Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutonetistä ostavat?

Vierailija
31.07.2006 |

En ole koskaan ostanut/myynyt huutonetin kautta, joten kyselen teiltä... Haluaisin eroon pieniksi jäävistä lastenvaatteista ja -tuotteista, joten harkitsen myyntikanavana tuota huutista. Minkälaisia tuotteita ostat mieluiten huutonetistä?

Haluaisitko myytäväksi

- yksittäisiä tuotteita (mulla ei mitään erityisiä merkkituotteita)

- settejä

- vaatepaketteja esim. väreittäin lajiteltuna

vai jotain muuta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pieniä paketteja missä on esim. 3 samankokoista bodyä jne. Muutama vinkki:

- ota hyvät kuvat, missä vaatteet on siistejä (sileitä) ja näkyy hyvin

- ilmoita pk:t

- myy kaikki samankokoiset samaan aikaan ja laita ilmoitukseesi linkki muihin kohteisiin

- laita linkki kaksplussan huutispinoon

- laita lähtöhinta riittävän alhaiseksi ja korotus pieneksi. Ole realistinen, kukaan ei maksa käytetystä napero-bodystä kahta saati kolmea euroa + postareita.

Näillä keinoilla olen saanut ihan kaiken myytyä.

Vierailija
2/5 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuullisen kokoiset paketit on hyvä, siis jos niissä on kunnon tavaraa myynnissä.Liian isot paketit jää multa ostamatta (tyyliin kaikki 50-86 cm vauvanvaatteet yhtenä pakettina) koska haluan ostaa myös kaupasta uutena osan vaatteista. En halua mitäänpaketteja joissa kaikkea kumpparista hiuslenksuihin. Vaatesetitkin on kivoja mutta paketeissa postarit ei tunnu jotenkin niin suurilta, siis prosentuaalisesti koko paketin hinnasta. Ostan kyllä joskus kivoja paita + housu yhdistelmiä. Mutta harmittaa kyllä jos myyjä on pakannut ne huonosti ja postarit on 5,60-7,10 euroa yhdestä paidasta ja farkuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos avusta kakkonen!

Halvalla ajattelinkin myydä, pääasiallinen tavoite kun on päästä käyttökelpoisesta tavarasta ekologisesti eroon. Mutta jos siinä sivussa pari euroa saa rahaakin, niin ok :)

Vierailija
4/5 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatepaketeista en tykkää, koska niissä on usein sellasta mikä ei miellytä mua. Eli vaatepaketissa jossa 45 osaa, niin mua kiinnostaa ehkä 2-3 vaatetta. Joten aika turhaa sinällänsä sellaista pakettia huutaa.

Vierailija
5/5 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista!

ap