Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisitte vaimot itsestänne huolta, miehenne ei katselisi vieraisiin pöytiin

Vierailija
20.05.2014 |

Olen pitänyt viime aikoina silmäpeliä salilla erään komistuksen kanssa ja hän selvästi on ollut kiinnostunut minusta. Miehen suhdestatuksesta ei ole ollut tietoa. Tänään sitten törmäsin ruokakaupassa mieheen; vaimonsa/naisystävänsä kanssa.

En yhtään ihmettele, miksi mies katselee vieraisiin pöytiin. Vaimo ei nyt ehkä ollut lihava, mutta pyöreä kyllä ja kropan muodoista näki, että paljoa ei liikunta maistu. Ihmekös tuo, kun komea, urheilullinen, kaljupää katselee tasoisiaan, sporttisia, timmejä naisia.

Ja herra ei muuten ole ainoa varattu komistus, joka perässäni on....

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 01:35"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 01:30"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 01:17"]

No, onneksi olkoon kaljupäisen bodarin huomiosta.

[/quote]

ohis mutta miksi muuten kaikki bodarit, portsarit ja moni poliisikin ovat, ellei nyt ihan kaljuja, ainakin vähähiuksisia?

[/quote]

Anaboliset aineet.

[/quote]

:) myös on hiukka tekemistä sillä, että kaljusta on kauhean hankala repiä..

Vierailija
22/41 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko kuullut että ihminen on kokonaisuus. Kuori on vain yksi osa sitä. En ikinä voisi olla miehen kanssa, joka on pelkästään hyvännäköinen. Saatan kyllä huomata hänet (joka ilmeisesti sinun mielestä "katselua vieraisiin pöytiin"), mutta ei se tarkoita yhtään mitään! Katselen ihan kaikenlaisia ihmisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas niin selvä provo...

Vierailija
24/41 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 07:28"]

Katkeraa tekstiä :D kuulkaas mammat ei ne pussikeitto dieetit saa mitään aikaan jos vetää snickersin jälkkäriks :-D

[/quote]

Kokemusta? Karkit menee lapsille.

Kohta olenkin jälleen timmi, lapsia saanut ja parisuhde kukoistaa. Jos sinä koittaisit nyt aloittaa siitä että saat miehen..

Vierailija
25/41 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen samaa mieltä, ihmisten olis hyvä pitää itsetään huolta. Ovat sitten suhteessa tai eivät. Tosin mulla on vähän se fiilis että monet ihmiset harrastavat harmitonta flirttiä tai katselevat kauniita ihmisiä, oli heillä itsellään vaikka kuinka timmi puoliso.

Me mieheni kanssa ollaan aika taviksia, harrastetaan kyllä liikuntaa paljon mutta molemmilla pari ylikiloa. Silmä lepää kyllä puolisossani aina vaan mutta kyllä mä silti katson kun näen kivannäköiaen miehen. Sehän ei tarkoita että vieraisiin tekis mieli.

Vierailija
26/41 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko totta ap kuvittelee miehillä olevan heti suhde mielessä, jos häneen päin vähänkin vilkaisee? Kaiken lisäksi miehet ei oo noin pinnallisia (paitsi ehkä joku kalju bodari). Munkin mies nimittäin petti mua 20 kiloa painavamman kanssa, eikä kyseessä muutenkaan ollut mikään kedon kaunein kukkanen, vaikka pakkelikerroksessa löytyykin. En kuitenkaan suunnittele muuttavani ulkonäköäni rehevämmäksi ja pakkeloidummaksi miehen mieliksi.

Vierailija
27/41 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhut valetta, itse olin kaunis kuin kukka ja silti katseli oikein läheltä vanhaa ja rumaa, että siinä sulle helpponakki.

Vierailija
28/41 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehet katselee kauniita naisia. Niin on aina ollut ja tulee olemaan.

Mitä pahaa siinä on? Pitäiskö laput silmillä kulkea? :D

Vierailija
29/41 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella on oma siiderivalas kotona, niin onko ihme jos silmä lepää kauniissa naisissa. T.29

Vierailija
30/41 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap ei vaikuta horolta, vaikka miehet perässä roikkuisivatkin. On naisesta kiinni, kenen kanssa alkaa teerenpelin, varatun vai vapaan. Ap selvästikin antoi ymmärtää, että hän ei alkuun tiennyt miehen statuksesta, oliko vapaa vai varattu.

Siinä ap oli kyllä tahditon, kun arvostelee vaimoja. Mistä tietää, kenellä on esim sairaus, jonka takia ei vaan kertakaikkiaan pysty/jaksa kuntoilla, saati pitää aina itsensä priimatällingissä. 

Itse olin komea ja hoikka nuorena, kun menimme avioon. Saimme lapset ja olin edelleen komea, vähän pyöristynyt, mutta oikeasti parempaan päin, muodokkaammaksi, tyytyväisemmäksi, seksikkäämmäksi. 

Sitten yllättäen sairastuin ja sairaus ja lääkkeet, mm paljo kortisoni, alkoivat näkyä kropassakin, enkä oikeasti kyennyt lähtemään lenkille!!! Komea ryhtikin siinä vähän rupsahti, vastoin omaa tahtoani!

