Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävä ihanaa ihmistä johon sain tutustua :(

Vierailija
22.12.2020 |

Ihan ystävyysmielessä.

En tiedä milloin näemme vai näemmekö enää ollenkaan. Surullista..

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olen välillä kaivannut ihmisiä, joita olen kerran sattumalta tavannus. Olen muutaman kerran käynyt katsomassa samoista paikoista, jos sattumalta törmättäisiin taas, mutta ei.

Vierailija
2/29 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös olen välillä kaivannut ihmisiä, joita olen kerran sattumalta tavannus. Olen muutaman kerran käynyt katsomassa samoista paikoista, jos sattumalta törmättäisiin taas, mutta ei.

Aikuisiällä niin harvoin tapaa ihmisiä jotka tuntuvat jotenkin erityisiltä ja joita jää kaipaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ap:n tärkeä ihminen on kadonnut?

Vierailija
4/29 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

halaus.

Päättyikö ystävyytenne?

Vierailija
5/29 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

halaus.

Päättyikö ystävyytenne?

Kiitos.

Ei edes ollut alkanutkaan :(

Vierailija
6/29 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui, ap?

Vierailija
7/29 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ap:n tärkeä ihminen on kadonnut?

Ei ole varsinaisesti kadonnut. Mutta tuskin törmäämme enää kuin ihan sattumalta.

Pitäisi päästä vaan yli asiasta

Vierailija
8/29 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Minäkin olisin halunnut tutustua erääseen ihmiseen paremmin, mutta tuskin koskaan enää kohdataan. Korona toi, korona vei :(

Vierailija
9/29 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa surulliselta. Oliko sun työkaveri?

Vierailija
10/29 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea on unohtaa sellaista naista, kenen kanssa olisi aina halunnut olla yhdessä. Kaipaan vaan tosi paljon. En kyllä osaa Ap:ta neuvoa unohtamisessa.

M

Vierailija
11/29 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea on unohtaa sellaista naista, kenen kanssa olisi aina halunnut olla yhdessä. Kaipaan vaan tosi paljon. En kyllä osaa Ap:ta neuvoa unohtamisessa.

M

Onko omasta tapauksestasi pitkä aika?

Vierailija
12/29 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa surulliselta. Oliko sun työkaveri?

Oli

Vierailija
13/29 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

Itse olen tällainen nainen johon kaveri mies rakastui ja sain juuri kuulla kuinka haluaisi viettää koko loppuelämän kanssani, eihän siitä mitään tule koska olen jo varattu mutta kyllä tämä omankin sydämeni tavallaan särki koska en olisi halunnut menettää tärkeää ihmistä mutta ei kuulemma pysty enää olemaan ystäväkään.. Paska fiilis.. Ja surullinen olo koska olemme niin samalla aaltopituudella..

Vierailija
14/29 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Itse olen tällainen nainen johon kaveri mies rakastui ja sain juuri kuulla kuinka haluaisi viettää koko loppuelämän kanssani, eihän siitä mitään tule koska olen jo varattu mutta kyllä tämä omankin sydämeni tavallaan särki koska en olisi halunnut menettää tärkeää ihmistä mutta ei kuulemma pysty enää olemaan ystäväkään.. Paska fiilis.. Ja surullinen olo koska olemme niin samalla aaltopituudella..

Harmi :(

Vierailija
15/29 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää ottamasta yhteyttä?

Vähän samanlainen tilanne itsellä. Olen näyttänyt vihreää valoa ystävyydelle (entinen työkaveri), mutta ei. Ehkä pitäisi kaivaa esiin se ketju, jossa käsiteltiin asiaa. Toisaalta tarviiko mun tietääkään tarkempaa syytä? Joko ystävyyskemiat eivät olleetkaan samalla aaltopituudella, tai sitten toisen pitää priorisoida, koska kaikki ihan ok-tyypit eivät mahdu ystävyyslistalle.

Vierailija
16/29 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yhtä vanhaa ja erikoista miestä ikävä vuosien takaa. Muita ihmisiä en ole jäänyt kaipailemaan. Ihmisiä tulee ja menee.

Vierailija
17/29 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää ottamasta yhteyttä?

Vähän samanlainen tilanne itsellä. Olen näyttänyt vihreää valoa ystävyydelle (entinen työkaveri), mutta ei. Ehkä pitäisi kaivaa esiin se ketju, jossa käsiteltiin asiaa. Toisaalta tarviiko mun tietääkään tarkempaa syytä? Joko ystävyyskemiat eivät olleetkaan samalla aaltopituudella, tai sitten toisen pitää priorisoida, koska kaikki ihan ok-tyypit eivät mahdu ystävyyslistalle.

Ei ole yhteystietoja. Ja toisekseen olen varma että tunne ei ole molemminpuolinen.

Vierailija
18/29 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain yhtä vanhaa ja erikoista miestä ikävä vuosien takaa. Muita ihmisiä en ole jäänyt kaipailemaan. Ihmisiä tulee ja menee.

Useimmiten se on juuri näin. Ihmisiä tulee ja menee. Harvoin vastaan kävelee sellaisia jotka halusisi elämässään pitääkin. Vaikea päästä yli :(

Vierailija
19/29 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
20/29 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina niin kaipaan yhtä ihanaa hoitajaa lapseni päiväkodista, en edes hänen nimeään tiedä.

Kaunis ihastuttava hymy hänellä.

Liian harvoin saan nähdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi