Kannattaako mun hommata ne hampaat?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota vaan ne tekarit. Lisää elämänlaatua, kun voit syödä. Saattaa mielialakin kohentua. Miksi pitäisi kärsiä loppuelämä, vaikka sitä ei enää pitkään kestäisikään.
Kai mä ne sitten otan vaikka tuskin se mun elämääni kovasti parempaan suuntaan muuttaa
Ei varmaan muutakkaan, joten älä ota. Ja syötpä vähemmän, voit jopa laihtuakkin. Saamarin negatiivinen narisija.
No kuule, mä heräsin tänään taas siihen että koko kroppa särki, sitten ei ollut yhtään kyynelnesteitä, on vaikea nähdä, sitten aamun romanttisena eleenä, mies kätteli minua, kun meillä on merkkipäivä. Jaksaisitko sinä olla positiivinen? ap
Olen kärsinyt monta vuotta kroonisista kivuista. Asun yksin (eli ei miestä "riesana"), käyn töissä ja jaksan vielä kumminkin huolehtia fyysisesta kunnostani, muuten sekoaisin ja muuttuisin samanlaiseksi kuin sinä. Anteeksi, mutta sinä ärsytät ihan mielettömästi, kaikki asiat ovat elämässäsi pielessä, sinun mielestä. Osaan asioihin voit myös itse vaikuttaa, mutta et vaan viitsi. Niin...ja laihdutin muutama vuosi sitten ihan sen vuoksi että oli kolestroli ja verensokeriarvot koholla. Sain 20kg pois ja ovat pysyneetkin pois. Valittamalla ei saa mitään aikaan, jotain on tehtävä. Sinun elämä, sinun valinnat.
Siksipä ei teekään enää mieli elää.