Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku ostaa yli sadan euron rannekellon kun hyvän toimivan kellon saa jo parilla kympillä?

Vierailija
21.12.2020 |

Tätä en ole koskaan ymmärtänyt.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostaa sisäfilettä, kun nötköttiä saa halvemmalla?

Miksi ostaa Mersu, kun Dacian saa halvemmalla?

Miksi ottaa vaimo, kun maksullisissa voi käydä kokonaisedullisemmin?

AP:lle vihje: elämä on valintoja.

Itselläni on rymykellona kahdenkympin musta Casio (hintaansa nähden erittäin laadukas ja näyttää ajan). Parempana kellona on kuudensadan Tissotti. Se näyttää hyvältä omaan silmään. Haaveilen Omegasta.

Vierailija
62/75 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satasen kello on kyllä mielestäni edullinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasia halpoja paskoja kelloja ei käytä kukaan alle 40-vuotias. Jos joku käyttää rannekelloa, on rannekello tag heuer, rolex tai vastaava. Itsellänikin on Omega moonwatcher eli kuukello, hintaa käytettynä 2500 e ja tämäkin oli todella edullinen kuukello. 

Vierailija
64/75 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aikoinaan viitisentuhatta Ranskan frangia maksanut Cartier on edelleen priimakunnossa, 30 vuotta myöhemmin. Toki ranneke on pitänyt vaihtaa jokusen kerran ja välillä viedä kelloa huoltoon mutta kello on edelleen kaunis ja ajaton. 

Vierailija
65/75 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, että mua ainakin viehättää tuollainen mekaaninen kello. Ei siitä varsinaisesti iloa ole ellei auringonpurkaus tule ja tuhoa kaikkea elektroniikkaa. Toisaalta nyt on parempaa käyttöä rahalle ja minulla alle 20 € kvartsikello.

Ja rannekellolle niin kauan käyttöä kunnes rannepuhelimet tulee. 

Vierailija
66/75 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ap tullut mitään muita asioita joita et voi ymmärtää?

Vierailija
67/75 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku ostaa yli sadan euron rannekellon kun hyvän toimivan kellon saa jo parilla kympillä?

Miksi ostat sen kellon suomesta kun saat saman/paremman kiinasta tilattuna kolmella taalalla?

Vierailija
68/75 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hintaluokan 20 - 50 euroa valikoimassa on myös todella näyttäviä kelloja. Turhaan maksaa satoja euroja kellosta, jos nätin saa halvemmallakin. Esimerkiksi https://www.petenkello.fi/collections/naisten-kellot/hinta_20-50 näkyy olevan naisten kelloista todella laaja valikoima.

Vierailija
69/75 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin x älle Rolexin 70 luvulla. Arvo tänä päivänä yli 10 000 euroa! Paras ostos. 

Vierailija
70/75 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tajua niin turha yrittää selittää, kaiken maailman ihmettelijöitä taas liikenteessä.

Vierailija
71/75 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku ostaa mersun kun halvempiakin olis tarjolla? No. Ostaahan sitä jos on tarjolla 20 vuotta vanha mersu vs 20 vuotta vanha skoda.

Jos on rahaa miksi ostaisit halvimman mahdollisen? Täytyyhän sitä kellossakin hienoja ominaisuuksia olla, tosin satasen kello ei kyllä kovin erikoinen ole.

Vierailija
72/75 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat rahansa voi käyttää miten haluaa. Jos haluaa pyyhkiä peränsä 500 euron seteleillä, niin siitä vaan. Tosin tyhmältä se näyttää muille kuten kalliit kellot.

Vierailija
73/75 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toiset ostavat kaula- ja ranne- ja korvakoruja tuhansilla ja toiset halvemmalla? Miksi ostaa Mersu jos Opelillakin pärjää? Miksi lentää Malediiveille jos Kanariallekin voi mennä? Jätä sinä, Ap, nämä mietteet. Et sinä sitä kuitenkaan ymmärrä koska me nyt vain olemme erilaisia.

Vierailija
74/75 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähihoitajamies ja nytkin omistan 2 Sveitsiläistä laatukelloa. Niiden yhteen laskettu arvo n 10k. En mä kenellekään niitä mainosta. Olen elänyt aina järkevästi ja itse omalla rahalla kellotkin tienannut, kai se on omistamisen iloa ja tietynlaista itsetunnon kohotusta.

Säilyyhän niissä arvo paremmin kuin autoissa. Romulla autolla voin ajaa, 5e kelloa en ranteeseeni laita. Jokainen elää omalla tyylillä.

Vierailija
75/75 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hieno laatukello, onneksi olkoon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme