Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu olla naisena pantavana?

Vierailija
22.12.2020 |

Näin miehenä kiinnostaisi tietää, miltä oikein tuntuu olla naisena pantavana? Jäin vaan miettimään miehenä viime sessiota, jossa panin vaimoa ja hieroin samalla klitorista niin, että hän sai orgasmin. Ei tuo ainakaan kovin epämiellyttävältä vaikuttanut.

Joku kysyy varmaan, että miksette kokeile niin, että vaimo päällä, mutta hän ei suostu yleensä siihen ja silloin harvoinkin, kun suostuu, en suinkaa makaa reporankana vaan hyväilen klitorista. Jotenkin vaikea kuvitella sitä henkistä puolta, kun joku työntyy sisään tai tyydyttyy vaikkei tekisi itse aktiivisesti mitään. Tosi harva nainenhan laukeaa pelkässä yhdynnässä ilman klitorikseen koskemista. Jos olisin nainen niin haluaisin varmasti edes kerran kokea puhtaan yhdyntäorgasmin, en tiedä onnistuisiko jos olisi vaikka viikkoja ilman seksiä niin, että olisi hullu kiima päällä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu munan koosta

Vierailija
2/16 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu munan koosta

Millä tavoin? Tuleeko suuren kanssa täyttymyksen tunne tms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se tuntuu täytetyltä kun on kunnonkokoinen, ja sen liikkeen tietysti tuntee erilailla kuin jollain ohkasella. Tuli 3 kertaa yöllä ja aamulla kokeiltua, kun oli ihanaa sovintoseksiä.. :D

Vierailija
4/16 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se kovin erikoiselta tunnu.

Vierailija
5/16 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...lisään edelliseen, etten koskaan ole "pantavana" vaan osallistun itsekkin, ja panen minäkin mmiestäni, juuri tossa sanoiikin, että se on hyvää, kun minä panen.

Vierailija
6/16 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pihtari, mutta en suostu koskaan pantavaksi minäkään. Jos en ole tasavertainen seksikumppani rakasteluillassamme, vihellän pelin poikki ja pyydän miestä lähtemään.

Eikä kukaan "saa" minulta, jos ei itse suostu "antamaan" minulle sitä mitä minä haluan. Kun molemmat saavat ja molemmat antavat, silloin on seksi parhaimmillaan. Tämä ei sulje pois sitä, että välillä haluan, että mies vie ja minä vikisen, mutta aina silloin pitää olla välillä myös toisin päin.

Vierailija
7/16 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pihtari, mutta en suostu koskaan pantavaksi minäkään. Jos en ole tasavertainen seksikumppani rakasteluillassamme, vihellän pelin poikki ja pyydän miestä lähtemään.

Eikä kukaan "saa" minulta, jos ei itse suostu "antamaan" minulle sitä mitä minä haluan. Kun molemmat saavat ja molemmat antavat, silloin on seksi parhaimmillaan. Tämä ei sulje pois sitä, että välillä haluan, että mies vie ja minä vikisen, mutta aina silloin pitää olla välillä myös toisin päin.

Juuri noin! Suorastaan vihaan sanaa antaa, kyllä siinä pitää molempien saada ja antaa...kuten minäkin yllä kirjoitin.

Valitettavan usein se ei mene niin, lukemani perusteella.

Vierailija
8/16 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmin voi saada yhdynnässä kunaktiivisesti etsii oikeita kulmia ihan sellaisella normaalikokisellakin peniksellä.

Pantavana? Ikinä en ole vain pantavana vaan osallustun aktiin aktiivisesti. Aniharvoin mies mun klittaa käsittelee sormin, silti saan myös yhdynnässä joka kerta. Haluan tuottaa miehelle nautintoa yhtä lailla, kun hän tekee sitä minulle.

Eilen sessiomme oli kestänyt jo noin tunnin verran, kun olin päällä ja kysyin häneltä haluaako hän tulla. Mikä nautinto ratsastaa niin, että saa miehen laukeamaan ja että hän voihkii orkun olevan todella hyvä.

Vierailija
9/16 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi pitää hampaat irvessä yrittää orgasmia yhdynnässä, siis pelkästään ilman klitorishyväilyä? Eihän mihenkään tarvitse yrittää mitään saada ilman että kalua käsitellään, tavalla tai toisella? Itse saan uskomattomia kun miea siäsllä ja samalla hyväilee, tai pelkällä kädell tai kielellä.

Juu on ilo tuottaa miehelle nautintoa, toki, mutta mieskin haluaa onneksi minun nauttivan..

Vierailija
10/16 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas nimen omaan haluan olla pantavana. Jos joudun tekemään itse jotain töitä, niin tunto ja kiihotus häviää kokonaan. Peniksen täytyy olla niin pitkä, että se iskee pillun pohjaan. Se ei satu, kun on kiihottunut, vaan tuo semmoisen syvän endorfiinijysäyksen. Muuten pillu on tunnoton, joten kaikki muu hinkkaus on ihan turhaa.

