Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku vie vauvan laivalle?

Vierailija
19.05.2014 |

Itse veisin hoitoon,eihän siitä nauti itse mitään. Sen kerran kun lähetään.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koko perhe lähtee mukaan ni tietysti vauvakin. Ehkä tarkoitin yksi lapsisia perheitä, joilla pelkkä vauva mukana, et olisiko ollut mahdollista viedä vauva hoitoon. Mutta kuitenkin halusit ottaa mukaan. Kaikkihan ei saa hoitoon. Ehkä vaan joskus haluisi päästä miehen kanssa kahdestaan johonkin:) Tietenkin haluan lasta viedä myös ja on minulle tärkein maailmassa.

Vierailija
22/30 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 23:58"]

Jos koko perhe lähtee mukaan ni tietysti vauvakin. Ehkä tarkoitin yksi lapsisia perheitä, joilla pelkkä vauva mukana, et olisiko ollut mahdollista viedä vauva hoitoon. Mutta kuitenkin halusit ottaa mukaan. Kaikkihan ei saa hoitoon. Ehkä vaan joskus haluisi päästä miehen kanssa kahdestaan johonkin:) Tietenkin haluan lasta viedä myös ja on minulle tärkein maailmassa.

[/quote]

Vauvalla tarkoitetaan alle 1 vuotiasta. Päivä tukholmassa risteilyllä menee 2 yötä. Itse en ainakaan veisi alle 1 vuotiasta kahdeksi yöksi hoitoon ellei jostain syystä olisi ihan pakko (vakava sairastuminen tms.).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 23:46"]

En täysin allekirjoita sitä väitettä, että vauva ei vielä nauti matkasta. Ei tietystikään nauti samalla tavalla kuin esim. leikki-ikäiset, mutta varmasti omalla tavallaan. Vanhempien tunnetilat heijastuu vauvaan. Jos perhe tekee risteilyitä ja arkeen vaihtelua tuovia asioita, se usein kertoo siitä, että perheessä on hyvä ja rento tunnelma. Sellaisissa perheissä vauvatkin voi hyvin. 

[/quote]

Olen samaa mieltä. Me matkustettiin vauvavuotena niin Etelä-Amerikassa kuin Etelä-Ranskassakin ja varsinkin ekasta reissusta vauva todella nautti. Argentiinassa ihmiset olivat todella lapsimyönteisiä, joka metromatkalla joku paikallinen oli laulelemassa ja leikkimässä vauvan kanssa ja ravintoloissa tarjoilijat ottivat syliin hellittäväksi yms. Suomeen palatessa se pettymys oikein paistoi lapsen kasvoilta kun kukaan ei ota edes katsekontaktia. Vauva tietysti nauttii eri asioista kuin aikuinen (ja jotkut vauvat ei varmaan ollenkaan), mutta paras paikka on kuitenkin omien vanhempien luona eikä missään hoidossa.

Vierailija
24/30 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 23:00"]Itse veisin hoitoon,eihän siitä nauti itse mitään. Sen kerran kun lähetään.

[/quote] En tullut arvostelemaan. En ole yksinkertainen, mutta sen ikäinen ei viellä nauti mitään matkasta ja vanhemmat ei pääse

rentoutumaan, matka menee vauvaa hoitaessa ja aikaisin mentävä hyttiin. Halusin kysyä en riidellä.

[/quote]

mikdi pitää mennä aikaisin hyttiin?

Vierailija
25/30 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin ystäväperheiden kanssa risteilyllä niin, että käytiin buffetissa koko porukan voimin ja sitten ensimmäisenä iltana oli miesten illanistujaiset ja toisena naisten. Päivä Tukholmassa mentiin sitten (isompien) lasten ehdoilla. Oli harvinaisen kätevää, siinä hoitui imettämiset sun muut illan aikana ja kaikki oli lähellä. Muutoin en ole risteilyiden ystävä, mutta tällä kertaa puolusti paikkaansa.

Vierailija
26/30 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 00:26"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 23:00"]Itse veisin hoitoon,eihän siitä nauti itse mitään. Sen kerran kun lähetään.

[/quote] En tullut arvostelemaan. En ole yksinkertainen, mutta sen ikäinen ei viellä nauti mitään matkasta ja vanhemmat ei pääse

rentoutumaan, matka menee vauvaa hoitaessa ja aikaisin mentävä hyttiin. Halusin kysyä en riidellä.

[/quote]

mikdi pitää mennä aikaisin hyttiin?

[/quote]

Tätä ihmettelen minäkin. Vauvan kanssahan on ihanaa juuri se, että voi nukuttaa rattaisiin ja sitten pääsee aikuiset syömään vaikka illallista ravintolan terassille tai vastaavaa.

Vierailija
27/30 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se vauvakin on ottaa mukaan, kun isommat sisaruksetkin (5 v.ja 2,5v.) on mukana - ja nehän ne siitä vasta nauttiikin. Meille vanhemmille ei ehkä rennoin mahdollisin reissu, mutta kyllä kai tuo välillä kotiolot voittaa..

Vierailija
28/30 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laivalla kuuluu vetää perseet olalle ja harrastaa seksiä jokaisen sitä haluavan kanssa. Ihanaa, halpaa viinaa ja ihania kundeja!

Vierailija
29/30 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estonian viimeisellä matkalla perseet olalla olleista 100% kuoli,

muista jäi osa henkiin.

Kannattaako siis dokata nimenomaan laivalla eikä kuivalla maalla?

Pitääkö välttämättä yrittää onneaan, jos saisi vaikka lisää kuolleita

seuraavassa laivaonnettomuudessa?

Vierailija
30/30 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 02:18"]

Estonian viimeisellä matkalla perseet olalla olleista 100% kuoli,

muista jäi osa henkiin.

Kannattaako siis dokata nimenomaan laivalla eikä kuivalla maalla?

Pitääkö välttämättä yrittää onneaan, jos saisi vaikka lisää kuolleita

seuraavassa laivaonnettomuudessa?

[/quote]

Mistä olet nämä tiedot saanut? Juuri alkoholinkäyttöhän Estonialla oli ollut suojaava tekijä. Ei nyt niinkään se perseet olalla olo, mutta merkittävä osa selviytyjistä oli juonut muutaman. Alkoholinkäytön pelastava vaikutus perustui kahteen faktaan, ehkä merkittävimmin ensimmäiseen:

-Ne, jotka olivat juoneet muutaman, olivat todennäköisemmin hereillä ja baarissa onnettomuuden sattuessa eivätkä sikiunessa hytissä. Pelastautumistiet olivat helpommin ja nopeammin saavutettavissa.

-Muutamana ravintola-annoksen nauttiminen paransi kylmänsietokykyä vedessä.

No, ei tällä nyt enää ollut mitään tekemistä ap:n aloituksen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan