Mieheni pakottaa synnyttämään
Olen raskaana ja viikkoja on nyt seitsemän täynnä. Minulla on lapset 1v5kk ja 4kk ja minusta tuntuu etten halua ja jaksa vastaan ottaa tätä syntymätöntä. Mieheni mielestä abortti tarkoittaa murhaa ja hän painostaa minua synnyttämään tämänkin lapsen. Miehen ajatukset vahvistuivat ja kävivät minua kohtaan tukalammiksi kun hän soitti kotimaahansa äidilleen ja oli puhunut tulevasta vauvasta hänelle. Äidin ja sukulaisten mielipide on hänelle hyvin tärkeä. Tärkeämpi kuin minun. Mies ei juurikaan auta minua lasten ja kodin hoidossa. Vie lapset vain joskus puistoon, mutta joudun tekemään suurimman osan kotitöistä yksin. Mieheni elättää perheemme ja tuo palkan aina minulle. Minä olen kotona lasten kanssa ja lähes tuloton vain minimiäitiysraha ja lapsilisät. Mies viettää suuren osan vapaaajastaan ystäviensä kanssa. Hän on uhannut nyt, että vie lapset kotimaahansa äidilleen, jos murhaan tulevan lapsemme. Enkä saa enää koskaan nähdä lapsiani. Mieheni ystävän vaimo kehotti synnyttämään tämän lapsen, jotta en loukkaa miestäni ja huolehtimaan sitten ettei lisää vahinkoja tule. Minusta vain tuntuu etten millään jaksa ottaa vastaan tätä tulevaa lasta. Välit sukulaisiini katkesivat kun otin ulkomaalaisen miehen. Minulla ei ole ketään keneltä pyytää apua.
Kommentit (31)
n. 30 000 kärsii SUomessa lapsettomuudesta. Se on katkera paikka kenen kohdalle se osuu.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 20:18"]
On sanontakin, joka kuuluu, lapsi tuo leivän tullessaan. Kun lapsi on syntynyt, et enää murehdi, kuinka selviydyt. Ole onnellinen tulevasta pienokaisestasi, sillä kaikki eivät voi lasta saada, vaikka kovin haluaisivatkin. Sinua on siunattu lahjalla!
[/quote]
Onks raiskauksesta raskaaks tulluttakin sitten siunattu lahjalla?
Jos tämä on totta, ja asut suomessa, niin 1. Jätä mies ja laita ero vireille ja 2. Tee abortti (no käytännössä nuo on kai tehtävä eri järjestyksessä, mutta siis laita ero vireille saman tien). 3. Ota yhteys vanhempiisi ja kerro tilanne ja että tarvitset tukea. Tsemppiä, et tee tuollaisella miehellä mitään.
Voisivatkohan nyt kaikki katkerat jeesustelijat mennä tekemään jotakin hyödyllistä sen sijaan, että solvaavat tukalassa tilanteessa olevaa ihmistä täällä.
Kuten monet edellisetkin ovat sanoneet, soita neuvolaan ja hae sitä kautta apua, äläkä tosiaan unohda, että olemme Suomessa - mies ei voi viedä lapsia ilman suostumustasi.
Sun on pakko tehdä niin kuin itsestäsi parhaalta tuntuu. Jos synnytät lapsen, jota et halua, siitä kärsii luultavimmin jollain tapaa koko perhe. Jos päädyt aborttiin, se on sinun oikeutesi. Jos mies ja miehen perhe moisesta suivaantuu, saa suivaantuakin. Mikäli se menee mahdottomaksi, lienee parempi elää erillään mokomasta.
Kun nai esim. muslimimiehen, niin pitäisi olla itsekin sitoutunut kyseiseen uskontoon. Ja ennen perheen perustamista täytyy käydä läpi nämä asiat. Minustakin abortti on murha, mutta ehkäisyn hyväksyn.
Nämä on niitä p-mäisimpiä juttuja, joit voi eteen tulla, kun menee yhteen mamun tai vastaavan kanssa. Joteskin tulee sellanen tunne, et kannattiko perhe perustaa? Voihan sitä paneskella, mut lapset tälläsen ihan eri maailmasta olevan ukon kanssa voi ollakin tukala juttu.
Mut tosiaan, asut suomessa ja oot ilmeisesti suomalainen, joten jätä se äijä ja lapsia ei sulta kukaan tässä maassa vie, sillä Suomen laki on siitä naiselle hyvä, että täällä äiti saa aina ja joka tapauksessa riitatilanteessa lasten huoltajuuden! Tee se abortti, jos et sitä muksua jaksa! Heitä äijä ulos kämpästä jo tänään! Äijän palkkaa et tuu tarttee, jos ei oo joku kirurgi, sossu kyllä auttaa. Suomessa on onneks hyvät sosiaalipalvelut. Sen tietää ehkä myös se sun (toivottavasti) kohta ex-mamus.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:49"]Miten hitossa täällä on noin ilkeitä kommentteja ihmiselle, joka selvästi on karmeassa tilanteessa??? Hävetkää leukovien kommenttien lähettäjät!!!
AP:lle; ota huomenna yhteyttä neuvolaan, kuten joku aiemminkin jo kehotti!!
[/quote]
No kun se on rasistin provo. Ihan selkeä. Tarkoitus levittää vihaa ulkomaalaisia kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:49"]Miten hitossa täällä on noin ilkeitä kommentteja ihmiselle, joka selvästi on karmeassa tilanteessa??? Hävetkää leukovien kommenttien lähettäjät!!!
AP:lle; ota huomenna yhteyttä neuvolaan, kuten joku aiemminkin jo kehotti!!
[/quote]
No kun se on rasistin provo. Ihan selkeä. Tarkoitus levittää vihaa ulkomaalaisia kohtaan.
Tee abortti ja sano että sait keskenmenon.
On sanontakin, joka kuuluu, lapsi tuo leivän tullessaan. Kun lapsi on syntynyt, et enää murehdi, kuinka selviydyt. Ole onnellinen tulevasta pienokaisestasi, sillä kaikki eivät voi lasta saada, vaikka kovin haluaisivatkin. Sinua on siunattu lahjalla!