Äo taso
Tässä heitin nopsasti miettimättä se kummemmin mensan testin ja sain 109 tulokseksi, eli korkeamman kuin keskiarvon 100. Onko joku muu tehnyt testiä?
Mitä olette saaneet. Kyllä se tietysti lämmitti mieltä etten ole ihan idiootti.
Kommentit (29)
Tuossa mensan testissä oli vain looginen päättelykyky.
Vierailija kirjoitti:
126-148. Eri osioita.
Aika kova tulos. Harva yltää 130 joka on mensan jäsenyyden raja.
Riippuu minkä testin. 120-135 olleet tulokset. Mensan sivujen nettitesti taisi olla 127
Voiv kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
126-148. Eri osioita.
Mensaan pääsee paras prosentti. Olikohan Prometheus, johon paras promille ja se alkaa olla jo ihan oikea meriitti.
Yleensä yli 130.
Ap on jo pitkällä, kun kirjoitti äo, eikä äö.
Noista nettitesteistä saan aina jotain normaalia korkeampia, mutten usko kuten tästäkin keskustelusta huomaa suurin osa saa niistä tosi korkeita tuloksia joten epäilen niiden luotettavuutta. :D
Vierailija kirjoitti:
Voiv kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
126-148. Eri osioita.
Mensaan pääsee paras prosentti. Olikohan Prometheus, johon paras promille ja se alkaa olla jo ihan oikea meriitti.
Mensaan itse asiassa pääsee parhaat kaksi prossaa. Että aika moni sinne kuitenkin kelpaa!
Verbaalinen osio siis se 148. Muut keskiarvotettuna vähemmän.
Silti olen tyhmempi kuin aasin saapas...
Epätasainen elontie.
Se number one.
Eipä nuo testit mittaa kuin tasan yhdenlaista "älykkyyttä". Ja tosiaan tuossa Mensan nettitestissa saa kuka tahansa normaalia korkeamman tuloksen, jostain syystä. Varmaan sillä yritetään saada ihmiset menemään tekemään maksullinen testi...
Tämä on ensimmäinen kerta, kun joku myöntää tuloksen internetissä joka on satasen paikkeilla.
Netissä on tapana että kaikilla on 125 - 160 ÄO, ja mediaani on 135 ÄO.
Suomalaisten ihmisten keskiälykkyys on 100, mutta se olisi erittäin häpeällistä myöntää internetissä niin matala tulos. Sama pätee miesten mulkkuihin kun 13 cm on keskiarvo on useimmiten netissä 17 - 18 cm.
Mitä tulee Mensan nettitestiin se on suuntaa antava ja jos haluat tietää ÄO:si ota yhteys psykologiin ja tee WAIS-IV. Siinä testataan myös eri alueita kuten työmuistia ja prosessointinopeutta
Mensan nettitesti antoi 127. Mokasin kaikki matikan muistitehtävät.
ÄÖ kartta
Viimeksi taisin saada 120 Mensan testistä. Eli ei mikään huippuälykkö, mutta keskitasoa.
Jos poika perii älykkyytensä äidiltään, niin olen Mensa-tasoa.
Itse en ole ollut kiinnostunut mittauttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Noista nettitesteistä saan aina jotain normaalia korkeampia, mutten usko kuten tästäkin keskustelusta huomaa suurin osa saa niistä tosi korkeita tuloksia joten epäilen niiden luotettavuutta. :D
Nettitestit on suuntaa-antavia. Aikoinaan tein harjoitustestin kotona ja tulos oli keskitasoa parempi. Kävin sitten virallisessa testissä, kun ajattelin että olisi kiva tietää mikä on oikea älykkyysosamääräni. Hämmästykseni olikin suuri, kun sain virallisesta testistä tuloksen joka oikeuttaa Mensan jäsenyyteen.
Kävin HUS vapaaehtoisena neuropsykologisessa testissä, josta viisi psykologin alkua teki lopuksi gradun. 5,5h kesti, kaksi tupakanmittaista kahvitaukoa. Itse sain määritellä milloin pidetään tauko.
Oli aika tyly vaikka sisältää käytännössä kaiken tuon saman kuin ÄO-testit. Palikkatestit toki livenä. Kaikennäköistä aisteihin liittyvää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ensimmäinen kerta, kun joku myöntää tuloksen internetissä joka on satasen paikkeilla.
Netissä on tapana että kaikilla on 125 - 160 ÄO, ja mediaani on 135 ÄO.
Suomalaisten ihmisten keskiälykkyys on 100, mutta se olisi erittäin häpeällistä myöntää internetissä niin matala tulos. Sama pätee miesten mulkkuihin kun 13 cm on keskiarvo on useimmiten netissä 17 - 18 cm.
Mitä tulee Mensan nettitestiin se on suuntaa antava ja jos haluat tietää ÄO:si ota yhteys psykologiin ja tee WAIS-IV. Siinä testataan myös eri alueita kuten työmuistia ja prosessointinopeutta
Turha sitä on liioitella älykkyyttä, olin vain positiivisesti itse yllättynyt. Täytyy kokeilla tuota WAIS-IV testiä. Kun on lpasena ja nuorena kiusattu ja haukuttu tyhmäksi niin kai sitä vain oletti että on keskinääräistä tyhmempi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nettitestit on suuntaa-antavia. Aikoinaan tein harjoitustestin kotona ja tulos oli keskitasoa parempi. Kävin sitten virallisessa testissä, kun ajattelin että olisi kiva tietää mikä on oikea älykkyysosamääräni. Hämmästykseni olikin suuri, kun sain virallisesta testistä tuloksen joka oikeuttaa Mensan jäsenyyteen.
Onnea❤️
126-148. Eri osioita.