Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset tyytyvät miehiin jotka eivät rakasta??

Vierailija
19.05.2014 |

Täällä on taas ollu jos jonkinmoista aloitusta siitä että miten mies arvostelee, rähjää, alentaa, vaatii, vittuilee yms yms. Mikä teitä vaivaa? Onko taustalla joku isäsuhde ongelma?

Rakastunut mies muistaa teille tärkeät päivät, hakeutuu teidän seuraanne ja nauttii siitä, kehuu, on ylpeä ja MUKAVA.

Jos tekee jotain muuta niin joko ei rakasta tai on tunnevammainen luuseri. Molemmissa tapauksissa VAIHTOON!

...että näin.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 23:21"]

Mun hyvä isä opetti että mitä mies tekee ja mitä se ei tee kun rakastaa. Isällä ja äitillä on onnellinen avioliitto, hyvä malli mulle. Mulle oli siksi tärkein vaatimus miehelle että mies rakastaa mua, eikä se että mä rakastan. Eli mulle oli tärkeämpää saada rakkautta mieheltä kuin rakastaa itse häntä, kun pidin itseäni niin tärkeänä prinsessana. No se on toiminut. :) Mun mies rakastaa mua ja kohtelee aina hyvin, ei ole ikinä loukannut mua näinä vuosina. On helppo kunnioittaa ja intohinoisesti rakastaa hyvää miestä, ja meillä on ihanaa yhdessä, niinkuin mun vanhemmillakin.

Moni nainen tekee virheen ja tyytyy huonoon mieheen jota rakastaa oudolla tavalla ja luulee rakkaudellaan "parantavansa" miehen ongelmistaan ja saada hänet muutumaan hyväksi... ei se toimi. :( Naiset, rakastakaa itseänne ja odottaa miestä joka rakastaa just sua ja kohtelee sen mukaisesti! :)

[/quote]

Viisasta puhetta. Tämän olen minäkin vihdoin tajunnut, mutta ehkä liian myöhään. Monta rakastavaa miestä hylkäsin. Ja rakastin varmasti juuri oudolla tavalla niitä, jotka eivät rakastaneet minua. Ja mitä siitä seurasi: olen nyt yksin, tosin viisaampana.

Rakastava turvallinen mies on naiselle ihana lepopaikka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän