Löysin sika mieheni treffiprofiilin netistä - Kosto oli suloinen
Minulla on tapana satunnaisesti selata erästä treffisivustoja, koska mielestäni on kiva katsoa löytyykö sieltä tuttuja. Viimeksi kun selasin ilmoituksia, löysin sivustolta mieheni ilmoituksen, kuvallisena?! Ensinnäkin, kuka on niin tyhmä että varattuna menee laittamaan kuvallisen ilmoituksen. Siksi olinkin varma että kyseessä on joku feikki ilmoitus. Laadin sitten itsekkin feikki profiilin sivustolle ja aloin viestitellä tämän ilmoituksen laatijan kanssa. Kävi ilmi että kyseessä todella on mieheni. Aloin etsiä saman tien omaa asuntoa, mieheltäni salaa. Onnekseni löysin asunnon melko pian. Aloin pikkuhiljaa viedä tavaroitani asunnolle ja muutenkin pistää tätä suhdetta "pakettiin". Purin nimissäni olevan nettisopimuksen ja sähkösopimuksen. Tosin sopimukset päättyvät siten että eivät ole enää voimassa 1.6 alkaen, mutta siinäpän mies sitten ihmettelee miksei netti eikä sähköt toimi.
Samalla kun tein edellä mainittuja viestittelin feikkiprofiililla miehen kanssa. Perjantaina sitten sovin "tapaamisen" miehen kanssa n. sadan kilometrin päähän sunnuntaiksi. Mies sanoi lähtevänsä tapaamaan ystävää, niinpä niin. Sillä aikaa minä pakkasin isoimmat tavarani (joita oli mm. suurinosa huonekaluista yms). Jätin keittiön pöydälle lapun "Rakas mieheni, tai oikeastaan ex-mieheni, kun tulet "treffeiltäsi" olosi on varmasti vittuuntunut, mutta usko pois kun sain tietää treffisivustolla roikkumisestasi oli minun oloni sitäkin vittuuntuneempi. Toivottavasti satunnaiset naisseikkailut ovat olleet meidän suhteen arvoisia, juttu on nimittäin niin että minä jatkan elämääni, yksin." Lapun päälle jätin avaimeni.
Tiedän että tässä ei ollut mitään kypsää, mutta ei kyllä miehenkään toiminnassa. Mies on pettänyt minua kerran aikasemmin, silloin annoin anteeksi mutta tein selväksi että seuraavaa anteeksi antoa ei tule.
Kommentit (40)
voin vaan kuvitella minkä haukkumis ryöpyn saat palstalaisilta kohta niskaas, älä välitä niistä! mun mielestä toimit ihan oikein. ei mieskään sun tunteita ajatellut, miks sun ois pitänyt ajatella hänen tunteitaan? olithan sä jo uuden mahdollisuuden antanut jota mies ei osannut sit vissiin arvostaa kun taas töppäs. sun parempi nyt yksin ku petturin kanssa!
Loistavaa toimintaa!
Miksi muka sähkösopimusta ei sais sanoa irti?? Mitä siinä nyt voi tapahtua? Jääkaappi samuu ja ruuat siellä menee huonoksi, pakastin sammuu ja ruuat menee huonoksi, no voi voi!
Ellei kyse ole mistään sairaalasta, tms. niin sähkön puuttumista en nyt sanois hengenvaaralliseksi.
Kiva kuulla että on naisia jotka toimii fiksusti eikä jää siihen roikkumaan ja nyyhkimään! Hienosti hoidettu homma!
Aivan mahtavaa :D Kyllä, olet tällä hetkellä palstan huikein tyyppi! Jaksuja ystävämme!! :)
Itse selailemassa treffisivustoja vain löytääksesi tuttuja, aivan aivan. :)
Juuri noin pitää toimia jos on jo kerran antanut pettämisen anteeksi ja sitten saa tietää että sama homma jatkuu.
Hienoa ap ja hyvää kesää :)
vähän ontuva selitys, miksi itse roikkuu jossain treffisivuistoilla.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 15:55"]
vähän ontuva selitys, miksi itse roikkuu jossain treffisivuistoilla.
[/quote]
Itse harrastan samaa :D. Hauska sitten naureskella tuttujen ilmoituksille kun useasti esittelyt on aikas kaukana todellisuudesta!
Kyllä minäkin joskus katselen profiileja deittisivuilla jos on tylsää. Se on vaan kiva katsella minkälaisia ihmisiä siellä on ja mitä etsivät. Etenkin iskuri-sivulla on niin typeriä ja naurettaviakin miesten hakuja, että käy ihan viihteestä. Itse seurustelen enkä ole rekisteröitynyt mihinkään enkä etsi mitään, niitä on vaan kiva katsella.
Mulle paljastui miehen salasuhde siten, että mies väitti kännykkänsä olevan rikki ja käytössä enää vaan työpuhelin.
Sitten kerran illalla mies oli mennyt jo nukkumaan ja mä laitoin vielä pyykkiä koneeseen. Lattialla lojui miehen farkut, ajattelin, että nekin joutaa pesuun. aloin tyhjentää taskuja. Siellä oli joku outo puhelin.
