Harmittaa kun menetän kaikki omat hampaani
Ja tänään se hammasteknikko sanoi, että joudun olemaan vähän aikaa ilman hampaita. Se näin 47v harmittaa.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että harmittaa. Minä menetin yhden hampaan epäonnistuneen juurihoidon seurauksena ja surin sitä vuoden. Nyt kolo oiotaan oikomishoidolla umpeen, mistä maksan 6000e.
No ei mulla nuo hammasproteesit maksa kuin 1900€.ap
Mitä väliä? Sun mies ei sua halua ja oot mökissäsi 24/7. Eihän kukaan sua edes näe.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Sun mies ei sua halua ja oot mökissäsi 24/7. Eihän kukaan sua edes näe.
Oletpa ilkeä. Näkeehän. Tänäänkin kävin taksilla kaupungissa ja kesällä käyn lapsen harrastuksissa, sitten on vanhempainvartit yms.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että harmittaa. Minä menetin yhden hampaan epäonnistuneen juurihoidon seurauksena ja surin sitä vuoden. Nyt kolo oiotaan oikomishoidolla umpeen, mistä maksan 6000e.
Eikö implantti olisi ollut parempi ja havempi vaihtoehto?
Aa, ammattivali?
Morjensta, ja hyvää joulua! 🎄🎁🎄
Kyllä hammassurussa aikaa menee, vähitellen unohdat, kun on uudet sisustukset olleet suussa paikallaan. Näin uskon.
N 60+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö implantti olisi ollut parempi ja havempi vaihtoehto?
Olisi, mutta haluan jotenkin suuhuni vain omat hampaani. :'D Voi kuulostaa tyhmältä, mutta tämä oli minulle paras ratkaisu. Eikä tule mtn ongelmia implantista tulehduksia tms.