Hei minä uskon Jeesukseen, hei minä pääsen taivaaseen!
Hei hei minä uskon Jeesukseen, heihei minä pääsen taivaaseen!
Kommentit (27)
Hei tonttu ukot hyppikää nyt on riemu raikkahin aika:)
Kristillisyyttä pidetään ymmärtävänä, rakastavana, anteeksiantavana asiana. Tästä syystä on vaikeaa kuvitella, että ketään voisi tuomita helvettiin. Eihän kenenkään toive voi olla helvettiin päätyminen, jos me täältä jonnekin päädymme. Itse uskon vakaasti, että me kaikki olemme taivaaseen menossa, sikäli kuin matkamme maallisen elämän jälkeen jatkuu. On itsekästä ja julmaa joltain ajatella, että joku toinen joutuu helvettiin tai saa osakseen jotain pahaa.
Reippaina käymme rekkain alle, kun se tuntuu niin ihanalle:)
Miksi odottaa taivaaseen pääsyä ap?
Vierailija kirjoitti:
Kristillisyyttä pidetään ymmärtävänä, rakastavana, anteeksiantavana asiana. Tästä syystä on vaikeaa kuvitella, että ketään voisi tuomita helvettiin. Eihän kenenkään toive voi olla helvettiin päätyminen, jos me täältä jonnekin päädymme. Itse uskon vakaasti, että me kaikki olemme taivaaseen menossa, sikäli kuin matkamme maallisen elämän jälkeen jatkuu. On itsekästä ja julmaa joltain ajatella, että joku toinen joutuu helvettiin tai saa osakseen jotain pahaa.
Ei kun näin se menee. Ne, jotka eivät usko, vaikka olisivat kuinka hyviä elämässään, joutuvat helvetin tulimereeen kärsimään ikuisesti. Pahantekijä murhaajaväkisinmakaaja joka uskoo pääsee taivaan autuuteen ikiajoiksi.
Tämä on kristinuskon ydintä. Kyllä on jumala hyvä ja rakastava, vai mitä?
Onko taivaassa olutta? Jos ei, niin ei kiinnosta.
Eipä moni uskova pääse taivaaseen, osa tule menemään antikristuksen puolelle ja raamattu kuvaa asiaa näin: "kun laittomuus (synti) pääsee valloilleen kylmenee useimpien rakkaus". Ja tämä on ollut nähtävillä monta vuotta : on kuppikuntia, on selän takana puhumista, syrjimistä, ylpeyttä yms. Ap taitaa kuulua siihen porukkaan joka ylpeilee olevansa uskossa, elää kuitenkin raamatun vastaista elämää ja luulee että pääsee taivaaseen koska uskossa, uskossa oleminen pitäisi olla sellaista kuin Jeesus opetti : rakastaa lähimmäisiä, tekee hyvää niille myös jotka eivät välttämättä ole mukavia, kestää, kärsii, pelastaa sieluja, elää raamatun sanan mukaan yms.
Suurin osa uskovista ei elä sanan mukaan, monet jopa pahempia kuin me ei uskovat, liian paljon olen nähnyt näitä kuppikuntia ja syrjitään paljon sellaisia ihmisiä jotka eri mieltä tai jotka ei usko samalla tavalla.
Vallanpitäjien ovela kepponen: saakaa te köyhtä pelkkionne tai rangaistuksenne sitten tuonpuoleisessa, me itse nautiskelemme maallisista hyvistä nyt eläessämme...
Tuhansia ja taas tuhansia vuosia rahvas on mennyt tähän lankaan... Jumalat vain vaihtuneet, mutta perustarina sama.