Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut narkkariin :(

Vierailija
20.05.2014 |

Siis tämä mies kehen olen rakastunut on ex narkomaani.Ollut noin 5 vuotta kuivilla.

Lopetti huumet kun hän sain ensimmäisen lapsensa ex-vaimonsa kanssa ja joutui vankilaan huumeitten hallussa pidossa ja

ajamisesta huumeitten vaikutuksen alaisena.

En tiedä mitä tehdä olen niin kamalan rakastanut :(

Käytti huumeita kummiskin noin 12 vuotta.Että voiko olla varma ettei käytä enää? Mitä te tekisitte ?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 18:20"]

Ihmiset muuttuu..kauheaa tuomitsemista.

[/quote]

Ei kaikki aina...

[/quote]

Muutos on jatkuvaa ihminen muuttuu kokoajan.

[/quote]

paskapuhetta!

[/quote]zz

Vierailija
22/24 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt seurustellut puoli vuotta ex-narkkarin kanssa.  Enpä ole varma pitäisikö tuonkin ympärille laittaa heittomerkit. Oman kertomansa mukaisesti olisi ollut kuivilla yli 5 vuotta. Helppoa ei ole ollut. Itse en ole koskaan käyttänyt alkoholia vahvempaa ja sitäkin erittäin harvoin.

Kokemuksiani sen verran tässä kerron että suhteessa alku vaiheilla olin kuin kukkanen kämmenellä, sain lahjoja, ruokaa tehtiin, vietiin töihin, haettiin töistä, siivottiin, käytiin yhdessä tekemässä kaikenlaista, rakkautta todisteltiin päivittäin ja monta kertaa, seksi oli loistavaa, kaikki sujui kuin elokuvissa. Sitten tuleekin kuvioihin se mutta: yhteen muuttamisen jälkeen on ollut paljon ongelmia lyhyen ajan sisällä, minun pitää omistautua hänelle ja viettää lähes kokoajan kaikki aikani hänen kanssa. Painostusta naimisiin ja perheen perustamiseen (tässä pidin pääni,onneksi), muutamia kertoja on ollut väkivaltaa (sen uhkailua sekä sen käyttöä), paljon alkoholin kanssa läträämistä, mustasukkaisuutta siis jopa ystävistäni. Nyt on selvinnyt hyvinkin rumaa taustaa koska löysin tietoja vahingossa, eli rehellisyyttä ei ole ollut tässä ei tipan tippaa.

Aluksi luotin sokeasti ja typerästi kaikkeen mitä minulle syötettiin kuin puurokauhasta. Luottamusta ei ole enään  lainkaan, vaan olen vakuuttunut että joko retkahtelee ajoittain (päivittäin ei käytä siitä olen varma) tai on vain mieleltään kipeä. Huom kaiken tämän välissä tulee välillä anteeksi pyyntöjä, rakkauden tunnustuksia ym. turhaa mikä ei muuta tehtyjä tekemättömiksi.

Tämäkin ihminen niikuin monesti olen kuullut osaavat hoitaa hommansa suhteissa niin että anteeksi annetaan kerta toisensa jälkeen, koska tietävät osua heikkoon kohtaan ja ihastutaamaan uudestaan itseensä.

Nyt olen tulossa järkiini kiitos ystävien ja perheeni etten voi elää tälläistä elämää. Kaikki tuo on ollut esimakua tulevasta, aloitan siis voisin sanoa elämäni helvetin vasta nyt koska olen saanut jo ilmoitukset mitä käy jos lopetan suhteen.

Tämä oli vain minun tarinasta pieni raapaisu, enkä yleistä tässä kaikkia vaan oma kokemukseni. Ihminen on erinlainen oli sitten aktiivi käyttäjä tai entinen käyttäjä, mutta osat näistä piirteitä on varmasti jäänyt rankan elämän taustalta persoonaan. Olen siitä naiivi varmasti monen mielestä että uskon kaikissa meissä olevan hyvää minkä vuoksi antaa mahdollisuus vaikka menneisyys olisikin synkkä. Eli en voi sanoa etten enää koskaan tämän kokemuksen jälkeen alkaisi entisen käyttäjän kanssa seurustelemaan. Olen vain varovaisempi ja ehkä toivottavasti oppineempi.

Tsemppiä ja muista olla kuitenkin hieman askeleen edellä ja tarkkana koska valitettavasti olen kuullut usein tämän tyyppistä tarinaa jota itse olen kokenut ja itsehän se piti kokea ennenkuin uskoi. Älä etene nopeasti suhteessa vaan ota päivä kerrallaan sekä hissukseen eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 18:15"]

Jätä se

[/quote]

Vierailija
24/24 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti vittu mitä paskaa porukka kirjottaa tänne..

Tämä "narkkari" sairastaa tunne-elämän sairautta nimeltä addiktio. 

Itse olen myös "ex-narkkari", eli addikti. Olen ollut 3v kuivilla, käytin myös useamman vuoden kamaa.

Elämästä ei voi olla koskaan varma. Ei sitä tiiä, retkahtaako tää sun rakas joskus, kun lopettaa huumeiden käytön, ei tehä loppuelämän raittiuslupausta. Eletään päivä kerrallaan, yksi päivä puhtaana on voitto. Ja tuskin on enään entisiin käyttäviin kavereihin yhteydessä, ne välit katkee aika nopeesti kun lopettaa kaman käytön. Susta ei hyödytä enään millään tavalla, kun et käytä huumeita. 

Ymmärrystä ihmiset tarvittaisiin, paljon.. Ihminen muiden joukossa, oli menneisyys mikä tahansa. Oon nähnyt niin erilaisia kohtaloita, myös niitä epätoivoisia tapauksia, jotka on ollut istumassa tuomiota moneen eri kertaan. Just nää henkilöt on saanu sen voiman pysyä puhtaana, erossa huumeista. 

Ja tää ihminen ei oo enään narkkari, se on sitä mennyttä. Käyttäkää oikeita termejä, tai tarkistakaa ees faktanne mistä puhutte..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä