Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuiset lapsettomat ihmiset nukkuvat päiväunia?

Vierailija
21.12.2020 |

Tiina Wiik kertoi julkisessa päivityksessä että hän ja tuleva aviomiehensä, marokkolainen Junes Lokka nukkuvat päiväunet, kuin pienet lapset, että jaksavat valvoa. Elämäntapatyöttömien keino selvitä?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukun aina työpäivän jälkeen noin 1,5 tuntia. Yöllä nukun vain 3-5 tuntia.

Vierailija
22/54 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäni takia en voi nukkua viittä tuntia pitempään. Koska yöunet jää joka yö vajaaksi, pitää nukkua päivällä jos väsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onneksi kasvanut jo niin aikuiseksi, että osaan arvostaa nukkumista. Nukun silloin kun nukuttaa oli päivä tai yö. 

Vierailija
24/54 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa unta päivällä, mutta ei mua haittaa, jos joku muu nukkuu. Lapsuudenkodissani sekä äiti että isä otti välillä päikkäreitä. Vanhanajan työihmisiä. Luulen että olivat toteuttaneet tätä jo silloinkin, kun olivat vielä lapsettomia aikuisia. ;)

Vierailija
25/54 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi päikkärit on parasta! Olen yöihminen ja nykyisessä työssäni on välillä aamuvuoroja joiden jälkeen olen ihan rättipoikki. Ihan mahtavaa kun pääsee töistä 12-13 aikaan ja saa sukeltaa petiin :D

Vierailija
26/54 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, töitten jälkeen, parin tunnin tirsat.

Vierailija
27/54 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokka/Wiik päiväunet. Parhautta. Ja lahjoitusrahaa kilisee nats itilille. Yöt öyhötetään päivät nukutaan, yhteiskunta ja humalaiset fanipojat maksavat kun Tiina virittää asunnon täyteen kebabtuningia. Älkää lisääntykö.

Vierailija
28/54 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lokka/Wiik päiväunet. Parhautta. Ja lahjoitusrahaa kilisee nats itilille. Yöt öyhötetään päivät nukutaan, yhteiskunta ja humalaiset fanipojat maksavat kun Tiina virittää asunnon täyteen kebabtuningia. Älkää lisääntykö.

Kiitos riittää jo tuo levy. Jos et muuhun pysty, on parempi olla hiljaa. 

Vierailija
29/54 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 8- ja 12-vuotiaat lapset. Päiväunia olen nukkunut sohvalla, joskus makkarissa, noin muutaman kerran viikossa lasten touhottaessa omiaan jo vuosien ajan. Pikkuvauva- ja taaperoaikana nukuin kun lapsetkin olivat päiväunilla. Ihan kokopäivätöissä käyvä ihminen olen. En ymmärrä mitä ihmeellistä siinä on.

Vierailija
30/54 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska voivat. Kateellinen?

Kateellinen loisimisesta? Humalaiset fanipojat antavat rahaa öyhöttäjille?

En edes tiedä keitä ovat. Pienet päivätorkut antaa lisäenergiaa iltaan. Turhaan kiukuttelet siellä.

Vierailija
31/54 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaa! Musta on hienoa että jotkut pitäävät ittestään huolta.

Olen aivan kyllästynyt näihin työpaikkojen suorittajia pirttihirmu naisiin jotka sitruuna p erseessä heräävät aamulla, eivätkä pysähdy kuin vasta illalla. Sitten vingutaan uupumuksesta, rypyistä, kärttyisyydestä. Sitten hoitavat rääkkämällä ittensä lenkkipolulle tai salilla.

Kunpa kaikki nukkuisivat, ilmapiiri olisi kiva.

Vierailija
32/54 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinivalkoinen muovikuusi jonka siniset pallot ovat kurdikaupasta. Suomalainen joulukuusi on oikea kuusi oikeilla suomalaisilla koristeilla. Kiinan Wish-romua koko asunto täynnä, JOPA SEINIÄ MYÖTEN! Onko Tiina kebab taustaltaan?

Vierailija
33/54 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan älykkäät ihmiset lepäävät ja nukkuvat :) maailman suuret nerot ja asiantuntijat tekevät tätä myös 😊

Oliko se Bill Gates joka nukkui päivällä?

On suurta typeryyttä aliarvostaa tekemättömyyttä ja lepo. Älkää valittako sitten kun syövät, rypyt ja sydänongelmat iskevät.

Vierailija
34/54 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina Wiik on kurdituning kotona.

Vierailija
35/54 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vetäisen tirsat aina aamuvuoron jälkeen ja lomilla nukun mielelläni päikkärit vaikka joka päivä. Lapsia ei ole, mutta työ kylläkin.

Vierailija
36/54 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että hormonihoitoja tuputetaan jo kersoillekin ja ”voit olla mikä vaan” vaikka julistaa itsesi avaruusolioksi

Vierailija
37/54 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä synti nukkuminen päivällä muka on. Mulla on lapsi ja nukun aina kun mahdollista vartin päiväunet, myös vapaapäivinä. Ei ole keltään pois ja itse saan siitä voimaa.

Vierailija
38/54 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite otan päikkärit aina kaupas käynnin jälkeen. Sosiaaliste tilanteiden ahdistuksen takii kaupas käynti ei oo kivaa, nii lataan akkuja sit ottamalla pienet nokoset.

Vierailija
39/54 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa työpäivän jälkeen syömme, nukumme päikkärit ja sen jälkeen jatkamme iltaa. Miksemme tekisi näin koska se tuntuu mukavalta ja onnistuu koska meillä ei ole lapsia.

Vierailija
40/54 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ottaa niin päähän miten lähipiirissä on 2 pirttihirmua joka ovat huolissaan jos muut nukkuvat päivällä.

Jännä juttu miten nää aina suorittavat koko elämän, tekevät hirveästi asioita ja loppujen lopuksi ovat vain kärttyisiä ja uupuneita. Ei oo yhtään sen parempia kuin muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi