H&M tilaus kestää ikuisesti!
En ole moneen vuoteen tilannut mitään H&M:ltä. Nyt tilasin ja muistinpa miksi en ole tilannut. Toimitusajat ovat PALJOn ilmoitettua pidemmät. Tilasin 1,5 viikkoa sitten, piti tulla 3-5 arkipäivässä. Nyt selvisi että tilaus ei ole edes lähtenyt vielä (soitin asiakaspalveluun). Lähden perjantaina reissuun eivätkä kamat ehdi sitä ennen tulla. Olisin tarvinnut niitä matkalla. Kaiken lisäksi en pääse hakemaan pakettia. Niin ja yksi vaate oli loppunut vaikka netissä oli jäljellä. No säästyypä rahat kun kaikki vaatteet palautuvat mutta kyllä ärsyttää
Kommentit (55)
1.7 tilasin ja toimitus 3-5 arkipäivässä. kas, ei ole vieläkään näkynyt pakettia. en mä mitään kohta tee niillä kesämekoilla mitä tuli sillo lapattuu ostoskoriin.
1.7 tilasin ja toimitus 3-5 arkipäivässä. kas, ei ole vieläkään näkynyt pakettia. en mä mitään kohta tee niillä kesämekoilla mitä tuli sillo lapattuu ostoskoriin.
Mulle on ilmoitettu että pakettini tulisi vasta 2,5 kk kuluttua!!! Voiko olla mahdollista että joudun odottamaan miltei 3 kk tilaamiani ja jo maksamiani tuotteita????!! Useasti asiakaspalveluunkin olen soittanut mutta vastaukset on olleet tosi tylyjä.. Sun paketti tulla kyllä, meillä on ollut lajittelukone rikki, joudut vaan odottamaan, kyllä
se tulla. Ikinä en enää tilaa h&m mitään! Miksi heidän nettisivuilla sanotaan että tilaukset toimitetaan 4-5 arkipäivässä ja joskus voi kestää pari päivää enemmän. Mutta eikai se todellakaan tarkoita 3 kk???!! Onko minua huijattu vai onko muilla samoja kokemuksia??
Itsekään en ole enää aikoihin tilannut sieltä mitään kun koskaan ne tuotteet ei tulleet kerralla. Aina, siis ihan aina sai viimeiset tuotteet joskus kolme kuukautta tilaamisen jälkeen. Kiva sitten laukkoa hakemassa koko ajan jotkain pakettia postista.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 23:13"]
Mulle tuli viikossa kasa tuotteita.
Pari tuotetta tulee myöhemmin, ei haittaa.
Jos ei ole varastossa, niin ei ole :)
[/quote]
Mistä asiakas voi tietää, ettei tuotetta ole varastossa, kun tilausta tehdessä nettisivulla lukee että tuotetta on varastossa, toimitus "heti"?
Minulla on sisällä 6.6. tehty tilaus, valitsin pelkästään "varastossa" tuotteita. Arvioitu toimitusaika 7-11.7. Lähden lomalle 20.7., melko varmasti ilman noin puolitoista kuukautta aiemmin tilaamiani simmareita ja rantavermeitä.
kuullostaa tutulle!
Itse lopetin tilaukset kun sain viestejä kännykkään että paketti lähtee tulemaan mutta mitään kuulunut, meni yli 3kk kun sain vaivaset pari paitaa ja jotain muutakin siinä oli, soitin aspaan ja sielä oli e r i t t ä i n hoonolla soomella varustettu mamma joka tietenkin pahoitteli mutta ei älynnyt sulkea linjaa jolloin kuulin kun hän haukkui minut pikku huoraksi muille työntekijöille. Tokasin siihen että varmaan kannattaa linjat sulkee ennenkuin haukut ja sitten kuuluui sulkemisääni..
muutenkin koko touhu on mennyt aivan huonoksi. Ei kiitos. vaivatonta se on toki mutta ei sen arvoista.
Kauan siinä tosiaan meni, ja itse jouduin sitten lopputilauksen tarkistamisen luottamaan muille. Onneksi sentään ehdin itse tarkistaa ensimmäisen, koska siinä tuli väärä tuote. Piti asian selvityskin luottaa toiselle, ja palauttaa yksinään se väärä tuote jonka hinta oli 0.95e.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 15:07"]
Kauan siinä tosiaan meni, en muista viikkojen määriä enää, ja itse jouduin sitten lopputilauksen tarkistamisen luottamaan muille. Onneksi sentään ehdin itse tarkistaa ensimmäisen, koska siinä tuli väärä tuote. Piti asian selvityskin luottaa toiselle, ja palauttaa yksinään se väärä tuote jonka hinta oli 0.95e.
[/quote]t. ketjun nro 2.
Minä en ole Henkka Maukalta tilannut, mutta Ellos on toinen samanlainen. Tilasin maaliskuun puolivälissä tyttärelle remontoituun huoneeseen uuden maton, ja toimitus piti olla parissa viikossa, tilauksenvahvistus tuli sähköpostiin. Ihmettelin huhtikuun kun ei vaan kuulu, mutta en ehtinyt soitella perään eikä mielestäni kuulukaan asiakkaan sellaista tehdä. Eikö se ole myyjän tehtävä toimittaa tavara tai informoida... ei tullut mitään ilmoitusta toimituksen viivästymisestä. Ennen vappua sitten hommasin tavaratalosta maton. Elloksen mattolähetys tuli "jo" kesäkuun alussa ja kieltäydyin vastaanottamasta.
