Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ruma oikein olenkaan, kun kukaan mies ei ikinä yritä

Vierailija
22.12.2020 |

mitään? Kyllä olen varattu ja perheellinen nelikymppinen, mutta ihmettelen, kun useampaa tuttuani "lähestytään" viikottain, kaupoissa, töissä jne. Minua ei ole kukaan "lähestynyt" kymmeneen vuoteen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan etteivät yritä, koska olet varattu.

Vierailija
2/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian kaunis ja siksi me miehet emme uskalla lähestyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ne kaverisi liioittelevat. 

Vierailija
4/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella kaunis, elät vain yhden kerran

Vierailija
5/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja 40v = varattu, ei kannata lähestyä.

Eikä kyllä muitakaan.

Vierailija
6/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tuttavasi ottavat katsekontaktia jne.

Ovatko he varattuja?

Mielestäsi eivät ole erityisen näyttäviä sinuun verrattuna?

Vierailija
7/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se noin ole. En vaan ymmärrä, että miten ne pari tuttua saa aina kaikenlaisia kehuvia kommentteja, ovenavauksia ja kevyttä flirttiä paikassa kuin paikassa. Vaikka varattu olenkin, niin olisihan piristävää, jos joku joskus huomaisi.

Vierailija
8/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito positiivisuus vetoaa ainaskin minuun.

Itse en jaksa negatiivista ajattelu tapaa.

Miesten epävarmuuskin voi olla syynä etäälle jäämiseen. Harvat miehet eivät anna kiinnostuksensa näkyä. Voi sinustakin jotkut miehet pitää salaa.

Itse en läheskään aina osoita kiinnostustani, vaikka miellyttävän oloinen nainen tulee vastaan.

Vierailija
9/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se noin ole. En vaan ymmärrä, että miten ne pari tuttua saa aina kaikenlaisia kehuvia kommentteja, ovenavauksia ja kevyttä flirttiä paikassa kuin paikassa. Vaikka varattu olenkin, niin olisihan piristävää, jos joku joskus huomaisi.

Se on just näin kuten sanoin, pakko olla tyrmäävän kaunis.

Mitäpä jos antaisit jonkin pienen signaalin miehille esim. normaalia pidempi katsekontakti, mut älä jää töllöttään :) Voin lyödä vetoa, että saat kaipaamaasi lähestymistä.

Vierailija
10/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset vaan on vetovoimaisempia kun toiset. Ole vaan onnellinen siinä liitossasi.

Vierailija
11/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, kuinka ruma on sellainen jota rumat miehet lähestyvät? Ja vielä kun ikää on reippaasti alle 30. Toi sun tilannehan on oikeesti aika hyvä.

Vierailija
12/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on jo mies, mitä hittoa täällä uliset :D   Eikö egosi kestä sitä, ettet saa jatkuvaa huomiota vierailta miehiltä?

Vierailija
13/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaat selvästi enemmän huomiota puolisoltasi. Ei tulisi muuten tuollainen mieleen. Olisiko ok jos miehesi kokisi samoin ja kirjoittaisi tänne. Mieti tosissasi ja satsaa parisuhteeseen, pienen kriisin merkki.

Muista että ystävättäresi voivat olla itsekin flirttejä. Ulkonäöstä se ei riipu. Yksi ystäväni on aina hymyilevä vitsaileva, ylipainoa on ja kasvotkaan ei kauniimman puoleiset mutta vetoava persoonana. Jos olet "kiinni" etkä etsi katsekontaktin pilke silmässä, niin älä huolestu. Sellaisista jutuista nämä on kiinni.

Vierailija
14/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän kauniille, esim. kassoille, flirttaillaan säälistä. Joskus ottavat ikävä kyllä tosissaan. Luulisi että tajuaisivat että "Ronn Moss" vain laskee hyväntuulista leikkiä. Joskus valitettavasi näin ei ole ja joutuu vaihtamaan kassaa missä asioi. Epämiellyttävää lisäksi olla tämmöisen seksifantasioiden kohteena:(

Vierailija
15/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ja 40v = varattu, ei kannata lähestyä.

Eikä kyllä muitakaan.

Juuri näin.

Vierailija
16/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuollaista huomiota saa olemalla itse eleiltään avoin ja vähän flirtti. Koska olet varattu, et varmaankaan katsele miehiä pilke silmäkulmassa koko ajan, eikä he sitten lähesty. Jotain jopa vähemmän kaunista tuttuasi voi lähestyä, jos ottaa katsekontaktia miehiin eri tavalla, on olemus vähän flirtti jne.

Itse saan miehet sekä ignooraamaan itseni totaalisesti että flirttailemaan vain valitsemalla itse miten elehdin ja ilmehdin. Olen aika taviksen näköinen.

Vierailija
17/17 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tuollaista huomiota saa olemalla itse eleiltään avoin ja vähän flirtti. Koska olet varattu, et varmaankaan katsele miehiä pilke silmäkulmassa koko ajan, eikä he sitten lähesty. Jotain jopa vähemmän kaunista tuttuasi voi lähestyä, jos ottaa katsekontaktia miehiin eri tavalla, on olemus vähän flirtti jne.

Itse saan miehet sekä ignooraamaan itseni totaalisesti että flirttailemaan vain valitsemalla itse miten elehdin ja ilmehdin. Olen aika taviksen näköinen.

No miten tarkalleen ottaen elehdit kun haluat huomiota ja flirttiä? Olen sinkku ja haluan ottaa kontaktia miehiin. Tänäänkin hain katsekontaktia kaikkien söpöjen kanssa kaupungilla, hymyillen tietenkin. Sain vastaukseksi äkäisiä ilmeitä ja nopeita kääntymisiä pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän