Mitä tilaat Hesburgerista?
Kuinka usein käyt, vai käytkö mieluummin muualla? Itse käyn pari kertaa kuukaudessa. Tänään oli taas herkuttelupäivä. Tykkään Hesestä eniten niiden majoneesien takia.
Otan aina kerrosaterian soodalla ja paprikamajoneesin ranskalaisille. Mulla on tosin huono tapa syödä närppien, ja puolet hampurilaisesta jää syömättä ja osa ranskalaisista....
Kommentit (51)
Yleensä soijatortillan ja smoothien, ehkä kerran kuussa tai kahdessa tulee käytyä.
En ole ikinä käynyt enkä tule ikinä käymään. Syön mieluummin ruokaa.
Kakka hampurilaisen ja juomaksi keltaista.
Käyn vähintään kerran viikossa lounasravintolassa, joka on Hesburgeria vastapäätä. Jotenkin huvittavaa että kukaan viitsii syödä sellaista pikaroskaa. Maksamalla muutaman euron enemmän voisi käydä siinä ravintolassa syömässä vatsansa täyteen terveellistä ja monipuolista kotiruokaa.
Hese on peräsestä. Pienet annokset, isot hinnat!
En ole käynyt enää kun ovat pilanneet ranskalaiset. Olen siirtynyt Subwayhin.
Vierailija kirjoitti:
En ole käynyt enää kun ovat pilanneet ranskalaiset. Olen siirtynyt Subwayhin.
Kannattaa kokeilla burger kingiä, jos vaan on. Niiden Siracha hampurilaiset ovat ihan parhaimpia.
Mikä "mainostaja" tänne on pesiytynyt? En todellakaan käy Hesessä.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3980539/mita-tilaat-hesburgerilla-kayde…
Juusto-Veke -ateria ja sipulirenkaat valkosipulimajoneesilla <3
juusto tai tuplajuusto. mutta enpä oo pitkään aikaan tilannut kun minimegaa ei oo kampanjahampparina ikinä, ja salaatit on ihan naurettavia. ranutkin muuttui kummallisiksi.
Harvakseltaan syön Hesessä, tykkään enemmän Mäkkäristä ja BK:sta. Hesessä lempparini on ruisfilehampurilainen, kanatortilla hyvä kakkonen.
Juustovekeateria ja ranut. Aika harvoin kai käyn kun joka kerta hämmästyn aterian halpaa hintaa ja sanon myyjälle että ateria siis,ei pelkkää hampurilaista ja hän vastaa että se on koko aterian hinta...
en mitään kiitos ei tukia kellekään paitsi meille nyt -Heikin. Vaihtoehtoja on, kotimaisiakin ja parempia.
Kanatortilla tulee useimmin otettua.
Kanatortilla-ateria ilman jalapenoja cokiksella tai vadelmavissyllä. Lounarin kanssa tulee otettua aterian kylkeen vielä valkosipulidippi.
Pirtelö. Vai myydäänkö niitä enää?
Osta pienempi annos. Kana-ateria on kaikista paras.