Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sheivaako miehesi mitään kaulan alapuolelta?

Vierailija
19.05.2014 |

Yritän selvittää kuinka moni sitä prosentuaalisesti tekee, eli myös ei vastaukset lasketaan.

Kainalot, rinta, vatsa, häpyalue, selkä, sääret

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpy ja pallikarvat leikkaa/ajelee. Muutoin ei.

Vierailija
22/48 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassit ajelee ja peniksen varren ja nämäkin ihan vaan minun pyynnöstä. On nimittäin suuseksissä aika paljon mukavampaa, kun ei ole karvioja suussa ;D. Muita paikkoja jos ajelisi, niin oksentaisin. Mun mielestä karvanen mies on miehekkäämpi.

Mulla oli joskus kundikaveri, joka ajoi kaulasta alaspäin kaiken. Hyi helvetti, se oli niin ämmämäinen muutenkin. Iuiuiu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko ajaa muna- ja pallikarvat pois. Satunnaisesti myös säärikarvat. Ei tykkää olla karvainen, eikä se mua haittaa. :)

Vierailija
24/48 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelee toisinaan hiusleikkurilla kainalokarvat. Muuten ei.

Vierailija
25/48 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassit ja pieni trimmaus sekä kainalot kesäisin. Alapäätäkään ei nyt usein, vaan parin kuukauden välein.

Vierailija
26/48 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivespussit höylää, siistii häpykummun karvoituksen ja joskus kesähelteillä ajelee myös kainalot. Ja samoin kuin kolmosen mies, ei mitenkään säännöllisesti.

Vierailija
27/48 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
28/48 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpykarvat antaa mun siistiä saksilla.

Vierailija
29/48 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen kainalot, näin ne haisee vähemmän hielle. Vaimon pyynnöstä ajelen myös rintakarvat. Satunnaisesti voin vähän karsia häpykarvoitusta.

Vierailija
30/48 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 15:45"]Kivespussit höylää, siistii häpykummun karvoituksen ja joskus kesähelteillä ajelee myös kainalot. Ja samoin kuin kolmosen mies, ei mitenkään säännöllisesti.

[/quote]

Kesällä nämä operaatiot ovat mukavia, talvella ei niin väliksi. Ja esim. ajeltu rinta aikuisella miehellä on todella hölmön näköinen, mielestäni. Tämä oli siis miehen mielipide.

Vierailija
31/48 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan.

Vierailija
32/48 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsutaanko tosiaan miestenkin alapään karvoitusta häpykarvoiksi!! Olen ajatellut, että vain naisella on häpykarvat ja miehelle vaikkapa munakarvat tai pallikarvat.

Vierailija
33/48 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi. Onko homompaa kuin ajella jotain munakarvoja?!

Valitettavasti mies on kuitenkin nyt alkanut lyhenteleen kainalokarvojaan. Onneksi vain lyhentää, mutt kauhulla odotan milloin se ilmestyy täysin ne ajelleena. Mä olen sen verran vanhankoulukunnan naisia, että miesten karvojen ajelu on tosi turn off.

Vierailija
34/48 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Raajoissa  hänellä  on siistitty karvoitus, muualla kaulan alapuolella ei mitään. Ihana mielestäni juuri näin.

Vierailija
35/48 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen kerran kahessa kuukaudessa ajelee kainalokarvat ja häpyalueen osittain.

Vierailija
36/48 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pitää alakerran karvoituksen lyhyenä jatkuvasti ja lisäksi ajelee peniksen varresta ja kasseista kaiken ihan sileäksi. En uskalla edes ajatella millainen pusikko siellä olisi ilman siistimistä. Joskus havemmin myös ajelee kainalot ja kesällä pyytää minua vahaamaan selästä ryijyt pois jotta kehtaa kulkea paidatta.

Vierailija
37/48 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne harvakasvuiset karvat rinnasta ja selästä on parempikin siistiä pois.

Vierailija
38/48 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, onneksi! Hienoa jos miehellä on kunnon rintakarvat, olisi outoa jos ajelisi!

Partakarvoja ja kainaloita tietty siistii!

En ikinä haluaisi karvatonta miestä! Mikä mies se semmonen on!

Vierailija
39/48 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelee kaikki karvat niin ettei ole kuin sänki todella harvoin. Olisi muuten tosi karvainen.

Vierailija
40/48 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mies on aika karvainen mutta minusta karvaiset miehet ovat seksikkäitä. Karvaton mies on iso turn off minulle.