Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tykkää mun edellisen avioliiton lapsukaisista, hän ei tykkää

Vierailija
31.07.2006 |

kun vaan kahdesti käyvät isänsä luona, kuukaudessa siis. Meillä yks yhteinen lapsukainen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on normaali reaktio. Miksi tälläistä täällä ihmettelet?? Uusioperhe on jonkun asteinen perversio, juurikin näiden biologisten moimimattomuuksien takia. Miksiköhän ihmiset niitä perustaa, kun kuitenkin tuhoon tuomittuja....

Vierailija
2/14 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös historiassa niitä toisen muksuja on kohdeltu julmastikin. Vai mistä luulette kaikkien äitipuolisatujen syntyneen? Ennen ei ollut ruokaa hyvin, joten toisen lapset sai vaikka nääntyä nälkään, kun käytiin eloonjäämistaistelua. Pohjimmiltaan kyse on edelleen samasta.

Ap, minäpä kerron sinulle toiselta puolen tarinan. Miehellä on lapsi eksänsä kanssa ja nyt lapsi on pian täysi-ikäinen. Hänellä oli noin 10 vuotta isäpuoli, joka vihasi lasta parin ekan vuoden jälkeen. Alussa kaikki meni kivasti, mutta sitten sai miehen eksän kanssa yhteisen ja siitä se alkoi. Alussa soitteli meille (kertoi, että tuo "mä tuon sen kakaran teidän oven taakse") ja muuten vaan miehen eksä teki kaikkensa, jotta sai lapsen aina hoitoon meille tai sukulaisille. Mies kyllä ehdotti, että lapsi voi muuttaa meille kokonaan. Eksälle ei sopinut. Hyvin kuvaava oli, kun eksä soitti perjantaina neljältä, että koska mies tulee hakemaan lapsen. Mies sanoi, että on vielä töissä ja tulee ennen kuutta varmaan. Eksä vaan itkuisena sanoi, että tule mahdollisimman pian, kun "Matti ei kestä sekuntiaakaan ylimääräistä Mikkoa".

Lopulta se avioliitto siellä alkoi mennä alamäkeen ja sorsiminen paheni. Mies kosti sekä vaimolle että vaimon lapselle pahan olonsa ja nosti yhteistä lasta. Esim. kävivät kaupassa ja osti yhteiselle jätskin. Sanoi tuolle "Mikolle", että ei osta, kun äitinsä ei antanut rahaa. Tai olivat pihalla, pyysi Mikkoa hakemaan jotain sisältä ja karkasi yhteisen kanssa kävelylle sillä aikaa. Pari kertaa yritti lyödäkin.

Onneksi ovat eronneet nyt ja kaikki sillä tavoin hyvin. Poika silti vihaa isäpuoltaan, jota näkee joskus, kun hakee sitä pikkusisarusta viikonloppukylään sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri tässä on ilman muuta se äiti, jonka olisi pitänyt olla leijonaemo ensi hetkistä lähtien. Mutta oma itse ja uusi lapsi menivät vanhan ohi...

Vierailija
4/14 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jo yksi lapsi, kun menin ex-mieheni kanssa naimisiin. Hän oli aivan ihana isähahmo lapselleni siihen asti, kun yhteinen lapsemme syntyi. Sen jälkeen alkoi esikoiseni sorsiminen. Erohan siitä tuli hyvin nopeasti.

Ihmiset vaan on usein tuollaisia, pohjimmiltaan olemme eläimiä :-(

n40

Vierailija
5/14 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jo yksi lapsi, kun menin ex-mieheni kanssa naimisiin. Hän oli aivan ihana isähahmo lapselleni siihen asti, kun yhteinen lapsemme syntyi. Sen jälkeen alkoi esikoiseni sorsiminen. Erohan siitä tuli hyvin nopeasti.

Ihmiset vaan on usein tuollaisia, pohjimmiltaan olemme eläimiä :-(

n40

Tälläinen ihminen ei ole noussut kastematotasoa korkeammalle.

Vierailija
6/14 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmenee että onko se paha vai ei. Jos se on sitä että mies joskus kahdenkeskisinä hetkinä sanoo että hänestä olisi kiva jos lapset olisivat useammin isällään, mutta kuitenkin kohtelee lapsia asiallisesti ja ystävällisesti arjessa niin eipä siinä mitään. Jos taas on toinen ääripää eli ei tykkää lapsista tarkoittaa että hän kohtelee heitä jatkuvasti eri tavoin kuin yhteistä lasta, antaa puheillaan heidän ymmärtää että ovat vähempiarvoisia jne niin sellaista ei pitäisi kenenkään lasten joutua kotonaan kokemaan.

Mä olen yh ja olen aina ajatellut niin että en voi oelttaa että uusi mies rakastaisi minun entisiä lapsiani, että riittää että hän kohtelee heitä arvokkaina ihmisinä ja oikeudenmukaisesti.

Vierailija
7/14 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset ovat lopulta paljon pahempia petoja kuin miehet.

Vierailija
8/14 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmaiset aina ekaksi lisääntyvät?

Vierailija
9/14 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseppä olet päätöksesi tehnyt...

Vierailija
10/14 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heistä, mutta yhdestä lapsesta pitää. En tajua, miten äiti voi olla niin itsekäs, että tekee tällaisen ratkaisun. kamalaa lapsille.

Vierailija
11/14 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset menisivät isälleen (ex-miehellesi) useammin kuin vain pari kertaa kuukaudessa? No onpa varmaan lapsillasi ihanaa. Miten voit pakottaa heidät elämään moisen miehen kanssa?

Vierailija
12/14 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää syrjiä mun lastani. Siitä seuraa hyvin nopea sanktio.

Vierailija
13/14 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kannattaisi miettiä realiteetteja. Jos ei tule toimeen sinun JA LASTESI kanssa niin lopputuloksena on väistämättä ero.

Ennemmin tai myöhemmin asiasta tulee ristiriita joka kasvaa ja kasvaa.

Vierailija
14/14 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuinen, tasapainoinen mies ei syrji lapsia jos on kerta mennyt suhteeseen jossa kumppilla on siis lapsia ennestään. Ero teille tuleee enne tai myöhemmin...sitä ei painostusta ei kestä pitemmän päälle.