Raiskauksella naisia uhkaileva kehottaa äänestämään Stubbia
- Olen päättänyt luopua ehdokkuudestani europarlamenttivaaleissa sillä ratkaisevalla hetkellä, kun puolueeni puheenjohtaja Antti Pesonen ei tunnustanut minua. Siispä vitut Pesosesta. Äänestäkää (Alexander) Stubbia!, kuuluu vapaa suomennos Hellevigin englanniksi julkaisemasta tekstistä.
Kommentit (8)
Täytyy sanoa, että onpa todella matala kynnys päästä ehdokkaaksi. Aivan white trash -sikaniskailua. Mistä hommafoorumista tämä tyyppi oikein on?
En enää usko poliitikkoihin senkään vertaa kuin ennen.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 16:08"]
Täytyy sanoa, että onpa todella matala kynnys päästä ehdokkaaksi. Aivan white trash -sikaniskailua. Mistä hommafoorumista tämä tyyppi oikein on?
[/quote]
Poliitikkoihin? Onko Hellevig poliitikko? Pikemminkin julkisuushakuinen sekopää. Näitä aina vaalien alla nousee koloistaan.
Ja tekee ehdotuksensa ihan v-mäisyyttään, tosissaan ei voi olla koska Stubb edustaa juuri kaikkea sitä länsimaisuutta mitä hän itse vastustaa.
Iljettävä olento tuo Hellvig.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 16:08"]
[/quote]
Poliitikkoihin? Onko Hellevig poliitikko? Pikemminkin julkisuushakuinen sekopää. Näitä aina vaalien alla nousee koloistaan.
[/quote]
Mutta jotkut, kuten Teuvo Hakkarainen, Tony Halme, pääsevät läpi.
Kannattihan Bäckmankin pressanvaaleissa Niinistöä, joten ihan luonnollista että Yhtenäisen Venäjän suomalainen veljespuolue on noilla suosiossa. Niinistö ollut täysin munaton Putinin suhteen.
Ei kannata stubbia, on arvistellut tätä blogissaankin. kuhan trollasi
Laitetaan kaikin mokomin tämäkin Stubbin syyksi.
Nyt tekisi kyllä mieli antaa trolliääni Hellevigille. :D Harmi vaan kun on niin hyvä ehdokas jo muualta katsottuna niin en viitsi pelkän trollailun takia vaihtaa. Veikkaan kyllä että Hellevig saa nyt enemmän ääniä kuin muuten olisi saanut.