Sheivaako miehesi mitään kaulan alapuolelta?
Yritän selvittää kuinka moni sitä prosentuaalisesti tekee, eli myös ei vastaukset lasketaan.
Kainalot, rinta, vatsa, häpyalue, selkä, sääret
Kommentit (48)
Kassit ajelee ja peniksen varren ja nämäkin ihan vaan minun pyynnöstä. On nimittäin suuseksissä aika paljon mukavampaa, kun ei ole karvioja suussa ;D. Muita paikkoja jos ajelisi, niin oksentaisin. Mun mielestä karvanen mies on miehekkäämpi.
Mulla oli joskus kundikaveri, joka ajoi kaulasta alaspäin kaiken. Hyi helvetti, se oli niin ämmämäinen muutenkin. Iuiuiu.
Ukko ajaa muna- ja pallikarvat pois. Satunnaisesti myös säärikarvat. Ei tykkää olla karvainen, eikä se mua haittaa. :)
Ajelee toisinaan hiusleikkurilla kainalokarvat. Muuten ei.
Kassit ja pieni trimmaus sekä kainalot kesäisin. Alapäätäkään ei nyt usein, vaan parin kuukauden välein.
Kivespussit höylää, siistii häpykummun karvoituksen ja joskus kesähelteillä ajelee myös kainalot. Ja samoin kuin kolmosen mies, ei mitenkään säännöllisesti.
Häpykarvat antaa mun siistiä saksilla.
Ajelen kainalot, näin ne haisee vähemmän hielle. Vaimon pyynnöstä ajelen myös rintakarvat. Satunnaisesti voin vähän karsia häpykarvoitusta.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 15:45"]Kivespussit höylää, siistii häpykummun karvoituksen ja joskus kesähelteillä ajelee myös kainalot. Ja samoin kuin kolmosen mies, ei mitenkään säännöllisesti.
[/quote]
Kesällä nämä operaatiot ovat mukavia, talvella ei niin väliksi. Ja esim. ajeltu rinta aikuisella miehellä on todella hölmön näköinen, mielestäni. Tämä oli siis miehen mielipide.
Kutsutaanko tosiaan miestenkin alapään karvoitusta häpykarvoiksi!! Olen ajatellut, että vain naisella on häpykarvat ja miehelle vaikkapa munakarvat tai pallikarvat.
Ei onneksi. Onko homompaa kuin ajella jotain munakarvoja?!
Valitettavasti mies on kuitenkin nyt alkanut lyhenteleen kainalokarvojaan. Onneksi vain lyhentää, mutt kauhulla odotan milloin se ilmestyy täysin ne ajelleena. Mä olen sen verran vanhankoulukunnan naisia, että miesten karvojen ajelu on tosi turn off.
Kyllä. Raajoissa hänellä on siistitty karvoitus, muualla kaulan alapuolella ei mitään. Ihana mielestäni juuri näin.
Silleen kerran kahessa kuukaudessa ajelee kainalokarvat ja häpyalueen osittain.
Mun mies pitää alakerran karvoituksen lyhyenä jatkuvasti ja lisäksi ajelee peniksen varresta ja kasseista kaiken ihan sileäksi. En uskalla edes ajatella millainen pusikko siellä olisi ilman siistimistä. Joskus havemmin myös ajelee kainalot ja kesällä pyytää minua vahaamaan selästä ryijyt pois jotta kehtaa kulkea paidatta.
Ne harvakasvuiset karvat rinnasta ja selästä on parempikin siistiä pois.
No ei, onneksi! Hienoa jos miehellä on kunnon rintakarvat, olisi outoa jos ajelisi!
Partakarvoja ja kainaloita tietty siistii!
En ikinä haluaisi karvatonta miestä! Mikä mies se semmonen on!
Ajelee kaikki karvat niin ettei ole kuin sänki todella harvoin. Olisi muuten tosi karvainen.
Ei. Mies on aika karvainen mutta minusta karvaiset miehet ovat seksikkäitä. Karvaton mies on iso turn off minulle.
Häpy ja pallikarvat leikkaa/ajelee. Muutoin ei.