Vierailija
11/16 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas nimen omaan haluan olla pantavana. Jos joudun tekemään itse jotain töitä, niin tunto ja kiihotus häviää kokonaan. Peniksen täytyy olla niin pitkä, että se iskee pillun pohjaan. Se ei satu, kun on kiihottunut, vaan tuo semmoisen syvän endorfiinijysäyksen. Muuten pillu on tunnoton, joten kaikki muu hinkkaus on ihan turhaa.

Niin ja se vielä, että olennaista on juuri se tunne, että on käytettävänä, että joku tunkeutuu sinuus ja iskee kaikkein pyhimpääsi. Se tuo sen välttämättömän henkisen kiihotuksen.

Vierailija
12/16 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin näin miehenä kuvitella hyvin siitä, kun naiseni haluaa minun olevan paikallaan, jotta saa sen orkkuna päällä ollessaan. Olen tuolloin vain seisova kalu hänelle ja hän tosiaankin osaa ottaa sen mitä tarvitsee, välittämättä vähääkään muusta kuin omasta nautinnostaan. Hän tietää etten sillä tavalla tule ja että seisokkini kestää kunnes itse olen tullut, joten tietää ettei homma jää hänen nautintonsa kannalta kesken. Jopa komentaa minua pysymään paikallaan jos yritän liikehtiä, tai sormella tyydyttää. Se toisen kiihkon kokeminen itse passiivisena on tosi kiihottavaa, vaikken pääsekään perille niin. Kun hän lopulta tulee ja samalla väsähtää, onkin vuoroni kohottaa häntä ja panna alta tikkaamalla kunnes tulen. Ja siinä vaiheessa tulenkin voimalla ja hän voi vaan ottaa sen vastaan mitä minulta on tulossa. En tiedä onko tuo loppuosa pantavana olevan naisen kanssa yhteinen kokemus, mutta alkuosa varmaankin on? Valaiskaahan pantavana viihtyvät naiset tilanteen tunnemaisemaa paremmin..

Vierailija
13/16 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi pitää hampaat irvessä yrittää orgasmia yhdynnässä, siis pelkästään ilman klitorishyväilyä? Eihän mihenkään tarvitse yrittää mitään saada ilman että kalua käsitellään, tavalla tai toisella? Itse saan uskomattomia kun miea siäsllä ja samalla hyväilee, tai pelkällä kädell tai kielellä.

Juu on ilo tuottaa miehelle nautintoa, toki, mutta mieskin haluaa onneksi minun nauttivan..

Sitä yhdyntäorkkua voi tavoitella siksi, että se voi olla parempi kuin klitorisorkku. Minulla on. Eikä minun tarvitse yrittää hampaat irvessä, sillä tulen todella helposti. Saan yhden seksisession aikana useita orkkuja, molempia sortteja.

Niin ja me haluamme molempien nauttivan. Itse kiihotun esim ihan älyttömästi suuseksin antamisesta miehelleni ja sen jälkeen orkkukin on älyttömän hyvä.

Mutta kukin tavallaan.

Vierailija
14/16 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan sekä emätinorgasmeja ja ns klitorisongasmeja, ihan sama millaisia. Lopultahan ne on samoja. Klitoris kun ulottuu emättimeen ja toiset tulee helpommin siitä sisäseinämän stimulaatiosta. "Pantavana" oleminen on ihanaa nykyisen miesystäväni kanssa. Parhaimmillaan se on pitkä orgastinen tunne. Kaikki lähtee kuitenkin pään sisältä ja siitä kenen kanssa on.

Vierailija
15/16 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen että olen naitavana kun harrastamme seksiä "normaalisti", mutta olen pantavana, kun käteni ja jalkani ovat sidottuna enkä voi itse vaikuttaa mitenkäännsiihen milloin ja miten minua käyetään hyväksi.

Itse pidän suunnattomasti pantavana olemisedta ja se tuntuu loppujen lopuksi TAIVAALLISELTA, vaikka ajoittain tuntuukin kidutukselta, kun melkein saa, mutta sitten tulee tauko. Itkettääkin välillä, mutta silti se on ihwninta mitä tiedän.

Vierailija
16/16 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan olla pantavana, kiihotun siitä kun mies ottaa ja hallitsee. Olen siis sängyssä avoimesti vähän alistunut ja se olen sen uskaltanut itselleni ja miehellenikin myöntää. Mieheni tietää ja kiihottuu, kun näkee minun kiihottuvan naisena juurikin tuosta. Välillä vähänä sitomis- tai muitakin leikkejä, jossa minua käytetään ns hyväksi. Ollaan myös otettu muitakin miehiä sänkyyn ja minä olen se johon saavat purkaa himonsa. Sänkyleikkien ulkopuolella en todellakaan ole mikään heittopussi. 

Johtoryhmävaimo 43