Olen vastavalmistunut lakimies. Kysy minulta henkilööni liittyviä kysymyksiä.
Nimeäni en kerro. Ikä 27 v. Olen mies, ja äärimmäisen tylsistynyt tällä hetkellä. Hence, vauvapalsta-questionnaire. Shoot!
Kommentit (153)
Tämä palsta on valejuristeja, että sinänsä paska yritys.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 19:39"]No ootkos sinkku? ;)
[/quote]
Heh sanotaan vaikka että it's complicated. En seurustele mutta taidan tapailla yhtä naista.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 19:41"]Onko työpaikka jo löytynyt?
[/quote]
Ei vielä. Nyt on ollut huono työllisyystilanne jo pari vuotta, mutta uskon duunin löytymiseen menevän enimmillään puoli vuotta.
Miksi valitsit oikeustieteen?
Mille alalle aiot erikoistua: talouselämään, tutkijaksi, perheoikeuteen, rikosjuttuihin, siviilijuttuihin, talousrikoksiin?
Haluatko tuomariksi? Hovioikeuteen tai Korkeimpaan oikeuteen, EIT:hen? Minne haaveilet, että tämänhetkinen tutkintosi sinut vie? :)
Et anna itsestäsi yhtään sen fiksumpaa kuvaa vaikka heitteletkin noita englanninkielisiä lauseita tekstisi sijaan.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 19:43"]Tämä palsta on valejuristeja, että sinänsä paska yritys.
[/quote]
Noh oletpa kyyninen ihminen. Ei jatkoon.
Ei tuo "kysy lääkäriltä"-topikki ottanut tuulta purjeisiin kun sinut teilattiin heti, niin nyt sitten leikit lakimiestä.
Lapsi on terve kun se leikkii, sairas kun ei osaa lopettaa.
miten paljon luit pääsykokeeseen? oliko vaikea päästä sisään?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 19:48"]Et anna itsestäsi yhtään sen fiksumpaa kuvaa vaikka heitteletkin noita englanninkielisiä lauseita tekstisi sijaan.
[/quote]
Mun mielestä se oli ihan hauska
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 19:48"]Et anna itsestäsi yhtään sen fiksumpaa kuvaa vaikka heitteletkin noita englanninkielisiä lauseita tekstisi sijaan.
[/quote]
Mun mielestä se oli ihan hauska
Puolustatko rikollisia? Mikä argumentoinnissa on kaikkein haastavinta?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 19:47"]Miksi valitsit oikeustieteen?
Mille alalle aiot erikoistua: talouselämään, tutkijaksi, perheoikeuteen, rikosjuttuihin, siviilijuttuihin, talousrikoksiin?
Haluatko tuomariksi? Hovioikeuteen tai Korkeimpaan oikeuteen, EIT:hen? Minne haaveilet, että tämänhetkinen tutkintosi sinut vie? :)
[/quote]
Liikejuridiikkaan. Aion auskultoida jossain vaiheessa jos elämäntilanne sallii sitten sen tulotason laskun. Toivon saavani tehdä haastavia hommia ajoittain vaikka kellon ympäri ja statuksellani sekä varakkuudellani ylläpitää hyvää perhe-elämää.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 19:52"]
statuksellani sekä varakkuudellani ylläpitää hyvää perhe-elämää.
[/quote]
Kerrotko, että miten statuksella "ylläpidetään hyvää perhe-elämää"? Ja miten määrittelet tuon jälkimmäisen?
[/quote]
Heh eipä tuo taida olla tavoitteenikaan, trust me. Olen viettänyt viimeisen vuoden pois Suomesta joten ehkä siitä aiheutunut tällaista kielisekoilua.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 19:49"]Ei tuo "kysy lääkäriltä"-topikki ottanut tuulta purjeisiin kun sinut teilattiin heti, niin nyt sitten leikit lakimiestä.
Lapsi on terve kun se leikkii, sairas kun ei osaa lopettaa.
[/quote]
No en tiiä mistä puhut mutta tsemppiä sullekin vaan.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 19:49"]Mikä oikis?
[/quote]
Hki, se ainoa oikea
No ootkos sinkku? ;)