Todella surkeaa palvelua.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 15:14"]
Minä en ole Henkka Maukalta tilannut, mutta Ellos on toinen samanlainen. Tilasin maaliskuun puolivälissä tyttärelle remontoituun huoneeseen uuden maton, ja toimitus piti olla parissa viikossa, tilauksenvahvistus tuli sähköpostiin. Ihmettelin huhtikuun kun ei vaan kuulu, mutta en ehtinyt soitella perään eikä mielestäni kuulukaan asiakkaan sellaista tehdä. Eikö se ole myyjän tehtävä toimittaa tavara tai informoida... ei tullut mitään ilmoitusta toimituksen viivästymisestä. Ennen vappua sitten hommasin tavaratalosta maton. Elloksen mattolähetys tuli "jo" kesäkuun alussa ja kieltäydyin vastaanottamasta.
Todella surkeaa palvelua.
[/quote]Mulle on ellokselta tullut aina ihan muutamassa päivässä, en kyllä kovin usein ole tilaillut, muttei kumminkaan vielä ole ehtinyt kaipailemaan mitään, toisin kuin tuolla hm:llä joka ikinen kerta.
Nämä pohjoismaiset nettikaupat ovat kyllä kummallisen hitaita toimittamaan tuotteitaan. Jos nyt ajatellaan, että tuotteita on teoriassa varastossa. Esim. juurikin Gap toimittaa Suomeen seuraavaksi arkipäiväksi, eikä toimitus maksa sen enempää kun Henkkamaukallakaan. Nyt tilasin Sportamorelta ja siinä meni 2 arkipäivää ja kolmantena oli noudettavissa, se nyt on ihan hyvä saavutus. Mutta Henkkamaukka eka pakkaa tavaroita muutaman päivän, sitten lähetetään ja siinä on aina mennyt viikko.
Myös Stockan verkkokauppa oli hidas, kun tilasin pöydän. Eka oli viikon "käsittelyssä". Kuulemma ruuhkaa. Itella sai kyllä tuotteen päivässä lähipostiin, kunhan se eka vain lähti edes liikkeelle..
Ja mikä hauskinta, usein verkkokaupan hitaudesta syytetään Itellaa, vaikka syy on lähinnä suomalaisen verkkokaupan hitaudessa.
Tilasin Hoojaämmältä 17.6.2014 varastossa olevia tuotteita, eikä niitä ole vieläkään saapunut! Eli yli kuukausi on mennyt. Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tilaan sieltä. Ei ehtinyt matkalle tavarat mukaan ..
voihan noi rankasti myöhästyneet vaatteet pistää palautukseen, jos ei niille esim. käyttöä enää ole. Harmi vaan, jos se nykyään on maksulllista. Tietääkö joku, periikö HM palautuksesta maksun? Toisaalta, jos on vaikka vauvanvaatteita tilannut ja tilaus tulee kuukausia myöhässä, jolloin nutut on tietty jääneet pieniksi, niin on kyllä tosi kohtuutonta maksattaa palautus asiakkaalla.
Ite tilasin 25.7. ja ei ole kuulunut mitään. Nopeammin saa kotiin jos tilaa Jenkeistä...
Itse tilasin lähes 2 viikkoa sitten ja tänään tuli saapumisilmoitus. Olen katsonut lähetystunnuksella pariin otteeseen, että missä paketti viipyy ja itella hillosi sitä yli viikon. Eli hm:ltä lähti parissa päivässä mutta jostain syystä silti tökki :O
Höh, ihmetyttää kyllä näitä lukiessa kun mulla on aina tän about 10 vuoden ajan, mitä olen H&M:n asiakas ollut, paketit tulleet noin parissa viikossa, ikinä ei ole kuukautta tai sitä enempää mennyt.
Mutta nyt kun sanon näin, niin taatusti seuraava pakettini tulee pari kuukautta myöhässä ja maantiejyrän alle jääneenä tai jotain :D
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 18:41"]Täällä odotellaan yhtä 22.5. tehtyä tilausta, jonka kaikkien tuotteiden piti olla varastossa... Ihan mielenkiinnolla seuraan asiaa, vauva on jo kasvanut ulos tilaamastani vaatekoosta! Tilasin joskus vuosia sitten paljonkin H&M:ltä, mutta en taida tilata enää.
[/quote]
Mikset tilannu normaalisti isompaa kokoa että on kasvunvaraa?
[/quote]
No daa!!! Ei kai kukaan tilatessaan voi tajuta, että HM:n toimitusajat on kuukausia. Itsellä tilaus tehty 18.5., ensi viikolla siis "toimitus" on kestänyt jo kaksi kuukautta. >: c
Mulla on kans huonoja kokemuksia, monta viikkoa saa odottaa pakettia. Kolme viikkoa on ihan normaali aika heillä vaikka mainostavat muutaman päivän toimitusaikaa. Pitäis varmaan jättää tilaamiset sieltä kokonaan..
Tuotteet tulivatkin sitten 8.7 ja HMn asiakaspalvelustakin vastattiin 9.7, jossa asiaa pahoiteltiin sekä korvattiin toimituskulut. (21.6 tilannut tuotteeni siis.) Toimitusaika siis 2 vkoa ja 3 päivää, eli ei nyt aivan mahdoton.
Tyytymätön olen edelleenkin aikaisemmin mainitsemiini asioihin, mutta mielestäni tilanne hoidettiin kuitenkin hyvin eli tilaan ehkä toistekin, jos antaa myöten odotella sitten vähän pakettia. :D