Esimieheni haukkui minut toistamiseen!
Olen kaksi kertaa osallistunut työpaikkani illan istujaisiin siten että myös esimieheni on ollut osallistuneena samoihin kekkereihin. Tai no, toinen näistä oli aikaa kun henkilö ei ollut vielä virallisesti juuri minun esimieheni, mutta esimiesvirassa kuitenkin. Tuoreempi näistä on aikaa kun henkilö on virallisesti esimieheni.
Kyse ei ole mistään työasiasta eikä oikeastaan mistään mitä osaisin järjellisesti selittää, koska molempina kertoina en ole koko illan aikana ollut esimiehen kanssa tekemisissä. Edeltävänä kertana hän vain tuli huutamaan minulle aivan kiinni naamaani että "vi**uako mua kiinnostaa, ei vois vi**u vähempääkää kiinnostaa" enkä edelleenkään tiedä että mikä tämä asia nyt oli mikä häntä ei kiinnostanut. Toinen kerta olikin tällainen että kun satuin istumaan alas samaan pöytään, alkoi hän huutaa "tuossa on tuo helppo pi**u, tuolta saa helppoa pi**ua."
Molemmilla kerroilla olen vain kävellyt pois, molemmilla kerroilla asia on painettu villasella ja vieritetty minun syyksi. Toinen esimies halusi mieluummin keskittyä siihen asiaan että miksi hän haukkuu minua helpoksi pi**uksi, että kai hänellä siihen syy on. Kolmas esimies taas oli sitä mieltä olen aivan varmasti taas provosoinut häntä (ja kummallakaan kerralla en todellakaan ole provonnut millään tavalla niin en käsitä miten voidaan valehdella mulle päin naamaa että vikoja pitää etsiä nyt minusta).
En tiedä mitä teen, tää uusin tapaus tapahtui perjantaina ja ahdistaa ajatuskin töihin menemisestä. Hän voi nolata mut toistamiseen ja mulla pitää olla aivan kuin en olisikaan.
Kyseessä on minun ikäinen mieshenkilö, itse olen nainen.
Onko mitään tapaa millä pääsisin tästä minä vastaan esimiehet asetelmasta kuin vaihtamalla työpaikkaa?
Niin ja en nyt uskalla mennä töihin kun en tiedä miten ne taas tän asian mua vastaan kääntää..