Puhelinta ei oltu lukittu. Se oli täynnä viestejä joltain naiselta, lähes vuoden ajalta (muiltakin naisilta oli satunnaisia viestejä). Nainen oli myös hetki aiemmin laittanut miehelle viestin, jossa marisin, kun mies ei iltaisin vastaa soittoihin.
Niinpä menin ulos autooni ja soitin naiselle ja sain kuulla koko jutun. Nainen työskenteli hautausmaan hoitajana yli 100 km päässä ja luuli, että mies on sinkku. Mies ajoi hänen luokseen n. kerran 2 vkossa/ kerran kuussa ja nainen luuli, että he seurustelee. Oli hänellekin shokki, että mies ei ollutkaan vapaa.
Ensireaktioni oli tietty herättää mies, huutaa, parkua ja raivota. Mies yritti ensin kiistää, sitten hyvitellä. Aamulla sanoin, että tämä oli sitten viimeinen aamiainen yhdessä. Mies vaan tuhahti, että joojoo ja lähti töihin.
Asuimme vuokra-asunnossa, jossa oli kuukauden irtisanomisaika. Soitin ensin töihin ja selitin tilanteen, etten tule tänään. Sitten irtisanoin asunnon, sähkösopimukset yms. Sitten soitin isälleni, joka keräsi muutaman eläkkeellä olevan sukulaisen kasaan ja tulivat pakettiautolla auttamaan mua tyhjentämään asunnon omista tavaroistani. Jätin kämpään avaimeni.
Mies tuli töiden jälkeen tyhjään asuntoon. Pidin kännykkää kiinni ja lähdin toiselle paikkakunnalle tuttavan luokse. Mies kuulemma juoksi kaikki sukulaiset ja tutut läpi ja etsi mua parkuen. Kun lopulta parin viikon jälkeen suostuin hänet näkemään, niin mies vaan ulvoi, ettei olisi ikinä uskonut, että mä joidenkin tekstiviestien vuoksi lähden.
Niinpä.
Aloittaja tässä: Jotku kyselivät miten mies reagoi "temppuni". Soitti eilen illalla aivan raivoissaan ja kysyi mitä tämä pelleily on. Ei kuulemma ole ollut millään treffisivustolla ja ei tiedä mistä naisseikkailuista puhun. Yritti sopia tilannetta, mutta jokainen varmasti ymmärtää että minua ei paljoa sovinnot kiinnostaneet kun piti vielä kaiken huipuksi valehdella! V*ttu mikä mulkku. No joo, tästä ei ole suunta kuin ylöspäin.
Kertokaapa, millä sivustoilla jotku + viiskymppiset äijät hakee deittejä? Siis helppoja sivuja, ja joille voi mennä katselemaan, näkyiskö tuttuja, eikä tarvi kirkautua mihinkään. Olen itse 100% uskollinen, joten mitään deittiprofiilia en tee, ellei käy kuten ap:lle! Oli vaan niin perusteellisen hyvin toimittu, että kantsii vilkaista, josko löytyis ... tuttuja! Te, jotka ette åidä kavereidennekaan pettämisestä, tuohan on oiva keino käräyttää nekin pettäjät, siis sille kaverille vaan ohjeet ja eikun toimeen!
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 17:04"]
Aloittaja tässä: Jotku kyselivät miten mies reagoi "temppuni". Soitti eilen illalla aivan raivoissaan ja kysyi mitä tämä pelleily on. Ei kuulemma ole ollut millään treffisivustolla ja ei tiedä mistä naisseikkailuista puhun. Yritti sopia tilannetta, mutta jokainen varmasti ymmärtää että minua ei paljoa sovinnot kiinnostaneet kun piti vielä kaiken huipuksi valehdella! V*ttu mikä mulkku. No joo, tästä ei ole suunta kuin ylöspäin.
[/quote] Hyvä Ap. Pysy tiukkana :)
En koskaan pettänyt sinua. Tule takaisin, puhtaat vaatteet alkavat loppua.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 15:45"]Itse selailemassa treffisivustoja vain löytääksesi tuttuja, aivan aivan. :)
[/quote]
Mä selailen, kun haluan nähdä, onko siellä työkavereita. :D varsinkin jos ei ole niin mieleinen persoona, mukava naureskella niille profiileille
Olisiko kommentointi ja peukutus ollut yhtä riemukasta, jos pettäjänä ja koston kohteena olisikin ollut nainen?
No, kyllä meistä kaikki tietää miksi nettientreffipalstoilla varatut roikkuu, etitään salasuhdetta tai sitten vaan jotain parempaa vanhan suhteen tilalle. Ei niitä kukaan huvikseen ja huumorilla jaksa selata. Kyllä aina on takaa-ajatus, turha yrittää esittää mitään et vaa läpäl roikkuu niissä. Yleensä kun se vaatii sen oman profiilinkin teon sinne, muutoin ei näe oikein mitään. Pettäjät pettää, on vain kyse kumpi ehtii ensin.
Onko tästä jo kauan aikaa?