Postit jaettu väärään paikkaan
Koittakaahan jakaa tärkeitä pankista tulevia kirjeitä oikeisiin laatikoihin. Ettei tarvitse oikeasti suuttua ja alkaa hommaamaan potkuja.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Pitää ymmärtää, että kieli voi tuottaa toisille ongelmia.
Tämä. Ei ap:kaan varmaan osaa lukea arabian- tai persiankielisiä tekstejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kotimaassaan osata?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule ihan kotimaisia nämä jakelijat on pikkupaikkakunnalla suvia. Ei täällä oleneekereitä. Eikä tule olemaankaan.
Voin kertoa ettei postia pätkääkään kiinnosta jos kirjeet jaetaan vääriin. Pari vuotta sitten sain jatkuvasti (jopa useamman kerran viikossa) naapureiden kirjeitä ja osa omista kirjeistä jäi saamatta. Laitoin postille valituksen, vastukseksi sain että voi voi, tämä on käsityötä, ei voi mitään.
Eikö ne niputeta jo siellä postissa?
Ei se jakelija niitä kai enää siinä kohtaa lajittele, vai?
Meillä menee posti myös usein naapuriin. Eikä edes viereiseen laatikkoon vaan toiseen taloyhtiöön! Tässä on monta rivaria välissä ja kadunnimikin eri.
Aina sinne yhteen tiettyyn osoitteeseen menee.
Onneksi ovat aina tuoneet meille postin.
En silti halua että naapurit tietää mistä saan postia.
Minulla on maksuhäiriömerkintä ja olen tehnyt perintäyhtiön kanssa maksusopimuksen. En halua että perintätoimiston kirjeeni päätyy naapurin silmille kun sieltä joka kuukausi se lasku tulee.
postit tulee kohta täysin konelajiteltuna,ja se lajittelee varmaan 10% täysin väärin.jakaja mikä niitä jakaa ei välttämättä tiedä alueen asukkaista yhtään mtn eli ne jaetaan niinkuin kone on ne laittanut.paska kierre sano pierre
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne niputeta jo siellä postissa?
Ei se jakelija niitä kai enää siinä kohtaa lajittele, vai?
Meillä menee posti myös usein naapuriin. Eikä edes viereiseen laatikkoon vaan toiseen taloyhtiöön! Tässä on monta rivaria välissä ja kadunnimikin eri.
Aina sinne yhteen tiettyyn osoitteeseen menee.
Onneksi ovat aina tuoneet meille postin.
En silti halua että naapurit tietää mistä saan postia.
Minulla on maksuhäiriömerkintä ja olen tehnyt perintäyhtiön kanssa maksusopimuksen. En halua että perintätoimiston kirjeeni päätyy naapurin silmille kun sieltä joka kuukausi se lasku tulee.
Vähän ohis, mutta aika monen perintäyhtiön lasku on mahdollista saada sähköpostiin.
Oon Postin jouluapulaisena ja mut laitettiin ilman perehdyttämistä kasaamaan posteja jakelujärjestykseen viime viikolla. Varmasti meni väärin osa posteista. Kun kysyin neuvoja niin eri ihmiset neuvoivat ihan eri tavoilla.
Missä päin Suomea? Keski suomea? Uutta maata? Lappia? Savoa? Ahvenanmaa?
Posti panostaa tuohon konelajitteluun ja kone ei välillä tajua osoitteista mitään. Jos on vastuullinen jakaja niin noukkii väärät kirjeet pois pinosta, mutta jos on kiire tai suomen kieli hieman hankala niin posti menee sinne minne kone on ne ohjannut.