Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilasin Wishiltä joululahjat kuun alussa mutta eivät ehtineet jouluksi tänne.

Vierailija
22.12.2020 |

Nyt on lapsilla lahjaton joulu. Suklaata vain saavat rasiallisen jokainen :( No yhdessä olo kai tärkeintä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tilaa hengenvaarallista roskaa Wishistä?

Miten niin roskaa? Samoja merkkituotteita siellä myydään kuin tällä tosin huomattavasti halvemmalla.

ap

Ei todellakaan ole, ei kai näin kukaan oikeasti luule enää tänä päivänä? Wishissä ja muissa kiinalaisissa nettikaupoissa myytävät merkkituotteet eivät ole aitoja vaan huonolaatuisia kopioita. Ei kannata edes yrittää ostaa, niitä ei edes tehdä samoista materiaaleista eikä niiden valmistusta valvota. Ei pelkästään epäeettistä vaan myös vaarallista ostaa sieltä tuotteita joissa on vaikka mitä kemikaaleja ja jotka on tehty huonoissa oloissa. 

lähde?

En usko lainkaan tuollaisiin tutkimuksiin. Tarkoitus luultavasti vaan vähentää ihmisten ostohalukkuutta ulkomailta.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/04/29/mot-testasi-mita-kiinasta-tila…

https://tukes.fi/-/tukes-testautti-halpisverkkokauppojen-tuotteita-lahe…

jne jne

Vierailija
22/32 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kommentti jossa kerroin etten usko tuollaisiin tutkimuksiin poistettiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilasit aivan liian myöhään. Marraskuun alussa olisi pitänyt olla asialla.

Miten voi olla että itse pääsisin(jos olisi rahaa matkustaa) toiselle puolen maailmaa vuorokaudessa mutta paketin saapumiseen Amerikoista menee toista kuukautta

Ne kamat seilaa kiinasta rahtilaivoissa kiinan postin sikahalvoilla lähetyksillä.

Siksi.

Vierailija
24/32 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin roskaa? Samoja merkkituotteita siellä myydään kuin tällä tosin huomattavasti halvemmalla.

ap

Mäkin olen huomnanut saman! Siellä on ihan samoja nikken ja adeduksen kenkiä kuin muualla

Vierailija
25/32 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mäkin olen huomnanut saman! Siellä on ihan samoja nikken ja adeduksen kenkiä kuin muualla

Lukihäiriö?

Vierailija
26/32 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta kiinalaista, tuet uiguurien pakkovankileirejä, eläinrääkkäystä ja ihmisoikeuksien polkemista.  Itse ostin kaikki joululahjat suomalaisilta laatufirmoilta.

Vierailija
27/32 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Wishin tuotteet tulee kiinasta yksittäin pakattuina pikkuruisina paketteina ja toimitusaika on minun tilauksilla ollut noin kolme kuukautta. Ja AP ajatteli niiden ehtivän parissa viikossa? Siis häh?

Vierailija
28/32 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Lukihäiriö?

No kokeilepa tilat Wishilta Adidas-tuote. Paketissa tulee melko varmasti Addas-tuote.

Vierailija
29/32 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että Amerikasta.

Luulit väärin :D eiköhän se sitten lopulta selviä, kun sieltä joskus kolmen kuukauden päästä alkaa tippua nyssäköitä, joissa kaikki teksti kiinaksi.

Vierailija
30/32 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että Amerikasta.

Luulit väärin :D eiköhän se sitten lopulta selviä, kun sieltä joskus kolmen kuukauden päästä alkaa tippua nyssäköitä, joissa kaikki teksti kiinaksi.

Tiedoksesi Wish on amerikkalainen yritys.

Vierailija
31/32 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aloituksesta tulisi ihan hyvä Unicef-mainos. "Tämä perhe ei saanut lahjoja jouluksi. Auta. Sydämellä."

Vierailija
32/32 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne lahjat pitäis kuulemma tullata ja jotain veroja maksaa. Mistä minä sellaiset rahat tähän hätään saan. Tullauksesta ei puhuttu tilauksen yhteydessä mitään :( Voikohan tilauksen vielä peruuttaa?