Miksi raskaana oleva bloggari aina "kantaa" mahaa?
Tai pingottaa paitaa mahan ylle, tai pitää toista kättä mahan alla ja toista päällä? Eikö se nyt ilman alleviivaamistakin näy, että raskaana ollaan? Vai yritetäänkö jotenkin näyttää, että ei tässä läskejä olla, vauva se siellä vain pullistelee?
Rasittava tyyli.
https://www.flickr.com/photos/103921978@N08/11642271816/
http://www.olivialehti.fi/nelliinan-vaatehuone/files/2014/01/v3tammik14.jpg
http://www.lily.fi/blogit/kiitos-hyvaa/kevyesti-raskaana-toiveuusinta
Kommentit (17)
Onko joku bloggaaja vielä ehtinyt olla raskaana ilman, että olisi postannut sitä sormista tehtyä sydäntä mahan päällä? Viikoittain.
Mun mielest sulosta, siinä tavallaan halitaan vauvaa. Ei ite tullu mielee ottaa tollasta kuvaa. :(
Varmaan se tulee aika vaistomaisesti. Toiseksi todennäköisesti myös osa lukijoista kysyy mahakuvia ja heitä kiinnostaa vatsan kasvu. Kolmanneksi yrittävät varmaan välttää näyttämästä muumilta/lihavalta, ja siksi kehystävät mahan jotta se varmasti erottuu eikä näytä muuten vain isolta.
Yritetään välttää läskiefektiä. Hienointa ilmeisesti on, jos näyttää pallomahaa lukuunottamatta biafralaiselta, eikä maha erotu takaapäin.
Se on kyllä lapsen hellimistä ja varhaista huolenpitoa. Vaistomaisesti sitä tekee noin. Suojaaminen voi kyllä näyttää kantamiselta varsinkin sellaisten silmään, jotka eivät ole olleet tuossa tilassa tai siitä on jo kulunut aikaa niin että tuntemukset ovat unohtuneet.
Olen joskus hyvin turvonnut, joten harjoittelen joskus tuota poseerausta, että saan sitten hienoja kuvia raskaana, vaikka vauvaa ei ole moneen vuoteen suunnitteilla :D
Jos mä en korosta käsivarsilla mahaani niin näytän monessa väljemmässä vaateessa vaan läskiltä :D
Mutta jos on tiukka pusero/mekko päällä niin maha pyöristyy kauniisti.
En ole bloggari mut isntaan otan säännöllisesti päivänasukuvia.
Samaa nakee myos aitiysvaatteita myyvissa nettikaupoissa. Luulen, etta vaate / vartalo nayttaa silla tavalla paremmalta kuvassa.
No nuo on nyt ihan kivoja ja suloisia, enemmän ärsyttää se että vähintään joka viikko otetaan puolialastomia kuvia mahaa esitellessä (köh Xenia köh). Ei mua kiinnosta jonkun toisen mahan koko jossain tyyli- tai lifestyleblogissa.
Se vaan näyttää kivemmalta. Muakin ällöttää nuo puolialastomat kuvat. Tuntuu että raskaus on joillekin tekosyy esitellä itseään vähissä vaatteissa kaikelle kansalle...
Miksi pitää palvoa raskaana olevan naisen kroppaa? Eihän kukaan tiinettä eläintäkään ihastele että aaai miten ihanan mystiseltä meidän Rekku näyttää hehtaarivatsansa kanssa...
Vaistomaisesti ainakin itse raskaana noin tein. Ja se vatsa muuten painaa niin, että haluaa välillä tukea sitä.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 21:50"]
Yritetään välttää läskiefektiä. Hienointa ilmeisesti on, jos näyttää pallomahaa lukuunottamatta biafralaiselta, eikä maha erotu takaapäin.
[/quote]
Kuule, kyllä se, erottuuko maha takaapäin vai ei, on ihan mahan muodosta kiinni, ei painosta. Mä en ole mikään biafralainen, mutta koska mulla on sellainen eteenpäin suippeneva maha, se ei ole kummassakaan raskaudessa näkynyt taaksepäin.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:36"]
Miksi pitää palvoa raskaana olevan naisen kroppaa? Eihän kukaan tiinettä eläintäkään ihastele että aaai miten ihanan mystiseltä meidän Rekku näyttää hehtaarivatsansa kanssa...
[/quote]
Miksi pitää palvoa ylipäätään mitään kroppaa? Musta raskaus kuuluu ihmisen elämään siinä missä muutkin ajat, jos nyt muutenkin kuvaa jatkuvasti itseään blogiin ja esittelee itseään, miksei sitä sopisi tehdä raskausaikana?
Vaistomaista se on ja olen huomannut että auttaa myös pitämään taputtelijat loitommalla. Loppuvaiheessa lapsi alkaa myös painaa mm virtsarakkoa niin oloaan voi vähän helpottaa kannattelulla.
Kaikkeen sitä ihmiset kiinnittää huomiota, kaipa täällä sitten pitäisi olla toistemme kopioita niin kukaan ei erottuisi kenenkään silmään ärsyttävästi.
on sulla jumalauta murheet taas, missä bloggari pitää käsiään. Miksi sä roikotat käsiä sivuillas, rasittavan näköistä hyi!
Jos ne eivät tiedä mihin laittaa kätensä, niin sitten vaikka mahan ympärille.
Tai pelkäävät ettei maha erotu jos sitä ei kehystä osoittelevasti käsillä.