Tilasin Wishiltä joululahjat kuun alussa mutta eivät ehtineet jouluksi tänne.
Nyt on lapsilla lahjaton joulu. Suklaata vain saavat rasiallisen jokainen :( No yhdessä olo kai tärkeintä.
Kommentit (32)
Eikös Wishillä ole muutenkin mahdollisesti pitkiä toimitusaikoja? Päälle joulu ja vielä jatkuva koronapandemia niin en ihmettele jos Kiinasta tilattu paketti ei ehdi Suomeen jouluksi.
Tilasit aivan liian myöhään. Marraskuun alussa olisi pitänyt olla asialla.
Kuka tilaa hengenvaarallista roskaa Wishistä?
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla että itse pääsisin(jos olisi rahaa matkustaa) toiselle puolen maailmaa vuorokaudessa mutta paketin saapumiseen Amerikoista menee toista kuukautta
Vierailija kirjoitti:
Miten niin roskaa? Samoja merkkituotteita siellä myydään kuin tällä tosin huomattavasti halvemmalla.
ap
Mulla ihan tavallinen kirje sekkaili kaksi viikkoa Keski-Eurooppaan.
Ap on trolli tai harvinaisen tyhmä. Tuommoisilla nettikaupoilla voi olla normioloissakin jopa 10 viikon toimitusajat, ja yhtäkkiä ap:n paketit pitäisi saapua 3 viikon sisällä samalla aikaa kun on menossa pandemia, jouluryysis, lockdowneja eri puolella maailmaa ja Brexitin rekkasirkus. Noista kun ei edes tiedä millaisen economy minus kiertoreitin ne keksivät halvimpia rahtikuluja metsästäessääs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla että itse pääsisin(jos olisi rahaa matkustaa) toiselle puolen maailmaa vuorokaudessa mutta paketin saapumiseen Amerikoista menee toista kuukautta
Eikö Wishin tuotteet tule pääosin Kiinasta ja toimitus voi viedä kuukausia? En oo ite tilannu, mutta muiden kokemuksista näin ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miten voi olla että rahti ei kulje yhtä nopeasti kuin matkustaja, joka kävelee fyysisesti matkustusasiakirja kädessään turvatarkastusten ja rajamuodollisuuksien läpi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Wishin tuotteet tule pääosin Kiinasta ja toimitus voi viedä kuukausia? En oo ite tilannu, mutta muiden kokemuksista näin ymmärtänyt.
Luulin, että Amerikasta.
Minä tilasin miehelle lokakuussa erään työkalun, ei ole vieläkään näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Minä tilasin miehelle lokakuussa erään työkalun, ei ole vieläkään näkynyt.
Olisko tullissa?
Joulua ei muutenkaan kannata laskea wishin tuotteiden varaan... 🙈
Mä tilasin helmikuussa vovalta kengät ja ne tuli marraskuun alussa. Pitkä on ollut matka 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin roskaa? Samoja merkkituotteita siellä myydään kuin tällä tosin huomattavasti halvemmalla.
ap
Ei todellakaan ole, ei kai näin kukaan oikeasti luule enää tänä päivänä? Wishissä ja muissa kiinalaisissa nettikaupoissa myytävät merkkituotteet eivät ole aitoja vaan huonolaatuisia kopioita. Ei kannata edes yrittää ostaa, niitä ei edes tehdä samoista materiaaleista eikä niiden valmistusta valvota. Ei pelkästään epäeettistä vaan myös vaarallista ostaa sieltä tuotteita joissa on vaikka mitä kemikaaleja ja jotka on tehty huonoissa oloissa.
Miksi haluat kiinalaista rojua? Jonkun muun lapsi tehnyt käytännössä orjatyönä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei todellakaan ole, ei kai näin kukaan oikeasti luule enää tänä päivänä? Wishissä ja muissa kiinalaisissa nettikaupoissa myytävät merkkituotteet eivät ole aitoja vaan huonolaatuisia kopioita. Ei kannata edes yrittää ostaa, niitä ei edes tehdä samoista materiaaleista eikä niiden valmistusta valvota. Ei pelkästään epäeettistä vaan myös vaarallista ostaa sieltä tuotteita joissa on vaikka mitä kemikaaleja ja jotka on tehty huonoissa oloissa.
lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
lähde?
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/04/29/mot-testasi-mita-kiinasta-tila…
https://tukes.fi/-/tukes-testautti-halpisverkkokauppojen-tuotteita-lahe…
jne jne
Joopa joo 🙄