Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annatko sinä teinisi tupakoida?

Vierailija
19.05.2014 |

Tupakoitko itse? Tuli vaan mieleen, kun tuolla alepan kulmalla oli useita nuoria tupakoimassa ja tunnistinkin heistä osan, ovat 14v. Jos joku polttaa noinkin näkyvästi, niin eivät taida salaakaan polttaa...?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta tupakkaa eikä meillä kotona todellakaan polteta. En kuitenkaan tee mitään tarkistuksia vaatteille, pyydä puhaltamaan jostain tullessaan jne. Kantani olen tehnyt selväksi - en hyväksy tupakointia. Olen kuitenkin sitä mieltä ettei neuroottisella kieltämisellä ja valvonnalla saa tuloksia, vaan halun on lähdettävä ihmisestä itsestään.

Vierailija
2/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siita surullinen, etta meidan teinit polttaa. en sita hyvaksy, mutten sille mitaan voikaan. ei voinut munkaan vanhemmat mulle aikoinaan. itse en ole polttanut kohta 25 vuoteen, eika mies ole koskaan polttanut. eli ei ole kotoa opittu tapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella se pyöräilykypärän pitämättömyys, toisella tietokoneella chattaily tuntemattomien kanssa, seuraavalla tupakointi, jollain huumeet, yksi varastaa kaupasta, muuan potkii pienempiä, joku pelaa 6h putkeen. Vanhemmat pistävät rajat, mutta harvassa on teinit jotka jokaikistä sääntöä uskoo, eikä edes testaa niitä. =(

Vierailija
4/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova kuri kakaroille ja tupakat roskiin.

Vierailija
5/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, monta teinia sa olet tupakatta kasvattanut?

Vierailija
6/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 16:58"]5, monta teinia sa olet tupakatta kasvattanut?

[/quote]

En yhtään, mutta tupakatta ne kasvaisivat.

T: 5

Vierailija
7/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle sikäli sama polttavatko muut, mutta omien lasteni en antaisi polttaa. Alkoholia voisivat mun puolestani juoda ja ajella kortitta henkilöautolla salaa vanhemmiltansa, mutta siinä menee raja että omaan suuhunsa eivät tupakkaa laita.

Vierailija
8/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 17:04"]Itselle sikäli sama polttavatko muut, mutta omien lasteni en antaisi polttaa. Alkoholia voisivat mun puolestani juoda ja ajella kortitta henkilöautolla salaa vanhemmiltansa, mutta siinä menee raja että omaan suuhunsa eivät tupakkaa laita.

[/quote]

Täh? Ajella kortitta?

Kasvatat lapsistasi rikollista WT-porukkaa. Hyi.

Vierailija
9/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna. Tiedän että en sitä estääkään voi jos välttämättä haluaa polttaa mutta koska en itse polta niin haistan sen kyllä sen kummemmin nuuskimatta jos alkaa polttamaan. Minulta ei tule saamaan euroakaan röökirahaa ja jos taskuista löydän tupakkaa niin heitän roskiin. 

Meillä vanhin lapsi on tulossa teini-ikään pikkuhiljaa, päihteistä on puhuttu ja toistaiseksi lapsen asenne on ollut tosi kielteinen. Tiedän että se muuttuu siitä kun kasvaa lapsesta nuoreksi mutta vielä en murehdi.