HYVÄN MIELEN SARJOJA?
Kommentit (181)
Sydämen asialla oli aivan ihana.
Downton Abbey samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on taas niitä ketjuja, että tajuan olevani täällä palstalla varmaan ainoa alle 25v :D
Itse ihmettelen myös näitä sarjaehdotuksia.
Aika mummosia.
Niinpä, mutta tehdäänkö teidän ikäisille mitään muita tv-sarjoja kuin noita temppareita ja vastaavia?
Ne on ihan eri tyyppisiäkin eli sitä realitya. Kai se on sitä teidän elämää sitten. Mutta mekin ollaan vielä olemassa, hei!
Mennään samalla bussilla, Rinteen kirjoittamana.
Gilmore girls on mulle se ainoa oikea. Sitä katson jos mieli maassa.
The Good Life
The perils of "escaping the rat race" and dropping out of society - to start a farm in Surbiton (and to drive Margo nuts).
To the manor born
Following her husband's passing, Audrey fforbes-Hamilton is forced to sell her stately home. While she comes to terms with her downward mobility, she decides to show the new owner a thing or two about "nobility".
The vicar of Dibley
A boisterous female minister comes to serve in an eccentricly conservative small town's church.
Netflixistä löytyy tosi hyviä kilpailu-ohjelmia, esim. Huippumaskeeraaja haussa, lasinpuhaltajien kisa.. Nyt taitaa olla joku suklaa-aiheinen ohjelma myös :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on taas niitä ketjuja, että tajuan olevani täällä palstalla varmaan ainoa alle 25v :D
Itse ihmettelen myös näitä sarjaehdotuksia.
Aika mummosia.Niinpä, mutta tehdäänkö teidän ikäisille mitään muita tv-sarjoja kuin noita temppareita ja vastaavia?
Ne on ihan eri tyyppisiäkin eli sitä realitya. Kai se on sitä teidän elämää sitten. Mutta mekin ollaan vielä olemassa, hei!
Ehkä sitten fantasia on nykyään sitä kevyttä viihdettä ja sitähän tehdään paljon. Itse kyllä tykkään ja olen aina tykännyt myös historiallisista draamoista, niitäkin onneksi tehdään yhä paljon. Areenassa on muuten nyt Leonardo Da Vincin elämään löyhästi perustuva sarja, jossa Leonardoa näyttelee Poldarkin Rossin näyttelijä. Oli mun mielestä yllättävän hyvä.
N26
Ilkamat
Hanski
Myrskylinnut