
31/51 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burgersalaatti

Vierailija
32/51 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt enää kun ovat pilanneet ranskalaiset. Olen siirtynyt Subwayhin.

Miten niin, juurihan paranivat syötäviksi, mutta ei kyllä vielä pääse mcD tasoon.

Vierailija
33/51 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1988 hesen paprikamajoneesi oli hyvää. Nykyisin mielummin syön kunnon ruokaa.

Vierailija
34/51 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä käyn kun tykkään niiden kebabhampurilaisesta. Ranskalaisia sieltä ei enää viitsi ostaa kun ovat niin huonon makuisia.

Vierailija
35/51 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä tilaa, aina saa valkovuotopurilaisen. Se valkoinen mähmä oikein pursuaa sieltä. Toista esim. mäkkärissä.

Vierailija
36/51 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bic mäkinn.

Vierailija
37/51 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bic mäkinn.

EIi vaan mä olen pieni mies joka tilaa sieltä pirtelön mukaaan niin että voi juostessa syödä korvalappusteroista kuunnellen vanhalta c kasettisoitttimelta jotaiin passiivisagressiiivista heviä.

Vierailija
38/51 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkäri on parempi.

El Maco ateria on lempi ateriani sieltä.

Välillä myös käy Subwayssä.

Vierailija
39/51 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin joskus nuorena useinkin Hesessä, mutta nykyään ei maistu yhtään. Ruisfilehampurilainen oli ihan jees, jos piti joskus poiketa. Ensin vaihtoivat possunfileen jauhelihapihviin ja nyt poistui ilmeisesti koko ruishampurilainen, kun ei löydy verkkosivuiltakaan.

Ne vehnäsämpylään tehdyt hampparit on vaan aika surkeita, jos vertaa millaisia hampurilaisia nykyään voi syödä monessa paikassa. Hesen burgerit on sellainen pahan rasvan, pehmeän pullasämpylän ja makean majoneesin inha liitto.

Ai kamala, mietin just, että jos joskus pitäs hakee tuosta lähihesestä jotain ruokaa. Jos ei ruishampurilaista enää saa, niin taitaa jäädä edelleen käymättä. :(

Vierailija
40/51 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaa makkaraa