Mihin aikaan käytte haudoilla aattona?
Kuntyilämeri kaunis mutta ei pahimpaan ruuhka-aikaan viitsisi mennä.
Kommentit (18)
Yleensä olen käynyt iltapäivällä mutta nyt voisi mennä vaikka jo aikaisin aamulla koska ei iltapäivällä ole perinteistä tapahtumaa joka liittyi haudoilla käyntiin.
Vaihtelee joka kerta. Viimeksi oltiin tosi myöhään illalla. Tänä vuonna ei mennä.
Menen myöhään illalla katsomaan kynttilöitä ja rauhoittumaan, kun kaikki joulutohina on ohi. Omien sukulaisten haudoilla en ole koskaan käynyt, en jouluna enkä muutenkaan.
Aamulla noin seitsemän aikaan. Päivällä ei ole toivoakaan saada autoa parkkiin kyseisen hautausmaan lähelle.
Noin klo 12.30-14.00 välissä päivällä, hyvin mahtuu auto niiden hautausmaiden parkkipaikoille, joissa minä käyn.
Ei spugelle tarvitse kynttilää viedä.
Me viedään jo huomenna. Aattona on parempaakin tekemistä, kun jumittaa 2h kirkon parkkipaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Me viedään jo huomenna. Aattona on parempaakin tekemistä, kun jumittaa 2h kirkon parkkipaikalla.
Viksu hautaa omaisen pienelle ja rauhalliselle hautausmaalle. Yleensä nämä ovat vielä erittäin kauniita ja nättejä verrattuna massa hautausmaihin. Maksaa tietenkin enemmän mutta rahalla saa...
Eipä ole vielä tietoa. Miten nyt sopii päivän aikatauluun.
AAAAATTTOOOONNAAA En käy haudoilla. Vaan Japanin ja Tapaninpäiwät ovat sitä warten !!
Sincc
Olen pääosin yövuoroa tekevä, joten perinteenäni on ollut käydä haudoilla työvuoron jälkeen, aamuyöllä siis. Jos siis yövuorot osuu joulun ajalle. Yleensä osuu kun aina tarjoudun, monet haluaa olla perheen kanssa jouluna, ja mielellään antavat minun hoitaa joulun yövuorot.
En taida nyt käydä ollenkaan. Malmin hautausmaalla on aina hirveä ruuhka. Ja varmaan varsinkin nyt koska hautausmaita ei ole suljettu eikä rajoitettu ihmisiä menemästä sinne.
Kukaan viksu ei hautaa omaisiaan helssinkin massa hautuumaile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viksu hautaa omaisen pienelle ja rauhalliselle hautausmaalle. Yleensä nämä ovat vielä erittäin kauniita ja nättejä verrattuna massa hautausmaihin. Maksaa tietenkin enemmän mutta rahalla saa...
Minkäs voit, kun kyseessä on hitusen vanhempi sukuhauta? Mä luulen, että haudan siirtäminen vasta kalliiksi tulis.
Kuudelta