Ymmärrän mieheni tuskan, vaivan, hädän, lohduttomuuden, pelon, huolen, tarpeet ja elämänhalun. Hänkin ymmärtää, etten ole voinut sairastumiselleni mitään. Kaikki ei mene aina omien toiveiden mukaan. Ei rakkaus ja huolenpito lopu sairastumiseen, ei toisen fyysiseen "rumenemiseen". Eikä vaimoaan, rumaa ja sairastakaan, rakastava mies lähde muiden naisten perään, vaikka kuinka houkuttelevia olisivat!

Tosin paljon on sellaisiakin lassukoita, jotka eivät välitä, vaikka oma vaimo olisi kuin missi, hyvässä virassa vielä, eikä edes mikään pihtari, niin silti voi mies jahdata muita ja pettää, minkä ehtii!

Miehen oma asenne ratkaisee, katseleeko vieraita ja pettääkö, harvalle siihen vaikuttaa vaimon ulkonäkö!

Vierailija
31/41 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai kun osuikin arkaan paikkaan tämä provo :) Mutta onhan se ihan totta, että iso osa suomalaisista äideistä ei pidä itsestään huolta.

Vierailija
32/41 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 08:49"]

Aijai kun osuikin arkaan paikkaan tämä provo :) Mutta onhan se ihan totta, että iso osa suomalaisista äideistä ei pidä itsestään huolta.

[/quote]

Niin on. Eilen kaupungilla ihmettelin miten jotkut päästää itsensä rupsahtamaan, tuskin kaikilla sairaus (tai lääkitys) on? ;) Ylipainoa reilusti, ruma rasvainen tukka ja kamalat vaatteet. Juu ja itselläni on 3 lasta ennenkuin joku alkaa huutelemaan että odotas kun saat lapsia. En yhtään ihmettele että miesten katseet kääntyy....

T.29

Vierailija
33/41 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 00:25"]

Ja herra ei muuten ole ainoa varattu komistus, joka perässäni on....

[/quote]

Taitaa perässäsi sitten käydä aika vilske. Kuinka monta kaljua bodaria sinne mahtuu? Ehkä se tämänkertainen vain ihmetteli perästäsi tursuavia äijiä.

Vierailija
34/41 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö on sitten joku elämän meriitti että miehet katselevat?

Vierailija
35/41 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pettämisessä on kyse jostain aivan muusta kuin puolison ulkonäöstä.

Kovin moni Hollywoodin kaunotarkin on muuten joutunut petetyksi.

(Sinänsä kyllä olen itsekin sitä mieltä, että omasta ulkonäöstä kannattaa pitää huolta kohtuullisessa määrin, ihan omankin hyvinvoinnin vuoksi.)

Vierailija
36/41 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään perää aloittajan väittämässä. Miksi sitten kuuluisien kaunottarien ja seksipommienkin miehet vilkuilevat muita ja pettävät. Mies vilkuilee vieraita naisia, vaikka oma nainen olisi kuinka kuuma pakkaus.

Vierailija
37/41 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 01:40"]

Eikö sua ap ihmetytä miks varatut miehet vois käydä vähän sua painamassa, mutta kukaan ei halua sua pidemmäks aikaa?

[/quote]

Eihän ap ollut sängyssä tuon miehen kanssa - sanoi vain että (varatutkin) miehet osoittavat hänelle huomiota ja kiinnostusta kun on hyvässä kunnossa ja viehättävä!

Itse olen huomannut saman. Olen varattu ja onnellisesti naimisissa ja todellakin pidän itseni huoliteltuna. Ja huomaan kuinka - ikään katsomatta - miehet viihtyy mun seurassa, heistä on hauska näyttäytyä esim lounaalla viehättävän naisen seurassa

Ei millään pahalla....

Vierailija
38/41 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 01:40"]

Eikö sua ap ihmetytä miks varatut miehet vois käydä vähän sua painamassa, mutta kukaan ei halua sua pidemmäks aikaa?

[/quote]

Eihän ap ollut sängyssä tuon miehen kanssa - sanoi vain että (varatutkin) miehet osoittavat hänelle huomiota ja kiinnostusta kun on hyvässä kunnossa ja viehättävä!

Itse olen huomannut saman. Olen varattu ja onnellisesti naimisissa ja todellakin pidän itseni huoliteltuna. Ja huomaan kuinka - ikään katsomatta - miehet viihtyy mun seurassa, heistä on hauska näyttäytyä esim lounaalla viehättävän naisen seurassa

Ei millään pahalla....

Vierailija
39/41 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Mä oon kyllä huomannu, että kujeilla ja silmää voi iskeä ilman seksiäkin. Ei se aina tarkoita sitä seksiä kaikki vastakkainen sukupuoli. Ihmisiähän ne miehetkin on ja kaikissa meissä asuu pieni vitsailija, eikä kaikkea todellakaan pidä ottaa tosissaan. Jos ottaisin kaiken tosissaan niin pitäisi minulle laittaa varmaan uusi peffa kun olisi muutoin puhki kulunut.

Musta on aivan karmeaa tää tosissaan ottaminen jos joku hymyilee. Jos arvelet, että miehen vaimo on huono ja ei pidä vaimostaan niin eikö se silloin osoita jo jotain miehestä. En itse ehkä haluaisi miestä jolla on itsestäni täysin poikkeava puoliso, oikeestaan en haluaisi toisten miehiä ollenkaan jos olisin sinkku. Onneksi mulla on minulle sopiva mies.

Vierailija
40/41 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä? Vilkuilen minäkin vieraisiin pöytiin, vieraita miehiä. 

Ja muuten, jos olet niin herkku, niin miksi et ole suhteessa, vaika niitä miehiä olisi jonoksi asti? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan