Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku ostaa yli sadan euron rannekellon kun hyvän toimivan kellon saa jo parilla kympillä?

Vierailija
21.12.2020 |

Tätä en ole koskaan ymmärtänyt.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan mieluummin rahani rannekelloon kuin autoon. Autossa on kiinni 6000 ja kellossa 12000. Toisen arvo menee koko ajan alas ja toisen ylös.

Vierailija
22/75 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha lukio"kaveri" hehkutti somessa synttärilahjaansa, Rolexia. Tietysti uteliaana googletin, ja semmonen ajannäyttöranneke maksaa helkkari 20.000 euroa. En vain millään tajua, miksi joku haluaa sellaisen, vaikka olisikin liikaa rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin aikoinani Rolexin joka maksoi n. 3500 euroa. Hyvin on pelittänyt vuosikymmeniä ja nyt siitä saisi kuulemma lähemmäs kaksikymmentätuhatta.

Puhut paskaa. Euro on ollut Suomessa käytössä vasta vuodesta 2002.

Oho, tosiaan, maksoin kellosta markka-aikaan 3500 vaikka kellon ostinkin kyllä ulkomailta eri valuutalla. Sori tuo moka.

Vierailija
24/75 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan mieluummin rahani rannekelloon kuin autoon. Autossa on kiinni 6000 ja kellossa 12000. Toisen arvo menee koko ajan alas ja toisen ylös.

Itse asiassa kellojen hinta laskee voimakkaasti. Varsinkin nykyisin, kun hyvin harva niitä enää käyttää.

Vierailija
25/75 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole omistanut kelloa sen jälkeen kuin ostin ensimmäisen kännykkäni. Olen erittäin hämmästynyt että rannekelloja vielä käytetään.

Vierailija
26/75 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin aikoinani Rolexin joka maksoi n. 3500 euroa. Hyvin on pelittänyt vuosikymmeniä ja nyt siitä saisi kuulemma lähemmäs kaksikymmentätuhatta.

Oho, tosiaan, maksoin kellosta markka-aikaan 3500 vaikka kellon ostinkin kyllä ulkomailta eri valuutalla. Sori tuo moka.

Melko erikoinen moka muuntaa eri valuutta euroiksi.

Vierailija
27/75 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa kellojen hinta laskee voimakkaasti. Varsinkin nykyisin, kun hyvin harva niitä enää käyttää.

Tutkipa vähän esim. Rolexin hintakehitystä vuosina 2010-2020.

Vierailija
28/75 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun puhuu aina euroista niin siitä on tullut tapa. Ennen kun käytti paljon eri valuuttoja niin tuollaisia mokia ei tullut. Eipä ole tullut muuta valuuttaa enää käytettyä kohta kymmeneen vuoteen.

Vierailija
29/75 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä niistä? Jonkun vuoden 2010 mallinko? Ja käytetyistä puhutaan?

Vierailija
30/75 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole omistanut kelloa sen jälkeen kuin ostin ensimmäisen kännykkäni. Olen erittäin hämmästynyt että rannekelloja vielä käytetään.

Minä en voi käyttää kännykkää työpaikallani joten jo ihan sen takia on pakko olla rannekello.

Vierailija
31/75 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä niistä? Jonkun vuoden 2010 mallinko? Ja käytetyistä puhutaan?

Etsi joku Rolexin sporttimalli jonka arvo ei ole noussut tuona aikana kymmeniä prosentteja.

Vierailija
32/75 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Jätin rannekellot viime vuosituhannelle...

Vierailija
33/75 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun puhuu aina euroista niin siitä on tullut tapa. Ennen kun käytti paljon eri valuuttoja niin tuollaisia mokia ei tullut. Eipä ole tullut muuta valuuttaa enää käytettyä kohta kymmeneen vuoteen.

Tuo on totta. Ennen oli aina ulkomailla kauhea laskeminen eri valuuttojen kanssa. Nyt ei ole pariinkymmeneen vuoteen tullut käytettyä kuin euroja ja puntia. Jotenkin aina tykkäsin kun oli eri valuuttoja lompakossa.

Vierailija
34/75 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluauto vs skootteri.

Vierailija
35/75 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ikinä mitään koruja, mutta kelloja tykkään käyttää asusteita. Satamaan mielelläni laadukkaisiin asusteisiin, jotka kestävät vuosia.

Toiset ostavat koruja, toiset käyttävät saman summan sykemittareihin. Minä kelloihin - kukin tyylillään.

Vierailija
36/75 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ajatuksena että kellon tulisi kestää käytössä vuosikaudet ja siksi mieluummin satsaan kerralla, jottei tarvitse sitten kellokaupoille lähteä pian uudelleen.

Vierailija
37/75 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä ikinä mitään koruja, mutta kelloja tykkään käyttää asusteita. Satamaan mielelläni laadukkaisiin asusteisiin, jotka kestävät vuosia.

Toiset ostavat koruja, toiset käyttävät saman summan sykemittareihin. Minä kelloihin - kukin tyylillään.

Voi morjesta. Asusteina ja satsaan siis 😄

Vierailija
38/75 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sen 20e kellon ulkoasu on kuin perssilmällä.

Vierailija
39/75 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole mitään sykemittareita nykyään. Ne on älykelloja, joilla voit esim. maksaa kaupassa, tuhannen muun toiminnon ohella.

Vierailija
40/75 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin käytän rannekelloa. Siitä ajan näkee heti ja joka paikassa. Siksi sen pitää myös olla sellainen, ettei siihen äkkiä kyllästy eikä ranneke hajoa. Satanen ei ole paljon vuosia käytettävästä esineestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme