H&M tilaus kestää ikuisesti!
En ole moneen vuoteen tilannut mitään H&M:ltä. Nyt tilasin ja muistinpa miksi en ole tilannut. Toimitusajat ovat PALJOn ilmoitettua pidemmät. Tilasin 1,5 viikkoa sitten, piti tulla 3-5 arkipäivässä. Nyt selvisi että tilaus ei ole edes lähtenyt vielä (soitin asiakaspalveluun). Lähden perjantaina reissuun eivätkä kamat ehdi sitä ennen tulla. Olisin tarvinnut niitä matkalla. Kaiken lisäksi en pääse hakemaan pakettia. Niin ja yksi vaate oli loppunut vaikka netissä oli jäljellä. No säästyypä rahat kun kaikki vaatteet palautuvat mutta kyllä ärsyttää
Kommentit (55)
Mä tilasin lauantaina 17. Päivä ja siinä sanottiin jo valmiiksi että tuotteet toimitetaan 26-30päivä.eli siis yli viikko kestää ainakin, vaikka kaikkea oli heti varastossa
Katsoinpa vielä, niin 6.5. tein tilauksen, eli noin kaksi viikkoa on odottanut kuljetusta, kauanko sitten mennee siinä.
t.2
Mulla on tullut aina 2-5 päivässä, paitsi tietty ne tuotteet joita ei ole varastossa
Minulle tuli ihan nopeasti. Ei valittamista.
Ap tilasi kans pelkkiä varastossa olevia tuotteita. Mutta silti yksi olikin loppunut ja muita odotellaan. Huoh. eli sieltä kannattaa tilata vain jos ei haittaa odotella pakettia huomattavasti ilmoitettua pidempään.
On se kyllä uskomatonta. Usein kun olen tilannut GAPilta UKsta pakettin on kotiovella seuraavana päivänä.
HM urpoilee pakettejensa kanssa viikkotolkulla.
Kannattaa reippaasti ottaa yhteyttä asiakaspalveluun. Joka kerta oon saanu nopean toimituksen heti kun on bähä noottia laittanu asiakaspalautukseen
Sama täällä. Itse tilasin paidan huhtikuussa ja silloin toimitusajaksi arvioitiin 12.-16.5. Pari viikkoa sitten se muuttui 19.-23.5. ja eilen kun katsoin niin vasta ensi viikoksi! Kyllä pistää vihaksi taas vaihteeksi...
Mulle tuli viikossa kasa tuotteita.
Pari tuotetta tulee myöhemmin, ei haittaa.
Jos ei ole varastossa, niin ei ole :)
Tilasin HMltä tuotteita 21.6, joiden luvattu toimituspvmrä oli epämääräisesti ilmoitettu olevan jo 23.-27.6 välillä. Neljä tuotetta, kaikkia varastossa ja samassa paketissa toimitettavina. Ei kuulunut mitään.
Sitten Avoinna ollut tilaukseni siirtyi Oma Hmssä Tilaushistoriaan ja tilauksen toimituspäivämääräksi ilmoitettiinkin siellä 30.6. ilman että minua olisi suoraan informoitu toimituspäivämäärän muutoksesta vaikka sähköpostitse.
30.6 illalla laitoin asiakaspalveluun viestiä kun pakettia ei edelleenkään kuulunut, josta tuli vastaus "H&M Asiakaspalvelu on vastaanottanut sähköpostisi.
Tällä hetkellä monet ottavat meihin yhteyttä, minkä vuoksi voi kestää pari päivää ennen kuin pystymme vastamaan sinulle. Palaamme asiaan niin pian kuin mahdollista, pyydämme sinulta ymmärtäväisyyttä asian suhteen."
Ok, oletettavissa, että ehkä alesesongin tai muun hässäkän takia kestää tuotteiden ja muun kanssa hieman normaalia kauemmin.
Jäin odottelemaan vastausta ja pakettia. 2.7 illalla sain sähköpostin, että paketti on nyt lähetetty ja Oma HM ilmoittaa samaa ja siellä lukee, että paketin "toimituspäivä" olisi tuo 2.7.. Just just. Noh, tänään 7.7, minulla ei ole edelleenkään kyseistä pakettia tai minkäänlaista ilmoitusta sen olemassaolosta tai todellisesta saapumisesta. Myöskään asiakaspalvelusta ei ole kuulunut minkäänlaista vastausta viikko sitten lähettämääni viestiin.
Onhan se sääli, että asiakaspalvelu on näin surkealla tasolla kun itse olen vielä pitkään asiakkaana ollut ja "katsonut sormien välistä" jo aiemminkin pitkiä toimitusaikoja. Nämä uudet toimintatavat kuten asiakkaan pimentoon jättäminen, paketin toimitusaikojen muutteleminen asiakkaan "selän takana" ilman ilmoitusta sekä yksinkertainen ettei paketti saavu paikalle minään heidän ilmoittamista toimitusajoistaan, saa minut uskomaan, että tämä jää viimeiseksi paketiksi minkä sieltä tilaan.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 15:41"]
Tilasin HMltä tuotteita 21.6, joiden luvattu toimituspvmrä oli epämääräisesti ilmoitettu olevan jo 23.-27.6 välillä. Neljä tuotetta, kaikkia varastossa ja samassa paketissa toimitettavina. Ei kuulunut mitään.
Sitten Avoinna ollut tilaukseni siirtyi Oma Hmssä Tilaushistoriaan ja tilauksen toimituspäivämääräksi ilmoitettiinkin siellä 30.6. ilman että minua olisi suoraan informoitu toimituspäivämäärän muutoksesta vaikka sähköpostitse.
30.6 illalla laitoin asiakaspalveluun viestiä kun pakettia ei edelleenkään kuulunut, josta tuli vastaus "H&M Asiakaspalvelu on vastaanottanut sähköpostisi.
Tällä hetkellä monet ottavat meihin yhteyttä, minkä vuoksi voi kestää pari päivää ennen kuin pystymme vastamaan sinulle. Palaamme asiaan niin pian kuin mahdollista, pyydämme sinulta ymmärtäväisyyttä asian suhteen."
Ok, oletettavissa, että ehkä alesesongin tai muun hässäkän takia kestää tuotteiden ja muun kanssa hieman normaalia kauemmin.
Jäin odottelemaan vastausta ja pakettia. 2.7 illalla sain sähköpostin, että paketti on nyt lähetetty ja Oma HM ilmoittaa samaa ja siellä lukee, että paketin "toimituspäivä" olisi tuo 2.7.. Just just. Noh, tänään 7.7, minulla ei ole edelleenkään kyseistä pakettia tai minkäänlaista ilmoitusta sen olemassaolosta tai todellisesta saapumisesta. Myöskään asiakaspalvelusta ei ole kuulunut minkäänlaista vastausta viikko sitten lähettämääni viestiin.
Onhan se sääli, että asiakaspalvelu on näin surkealla tasolla kun itse olen vielä pitkään asiakkaana ollut ja "katsonut sormien välistä" jo aiemminkin pitkiä toimitusaikoja. Nämä uudet toimintatavat kuten asiakkaan pimentoon jättäminen, paketin toimitusaikojen muutteleminen asiakkaan "selän takana" ilman ilmoitusta sekä yksinkertainen ettei paketti saavu paikalle minään heidän ilmoittamista toimitusajoistaan, saa minut uskomaan, että tämä jää viimeiseksi paketiksi minkä sieltä tilaan.
[/quote]Jos sä sait sen ilmoituksen että on lähetetty niin kyllä siinä vähintään viikko menee että saavat toimitettua ärrälle, että keskiviikkona voit kysellä ärrältä. Tosin kuten oma kokemukseni oli, niin ilmeisesti seisoo vielä pakattuna jossain rullakossakin pahimmassa tapauksessa jonkun viikon ennen kuin schenker ottaa kyytiin.
Tilasin minäkin H&M:ltä noin kesäkuun 20. päivä muutamia tuotteita (kaikki varastossa olevia). Käytin tilaukseen kesäkuussa vanhenevaa (mutta siis vielä täysin toimivaa ja katteellissta) korttia, kun ajattelin, että hyvinhän tätä ehtii vielä käyttää. Toimituajatkin olivat vielä kesäkuun puolella. Joskus 2.7. tuli sitten ilmoitus, että kortti vanhentunut, päivitä tiedot. En käsitä, miten pelkkään tilauksen käisttelyyn ja maksun vahvistamiseen menee yli 10 päivää.... Kuulemma eivät toimita tilausta, jos en päivitä korttia, mutta pitäköön tuotteensa. Myöskin verkkokaupan postikulut ovat mielestäni aika isot suhteessa laatuun ja nopeuteen. Muutamia kertoja olen ennen tilannut, mutta eipä tee enää kauheasti mieli...
Gina tricot toimittaa todella nopeasti
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 15:41"]
[/quote]
Siis mulla on täysin sama tilanne! Jos paketti olisi tullut silloin kuin alunperin ilmoitettiin, olis tuotteiden pitänyt tulla ja about 1kk sitten! Kyllä lähtee palautetta heti kun saan sen hemmetin paketin, joka on nyt kuljetuksessa.
Täällä odotellaan yhtä 22.5. tehtyä tilausta, jonka kaikkien tuotteiden piti olla varastossa... Ihan mielenkiinnolla seuraan asiaa, vauva on jo kasvanut ulos tilaamastani vaatekoosta! Tilasin joskus vuosia sitten paljonkin H&M:ltä, mutta en taida tilata enää.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 18:41"]Täällä odotellaan yhtä 22.5. tehtyä tilausta, jonka kaikkien tuotteiden piti olla varastossa... Ihan mielenkiinnolla seuraan asiaa, vauva on jo kasvanut ulos tilaamastani vaatekoosta! Tilasin joskus vuosia sitten paljonkin H&M:ltä, mutta en taida tilata enää.
[/quote]
Mikset tilannu normaalisti isompaa kokoa että on kasvunvaraa?
Itse valitin kerran, kun tosiaan luki että toimitetaan siinä ja siinä ajassa. Sieltä vastattiin, että lähettävät sen ajan kuluessa mikäli tuotetta on varastossa. Ei siis tarkoita aikaa jolloin tuotteet perillä... näin ainakin minulle vastattiin.
ja vastausaika maileihin näyttäis olevan jopa viikon viiveellä.. jesjes. aina kesäaikaan niillä on pirusti kiirettä kun kaikki tilaa. matka olis heinäkuun lopussa ja jää söpöt passinkannet saamatta.:D. ja viime viikolla piti lähteä ensimmäinen tilaus mutta eipä ole lähtenyt vieläkään.
No sanopa muuta. Itsekin tilasin, ja odottelen tässä pakettia kun olin lähdössä reissuun. Schenker on seurannan mukaan saanut ennakkoilmoituksen viikko sitten, mutta tänään vasta paketti lajiteltu, viikon on siis jossain seissyt eikä mitään ole tapahtunut.
Ja osa lähetyksestä tulee sitten vasta myöhemmin, se oli alusta alkaen tiedossa, mutta hassua että ensin jälkitoimituksen summa oli liian pieni toimitettavaksi, ja kun lisäsin siihen ostoksia ihan vain sen takia, niin nämä lisätyt hyppäsivätkin siihen ensimmäiseen toimitukseen kun tilaus meni käsittelyyn, ja nyt jälkitoimitettavien loppusumma on enää nelisen euroa. Vieläköhän nuo mahtavat perua...