Mikä ON suhtautumisesi aborttiin?
Menisitkö aborttiin kevyin perustein, esimerkiksi koska ehkäisy petti etkä vain halua lasta?
Kommentit (23)
Hyväksyn kaikissa muissa olosuhteissa, paitsi silloin kun joku alkaa tieten tahtoen lasta tehdä, tulee raskaaksi mutta sitten ei niin haluttanutkaan saada lasta. Kyllä. Tiedän vastaavan tapauksen.
No minä synnyin, koska äitini ei tehnyt aborttia. En ollut haluttu lapsi ja olen sen saanut myöhemmin eri tavoin kokea.
Kun Xenia kirjoitti blogiinsa, että hänen isänsä oli lausahtanut raskausuutisen kuultuaan, että "te lapset olette olleet parasta mitä minulla on ollut", melkein joku kyyneleen tapainen tuli. Ja on onnellista, että on tuollaisia perheitä, joissa lapset ovat haluttuja ja rakastettuja, älkää väheksyä sitä lapsen oikeutta syntyä toivottuna. Eikä niin, että minun jokun lapsena tarvitsee kantaa mukanaan sitä tietoa, että äitini hyväksyi vahingon ja isäni taas haastoi äitini oikeuteen, jotta piti todistaa, että hän on isä.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 18:10"]Menisitkö aborttiin kevyin perustein, esimerkiksi koska ehkäisy petti etkä vain halua lasta?[/quote]
Menisin. En halua lasta enkä sellaista kantaisi sisälläni vain antaakseni sen adoptioon.