HYVÄN MIELEN SARJOJA?
Kommentit (181)
Tulispa Rintamäkeläiset. On jäänyt lapsuudesta mieleen.
Frasier.
Moderni perhe.
Kellarin kunkku. Arthur on hauskin komediasarja hahmo ikinä:D
Mun hyvän mielen elokuva on puolestaan The Grand Budapest hotel. Mr. Gustave<3
Jeffrey Dahmer sarja netflixissä
Vierailija kirjoitti:
Downton Abbey
Ei ehkä niinkään hyvän mielen kun koko ajan tapahtuu kaikkee kauheeta ihanille hahmoille, mutta muuten kyllä huippu sarja!
Poliisikoira Rexiin ei kyllästy.
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtava on Yleltä "Motherland - äitien sota", josta ilmestyi juuri kolmas kausi. Brittiläistä huumoria perheenäitien näkökulmasta, suosittelen lämpimästi, itse rakastin tätä ekasta jaksosta alkaen.
N53
Oli kivan ironinen. Ja se lopputunnari oli jotenkin niiin sopiva siihen sarjaan.
Yle Areenasta katsoin just sen Evy - aina ja ikuisesti. Aika hupaisa vaikka toisaalta traaginen sarja. Norjalainen.
Mikäli katsoo televisiota sattumalta eläimistä ja lemmikeistä pitävien lasten kanssa, Kaikenkarvaisten ystävien viimeisin versio voi sopia kaikille vähintään kouluikäisille. Löytyy Areenasta. Hieman kiireetön ja tylsä sarja ja siinä mm. kiskotaan karitsoja ulos uuhista, mutta tasaisen laadukkaana brittisarjana sitä voi mammakin katsoa eikä tarvitse laittaa lapsia pihalle sen ajaksi. Ja sarja siis sijoittuu siihen aikaan, kun lemmikkieläimet yleistyivät Britanniassa ja eläinsuojelutietoisuus alkoi.
Kolmekymppiset Yle Areenasta.
N31
Hynttyyt yhteen. Ketonen ja Myllyrinne.
Brittiläinen ja kotimainen komedia.
Peräkamari pojat vai mikä se on? Karjalan kunnailla.
Aikanaan Kuuma piiri. Oli Michael Chiklisillä pikkuisen eri meno kuin Shieldissä :D
Itse katson usein teinidraamaa, kun aikuisten elämän ongelmat tuntuvat liian isoilta. Tunnelmaltaan lämpimistä tulee mieleen vuosituhannen alun Tunteet pelissä (One Tree Hill) ja nykypäivästä HBO:n All American.
Aivan mahtava on Yleltä "Motherland - äitien sota", josta ilmestyi juuri kolmas kausi. Brittiläistä huumoria perheenäitien näkökulmasta, suosittelen lämpimästi, itse rakastin tätä ekasta jaksosta alkaen.
Jos jostain vielä joskus löytyisi niin myös " Isot ja pienet", brittikomediasarja ydinperheestä.
N53